What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Lite gjennomtenkt post count-begrensning?

b9junkee

Member
vet ikke med den vifta, men den største S&P de har på clas'ern klarer i hvertfall 1x400+1x600 i cooltube i hb xl..Kommer an på oppsettet skulle jeg tro,men den der funker nok mer en nok.
 

Bjork

Member
her er første grow'n min da.. men undersøkte jo ikke en jævla dritt så gikk for ww og lemon skunk lissom.. til nesteår blir det danske strains og endel mer erfaring så da blir det saker

smokey.jpg
 
S

slimj

de virket grønne å fine,men surt at d ikke begynner å blomstre før langt utpå høsten da å ikke blir færdige.. blir sikkert bra når du bruker danske strains:D
 
G

Guest129216

Måtte finna den posten eg bjørk, so no har eg registrert meg her og. Artig å finna "gamle kjente" her inne.
 
A

arcticsun

kult bilde da bjørk! :yes: takk for det. Dette viser jo bare hvor fine vekstforhold vi har hær til lands. Det er bare å finne rette sorten :D
 

Kniven

New member
Og angåande postcountgreiene så er det veldig irriterande, men får vel spamma litt rundtomkring så eg får nokre rettighetar.
 

Bjork

Member
ja jeg syns det bilde er litt kult selv, alle plantene blei like høye som meg selv om de var toppa.. i cant wait to try the right strains :D
 
A

arcticsun

Gleder meg sånn til å se hva dere får til neste år. Dere finner frø som er tilpasset Norge på zenseeds, og kansje på seedbay også hvis dere leter godt.

Gutta bare.. :tree::tree::tree: gjennom skogen :D
 

Bjork

Member
åssen strains kommer dere til og gå for til sommern a?

jeg får for thyphoon, dpXuk08, rdXww, thyphoonXc99, dpXuk08Xc99, blue ryder, rd så får jeg se hva annet snacks jeg får bytta til meg
 
A

arcticsun

Vi får se hva man får tak i, men det blir kun autos. Synes snowryder og sour 60 ser spennende ut.

I tillegg har jeg laga noen frø selv av pehkuruder, ak47/pkr og sshf2/pkr.

Har en haug med FINX som burde funke bra sørpå, de er ikke auto så jeg kan ikke bruke dem selv. De svinger bra og gir god vekt, men jeg fant noen hermies på dem og det er jo ikke så bra.

Synes jeg har sett du er medlem på den dær frøbyttesiden, hvis du vil ha noen finx eller andre av det jeg har så ta kontakt med meg dær.
 
Top