What's new

LowRyder on the beach

CFP65

Member
tilykke med det, det er faktisk ret overraskende at du ikke har haft nogle mug problemer
LR er ellers kendt for at have let til mug.
men det kan jo være noget med placeringen, lerjord er noget af det værste man kan plante i hvis sorten har let til mug
 

^GaMbi

Member
tak CFP :)

placering.. hmm.. de stod jo i potter med plante muld.. tror mere jeg har været heldig med vejret, selvom der da kom en del regn i det sidste stadige, men var ude og ryste planterne alle de dage hvor der havde været regn.. måske jeg bare har været lotto :)

Men damn! skal lige se om jeg kan finde et ordentligt kamera.. har ALDRIG set så mange krystaller på et skud før! damn jeg glæder mig til de er klar ! men der går nok et par uger endnu, vil gerne køre lidt curing på dem.. har jeg aldrig prøvet før..
who am I kidding.. selvom jeg curer dem så kommer jeg sq da til at afprøve dem når de er tørre nok hehe :p

vil trække nol på det jeg har trimmed imorgen (med isopropyl) og SHIT der er også en del crystaller på det da :p skal nok tage billeder.
 

Xhashish

Active member
Veteran
Tillykke med høsten :smokeit:
bliver cool og høre hvordan røgen er blevet (=
og spændende og se hvad du får ud af trimmet :)

:tiphat:
 

^GaMbi

Member
Så blev der kogt nol :)

Her står det og koger (noget grønnere end jeg havde håbet)
50.JPG


51.JPG


52.JPG


Det var så hvad det blev til :) Meget positivt! ikke sidste gang jeg gør det ;)
53.JPG


54.JPG


startede med at lave 2 joints.. en med ren hash og en med samme mængte hash + LIDT nol.. nr 2 virkede SÅ meget bedre! både hurtigere (og længere tror jeg, ikke helt sikker) virkning og kraftigere rus! skal ha lavet en med ren nol.. men går på skole lige PT så det må vente til næste fredag :) så skal mine topskud også prøves :)
 

Ludo

Member
de siger jo at good things kommer i små pakker.......!!!!:blowbubbles: de er super smukke dine planter......tillykke med høsten...!!!! venter spændt på lidt dryshots og måske en smoke report!!??:dance013: go karma til dig og høsten!!!:ying:
 

^GaMbi

Member
så er det sq tørret færdigt :) grenene knækker når de bliver bøjet.. så lader det lige hænge en dag mere.. så imorgen kommer det gram og billeder på forumet! :) men ingen vurdering før fredag.. jeg går på skole (svende forløb) lige PT.. så ryger ikke i værddagen ;)
 

^GaMbi

Member
Sorry forsinkelsen.. har haft en del at se til :)

Der blev 50g Green O Matic (5 planter)
og 30g Quick One (3 planter)
såå.. er godt tilfreds med min første høst :) bliver nok støere næste år ;)


55.JPG

56.JPG
56.JPG

Quick One
56.JPG

57.JPG

Green O Matic
57.JPG


Og daaaaaamn! DAMN det virker godt! :D lang tid siden jeg har været så blæst som jeg var i weekenden :)
57.JPG
 

Latest posts

Latest posts

Top