What's new

Matanuska Thunderfuck x Lowryder

vision

New member
Niin eli tommosia papusia tökkäsin tänään multaan.
Alunperin noita piti mennä ulos ja sisälle toista lajiketta mutta sattuneesta syystä näin kävi.

Mitenkäs noita ryyderin risteytyksiä kannattaisi kasvattaa? Meinaan risteytyksistä ei ole mitään hajua mulla.

Ajattelin alkuun pari viikkoa 24h loistareilla jonka jälkeen 18/6 loppuajaksi natikan alle. Onko mielipiteitä asiasta?

Vision kiittää ja kuittaa!
 

Mr Gumby

New member
arvailua vaan

arvailua vaan

Kai ihan samalla lailla kun normaalistikin. :chin:

Riippuu vähä et onko se autofloweri-geeni periytyny siihen.

Mutta tää nyt on tällaista arvailua vaan...i'm no expert.

Kysyppä sama enkuks niin mahdollisten vastausten määrä kasvaa eksponentiaalisesti.
 

Pajasuo

Member
No ei tuo ainakaan autofloweroi että sen verran tiedän. Varmaan tosin kukkii aika "aikaisin" eli jollain 14/10 voi kukittaa, en tiedä.
 
G

Guest

Olettaisin että n. 20% kasveista on lähes 100% autoflower.

Pitkällä vegellähän se selviää ;)
 

vision

New member
No juh, näillä näkymin vege jää lyhyeksi. Tähän saakka aina vegetelly ~kuukauden,
mutta tosiaan nyt saattaa jäädä pariin viikkoon.
Varmaa se ei vielä ole, aika näyttää sitten.
 
G

Guest

Eihän kuukauden vege oo mistään kotoisin.

Ite oon heittäny ~6kk mullassa ja ~3kk hydrossa.
 
G

Guest

v1ru5 said:
Eihän kuukauden vege oo mistään kotoisin.

Ite oon heittäny ~6kk mullassa ja ~3kk hydrossa.



3kk hydrossa vegettelyy !
Mulla ei ainakaan kasvi mahtuis enää asuntoon siinä vaiheessa.


 
G

Guest

Meitsi on ollut vähän tässä tietsikka-vieroituksessa.......kun välilä tuppaa koukuttamaan nää vehkeet.... :joint: hamppu palaa silti vielä..... :yummy:
 
G

Guest

Niin.

Mitäs sitä sitten keksikään kun naruvyyhdin siivouskaapista löysin..

;)

Tosin tälle tuli vähän nolo loppu. Puska oli sellanen 120 levee, 120 syvä ja 80cm korkea..

Noh, natikasta kuristin paskaks ja uuden hankkimises kesti sen 2,5kk ja puska sit ehti kuolemaan..

"Ku emmä ny jaksanu tota uutta 250 wattista siihen tuhlata"
 
G

Guest

vision said:
Alkaa näyttää siltä että kaikki 6/6 on urkkeja :badday:
Eipä tarvii kesällä sitten hiisailla.

Paa uudet vaan heti. Mulle kävi tollei tossa viime jouluna. Sensin indoorit oli kaikki ukkoja. Sen jälkeen ku olin heitelly ne seinille ni laitoin samantien uudet tuleemaan. Vitutti paljon vähemmän, kun ties että uudet kandit jo kasvaa.
Sitte veivasin siitä liiffistä asetoni-nippiä. Eihän siitä paljoo tullu, mut paree ku ei mitään.

TheCannabal said:
3kk hydrossa vegettelyy !
Mulla ei ainakaan kasvi mahtuis enää asuntoon siinä vaiheessa.



Jep. Mulla on aina sellanen 2-3 kertanen venähdys ollu hydrossa, kun o kukittaa alkanu. Kuukauden vegellä viimeks ku oli sativoita ni ne oli sellasen 30 cm paremmalla puolella ja venähti siitä 120cm parhaimmillaan.
3kk:n vegellä ne ois ollu varmaa 4 metrisiä.
Eikä mitään järkee vegee kolmee kuukautta, kun siinä ajassa saa jo sadon valmiiks. Tietty ellei ne millään kasva ni sitte, mut sillo jo kannattais varmaa lukee se HUPU uusiks tai hommaa uusia papuja tai jotain tollasta :)
:chin:
 

vision

New member
Joo tossa on tulossa nyt ne loput 4 joidenka piti alunperin mennä ulos.
Harmittaa kyllä aikalailla mutta eipä ne itkulla sukupuolta vaihda.
 
G

Guest

No ei kyllä..
Vision, voin lähettää sulle kohtalotoverina femu nortti laitti papusen/sia.
Jos pidät mut ajantasalla siitä et kuinka se/ne kasvaa..
Eikä mitään omia hermiksistä tuotettuja, vaan ihan ehtaa kamaa.
PM'ää jos kiinnostaa :woohoo:
 

iRokz

New member
Olettaisin että n. 20% kasveista on lähes 100% autoflower.
Millä valojaksolla Matanuska kukkii? Eikö autoflower-ominaisuus tule esiin vasta seuraavassa sukupolvessa (MTF x LR) x (MTF x LR)? Aikaisinhan kasvit kyllä valmistuvat.

Itse lähtisin tekemään siemeniä.
 
G

Guest

Millä valojaksolla Matanuska kukkii?

Tarkoitatko pelkkä Matanuska...? vai toi risteytys (MTxLR)..? Ihan perus Matanuska kukkii 12/12 valojaksolla, eipä paljoa muulla....

-BG-
 

iRokz

New member
Tarkoitatko pelkkä Matanuska...? vai toi risteytys (MTxLR)..? Ihan perus Matanuska kukkii 12/12 valojaksolla, eipä paljoa muulla....
Juuri tuota tietoa halusin. Pohdin sitä onko Matanuskassa piilevää autoflower-ominaisuutta jolloin MTFxLR jälkeläiset voisivat olla autoflower tai edes pitkänpäivän (18/6) hamppuja.
 
Top