What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Myydään:vp Ilmastointipaketti 160m3 / h.

mayramies

New member
http://www.viherpeukku.fi/catalog/product_info.php?cPath=113&products_id=479
Tollainen olisi nyt kaupan!.Aktiivihiilellä vedetty vain testiajot ja ufo oli noin viikon
käytössä.Putkea tulee messiin vain yksi noin metrinpätkä.Niin ja täysin toimiva härveli

en jaksaisi postittaa joten tule hakemaan vantaalta, hintapyyntö 120e.tinkiä saa
mulla on krapula ja en omista internettiä joten en pääse kovin usein selailemaan
tätä sivustoa, mutta pistäkäähän tarjouksia. kuitti löytyy (jos en oo kerennyt hävittämään sitä). :wave:
 

pilgrim

Member
aaarrrggg
mä tulin häiritsemään tättä ketjuu sen verran että millasen tuulari paketin tarttis että sais 2x600w haisut ja muut pois?? :chin:
 

Jah-Jah

Member
tarvit ainaki yhden isoimman aktiivihiilen mitä suomessa alan liikkeet myy, ellei parikin, jos kerta 1200W on käytössä, kyllähän tuo tuollanen perus 125 mikälie perus ufo sen 160kuutioo tunnissa puhaltaa
 
Kyllä mä laittasin samalla kun noin paljon laittaa niin kunnolla ilmastoinnin myös.
Pari ufoa niin se ilma ainakin heiluu siellä ja ei tarvi taistella lämpöjen kanssa.
Sinne vielä suuri aktiivihiili niin Bueno :wave:
 
Top