What's new

Nuorisopoliitikko viljeli kannabista

G

Guest

Tuota mä kanssa syytän tuota internet hypee. Ei se kuitekaa voi olla ku budia. Mut sellanen kehu on diisselistä päällä, että jossei ekasta hitistä räjähdä pää ni paskan myivät. Pitäs saada takas ne skunkki lajikkeet mitä jengi kasvatteli sillon ku niin moni ei vielä rahastanu tällä papubisneksellä. Ainakin siitä SKYn levittämästä oisko skunkki#1 ollu ni on lämpimät muistot.
Ennen budi maistu budille ja hipit oli jautaa :woohoo:
Nyt on sadot isommat ja kaikki on helpompaa ton kasvattelun suhteen, mut silti jotenki niiku välil hirvittää koko bisnes.. :bat: :smile:
 

Stombe

Active member
Farmer John said:
Ei kun rasittaa kun tuntuu että jäbä aina hankaa jotain ja kun en oikein noita läppiä ymmärrä. Diesel on aika paperia, lajike, joka on saavuttanut asemansa internethypellä...hurjaa jeesustelua ja ihan paskan näköisiä papuja.

No tottakai pistän vastaan joissaki jutussa, jos oon eri mieltä, kuten esim siin et vain sulla on linkki hyviin papuihin. Greenhouse soma ym o paskaa riistämistä :\ .. no tiedä häntä, ehkä sit josqus ku pääsee god's crosseja stedaa nii sen näkee. Mut en kyl menis haukkuu "KAIKKIA" muita paitsi jotain omaa icmag siidulinkkiä, se menee skidist överiks.. mut eipä muuta. Salee TB onki hyvä.

Nii, no ainaki toi mannneläppä aukee sulle sillai et käy siel myyrmannis jos vain mahdollisuus. Kauppakeskuksessa. :kissass:
 
Last edited:

Farmer John

Born to be alive.
Veteran
Joojoo, no samat mahdollisuudet sullakin on siemeniä saada mut sori mies, nuo mitä tuossa mainitsit niin ovat vaan...paskaa :p ihan siis todistetusti paskaa, on täällä kaikilla muillakin tosiaan ihan samat mahdollisuudet saada siemniä, mitä vaan, mutta kauanko oot itse tehnyt työtä päästäksesi sisäpiiriin? Vai ootko edes yrittänyt? Osta mitä haluat, kasvata mitä haluat, ole manne tai et, ei voisi vähempää kiinnostaa mitä mieltä olet mistäkin, ja TB on ihan ok joskin ei mikään maailman erikoisin kun sattuu poly olemaan mutta ihan kiva kuitenkin. Ja milloin olen väittäönyt että vain mulla on linkit hyviin siemniin/lajikkeisiin? Jauha vielä vähän paskaa jookosta niin pääset takasin hamppufoorumille trollailemaan.
 

Farmer John

Born to be alive.
Veteran
Eipä tässä mitään uhkailua ole, se vaan on niin ettei täällä jaksa tollasta trollailua kattela kauaa ja tätä on jo jatkunu jonkun aikaa, sori vaan mut jos ei urpo ymmärrä niin sit ei, tolla vittuilulla tulee varmaan lähtö aika äkkiä ymmärräthän? En edes tunne koko tyyppiä ja vittuilu senkun jatkuu, no, huoh, ihan sama, spedeilkää ihan rauhassa kaikki.
 

Amd

Member
oliko rez edes leppoinen tapaus? paskat täältä minnekään päässsyt, töitä liikaa, elämää liian vähän..

cinnamonia ->
 

Farmer John

Born to be alive.
Veteran
Rez oli ihan ok. Mut aika pikkutekijähän tuokin loppupelistä on, ei noiden jalostusprojekteja oikein jalostamiseksi voi kutsua mutta ihan sama, hauska heppu oikeassa elämässä, kehotan tutustumaan. :smile:
 

Stombe

Active member
Farmer John said:
Rez oli ihan ok. Mut aika pikkutekijähän tuokin loppupelistä on, ei noiden jalostusprojekteja oikein jalostamiseksi voi kutsua mutta ihan sama, hauska heppu oikeassa elämässä, kehotan tutustumaan. :smile:

Itseasiassa pääsin osittain sisälle, muistat varmaan 3,2kw @ soil smokeypuffmaster, lupas siiduja omista crosseista jnpp. Tyyppi mysteerisesti katosi. Ois ollut kiva päästä kokeileen sen juttuja. Miten nii oon sulle vittuillu? Siis jatkuvasti, ja miks pitäs olla :bow: jos sattuu oleen hieman eri mieltä jostain ja haluaa ilmaista asiansa. No, jos totta puhutaan en ole ikinä kokeillut GHS co siiduja mut oli kyl listalla, ehkä parempi jättää väliin, somaa respectaan koska son oldskool, kuten monia muitakin. Ei ehkä parhaisiin mutta mielenkiintoisempiin lajikkeisiin / crosseihin pääsee linkkien kautta käsiin. Yritin joskus täältäkin kyl ihan FIN divisionista jotain pistoa / siidua saada mutta vastausta ei kuulunut, ja onhan teillä kieltämättä vähän oma "sisäpiiri" mikä on helvetin hieno juttu. Joo, sen verran smokeypuffmaster kertoi kun oli "rez":iä tavannut cupissa et tosi niiku nöyrä ja hiljainen jätkä ollut, tai siis verrattuna näitä nettifleimauksia, nii oli tyyliin täysi vastakohta ku minkä kuvan netsitä saa :crazy: . Ei siin midist... Ignoree jos siltä tuntuu, uhkailuja en jaksa pelkää, netin kautta ku ei nyrkinisku tunnu. Mutjoo .. jatketaan =>

(tosiaan vanhoilla icmag tunnuksilla yritin TB saada ja sit tota SK joka mystisesti katos jotain crosseja, mut huonolla menestyksellä)

Nii, sisäpiiriin jos ei huolita, nii aika vaikea niitä siiduja sit muualta on saada, ellei frendien frodiitti siidut kiinnosta, joten olen päättänyt tilata. Femaleseedsia olen viimeaikoina käyttänyt ja todennu aika ~7 pisteen arvoiseks. Serious Seeds on taas ollut se mun juttu, pieni valikoima vaan tietenkin on iso miinus, mut jokainen lajike (wr,chr,ak47) mitä olen kokeillut on ollut todella hyvää.

Peace!
 
Last edited:

Drifter76

New member
Sisäpiiri

Sisäpiiri

Oottekos huomannut mainoksen,et sisäpiirin kesken puhelut puoleenhintaan! (muohahaaa)
Ei mut aikuistenoikeesti....kesä tulossa linnut laulaa,ja me chillaillaan eix je.
 

Farmer John

Born to be alive.
Veteran
No sisäpiiri tai sisäpiiri mutta enpä nyt ole joutunut ainakaan maksamaan siemenistä/klooneista ja harvemmin edes budista, pitkään aikaan, jos tällainen on kaikkien kohdalla normaalia niin eikai sit voi puhua mistään sisäpiirin jutuista vaan ihan normaalista käytännöstä. Ja juu, kyllä täällä chillaillaan ihan täysillä, on aika lämmintä ja lumestakin on vain muisto jäljellä.
 

Drifter76

New member
Kesä

Kesä

Olet oikeassa,jollekkin hommat toimii...ja toisille :moon:
Mitäs mitäs..vieläkö kilde kutsuu? (luntanteena foorumilta)
 

Latest posts

Latest posts

Top