What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Lalatorium 2010 (still with a HFH corner)

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
your the man lala! hb looks soooo najs, hope she will flower to the finish, though i doubt without help.

this is amazing, i have a flowering female to!
IMG_5085.jpg
 
L

lalandia

Thx friends...I know that it could be a problem with HB outdoor E-bro. I have 2 OD and they are actually showing pistels now....So i think i'll wait and see whats happening. But i've allready made space for 'em indoor if its nessesary(?)..dont know how to spell this word...But i have 3 just about same size indoor allmost in the 4th week of 12/12. So i wont be without her i hope..coz i never tried her b4, and i've heard so much good about her...Never play on one horse only bro.

So, go grow in peace and be good to eachother
 
L

lalandia

Lil in and out or reverse...

IMG_5224.jpg

IMG_5225.jpg

IMG_5227.jpg

IMG_5249.jpg

IMG_5228.jpg

IMG_5229.jpg

IMG_5230.jpg

IMG_5235.jpg

IMG_5236.jpg

IMG_5237.jpg

IMG_5238.jpg

IMG_5239.jpg

IMG_5240.jpg

IMG_5241.jpg

IMG_5243.jpg

IMG_5247.jpg


FB x DC is OD plants..rest is only out for inspection and watering...yeah and the photosession

Grow in peace
 
Last edited:

Paddi

GanjaGrower
Veteran
Findes der noget bedre end at vågne langsomt på sin sidste feriedag - vågne med sin elskede - nyde - brygge morgenkaffe - og så finde en lækker update fra lala.
What a wonderful world :dance013:

Smuk update bro :)


P :smoke:
 

Xhashish

Active member
Veteran
Super lækker update bro, ser virkelig lækkert ud ..
Er helt vild med Flatland basic x Bubblechung og Happy Brother, ser bare superlækre ud, Og ja White (kromes) også flotte frosty buds, men især den Flatland Basic, ser meget interessant ud (=

God Weekend :tiphat:
 

GDK

High Class Grass
Veteran
Top dollar min ven...den ChemD ser ud til at have fået det bedre...det ligner lidt at det magnesium mangel....engelsk salt, eller også et godt skud melasse kan hjælpe på det tror jeg. Er den Swt3 i blomst? Og er det en RHFB jeg ser der...har du nogensinde fået smagt det færdige produkt fra RHFB?

Stay Safe
 

Ludo

Member
Jeg er blown away Lala.........:bump: de er så sindsyg smukke dine planter......!!! De blueChong er pragtekemplarer af en cannabis plante.....!!!! Den Mg def får den faktisk til at se smukkere ud....hehe...men håber du sender dem på rette kurs igen!!!! Ville så gener lave en lille update på min tråd, men den venstre arm vil ik lige som jeg vil så det koster lidt vandret tid på sofaen......!! Den kommer snarest...de gør sig godt dine smukke tøser under LED....!!! Go karma til dig og det store arbejde du gør for at lave de sindsyge strains til growfolket....!!! Stor respekt og hygge!!!:jump:
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
o yeah.... ser vildt godt ud ven :)

variety is the spice of life and you sure are one spicy guy.....

hilsen

icetoker
 
L

lalandia

Thx...Heres a lil from indoor and some seedfun and some revegprojects

IMG_5372.jpg

IMG_5373.jpg

IMG_5399.jpg

IMG_5400.jpg

IMG_5379.jpg

IMG_5380.jpg

IMG_5381.jpg

IMG_5382.jpg

IMG_5384.jpg

IMG_5385.jpg

IMG_5387.jpg

IMG_5388.jpg

IMG_5390.jpg

IMG_5391.jpg

IMG_5392.jpg

IMG_5393.jpg

IMG_5394.jpg

IMG_5395.jpg

IMG_5396.jpg

IMG_5397.jpg

IMG_5398.jpg


Still needs 4-5 week of flowering

Grow in peace
 
Top