What's new

NY DANSKER? SIG HEJ HER!

McTore

Member
hehe, Ja det var dig der købte en 600 watts hps og ballast af mig, husker jeg.
Har det givet fra sig ? ;)!

Hehe jep det har det og jeg overvejer sgu om ikke jeg skal få lagt lidt billeder herind.. Man vil jo også gerne nå 50-post grænsen på et tidspunkt:joint:

Tak til jer der byder mig velkommen :)
 

Paddi

GanjaGrower
Veteran
Eg said:
mener nu det er 75 post før man kan PM,e
Synes jeg læser lidt forskelligt.
Har i dag fået en pm fra CFP....og han er på 50 posts.
Ved dog ikke om han ku læse mit svar :)


P :rasta:
 

Henrik112

New member
Hejsa allesammen er ny på der her forum, men jeg har også en profil på DCF med samme navn har desvære ikke mulighed for at starte noget grow op her i min lejlighed men her skal jeg ikke bo for evigt så kommer først igang med noget når jeg flytter på et tidspunkt. anyway håber at i alle har det godt.
 
hey hey allesammen

har dyrket i perioder i en del år, men ofte meget op og ned og kan godt holde lange pauser.

har kigget med div steder på nettet et stykke tid men af forskellige grunde holdt mig tilbage fra at oprette egen profil, men nu er jeg så småt begyndt

bytter mig normalt frem til frø og kloner i en lille kammeratsskabskreds, men nu er det tid til at måske at gå på jagt uden for de sædvanlige kilder
hvis det er et øf øf censureret punkt herinde så glem jeg nævnte det
man kan da vel forhåbentlig sende private beskeder på et tidspunkt?
lige pt kan jeg end ikke få lov til at uploade mit eget billede til profilen?
 

DK2670_01

Member
Hey der
Er selvforsyene. Køre hydro og har mine kære moderplanter under en 400W til at forsyne mig :p

Swazi Safari, Pineapple Punch, Pot of Gold, The Pure og Ultra Indica er dem jeg ligger inde med, som i kan se er jeg STOR fan af Flying Dutchmann *GG*
 

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
dejligt at se nogle nye hoveder, varmt velkommen! håber i vil vise hvad i har gang i!
 

mr. greenfeel

New member
hey hva så, alle i danske growers :D. Jeg er ny her på siden og syntes den virkede interessant og tænkte det kunne være sjov og dele sine gode råd samtidig med at lære nogle selv :D

Citat: lige børn leger bedst, mens skæve børn har det sjovest :smokeit:
 

DK2670_01

Member
køber et samsung u10 med 10Mpx imorgen 8) så kan jeg lave en tråd med billeder af mit nystartet grow der vil strække sig til høsten i slutningen af april :) tålmodighed er en dyd ;)

Der er 2x600W og køre følgende planter under dem:
32x The Pure - Panda Aero
18x Ultra Indica - Ikea Aero (hjemmelavet ;)
3x Swazi Safari - Jord
1x Pineapple Punch - Jord

Da swazi og pineapple er nye sorter jeg har fået, vil jeg lige køre dem i jord og se hvordan de opfører sig, så jeg kan sammenligne og se om de vokser på samme måde som i aero ;)
 

Auto Blackout

New member
hey allesammen.

jeg er ny her på dette område. jeg starter sku nemt ud med autoflowers,
mest fordi jeg ikke har plads til det helt store, og fordi jeg tænkte.
At jeg skal starte nemt ud fot at lære så meget som muligt og ikke smadre nogle gode planter. J
eg vælger at bruge easy grow system Hydro plads til 8 planter. har en 250watt cfl pære til at få de små damer til at vokse.

intilvidere er 7 ud af 10 frø spire, og en er kommet op af cuben.

det eneste jeg mangler er at vide hvad for en gødning der er bedst til lowriders.
vis der er nogle der vil hjælpe mig med det

picture.php

her er de små, choise seeds Grownordic lowriders
 
N

NellaK

vær hilset m8 glæder mig til at følge dit grow , kan du skynde dig at lave en tråd :) elsker Af strains
 

DK2670_01

Member
ja gødning er jo næsten en religion ;)
Men hvis du spørger mig er der kun BAC der dur, der skal godt nok en meget god overtagelse til at jeg bare vil prøve noget andet *GG*

Men alm tomatgødning vil også kunne gøre det, så alt gødning der er direkte til cannabis vil virke altser smag og behag og pengepungen ;)
 
N

NellaK

Det bare iorden Champ, Når du så har fyldt det kan du jo lave en tråd HAHA ;)
 

motherload

New member
Hej hej folk.
Jeg kigger en del med her, kommer nok ikke til poste så meget, men denne hjemmeside er jo en ren guldmine!
Der ryger nogle UK08xDanish Passion i jorden snart ude hos en kammerat.
 

DK2670_01

Member
it´s GOLD jerry ... im telling you IT´S PURE GOLD ....

Velkommen og spørg endelig ;) der er MANGE guroér altid en hjælpende hånd her på dette site :D
 

Latest posts

Latest posts

Top