What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Lalatorium 2010 (still with a HFH corner)

1: Nogle gange virker det som om du har gang i et nyt kommende kryds, hver ENESTE gang man kommer herind. Det ved jeg godt at du ikke har. Til gengæld har du hele tiden gang i så meget spændende, at det er nemt at komme til at blande det hele sammen.

2: WHOOOOOO HOOOO FOR FORÅR! Endeligt er det ved at være tid!!!
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Det er KLAR at du har gang i sagerne ven..... ville ønske at jeg have et par xtra tents til at køre flere af dine dejlige kryds!!! Men nu må jeg nøjes med Vega :)

go lillefredag

icetoker
 
L

lalandia

A few pics from today...

IMG_8726.jpg


IMG_8740.jpg


IMG_8743.jpg


IMG_8744.jpg


IMG_8745.jpg


IMG_8746.jpg


Grow in peace
 

Ludo

Member
Du forkæler os jo med det her show......men....mer vil ha mer......så mer tak...!!!:tiphat:
Go Karma med hele plantagen.....:ying:
 

Ludo

Member
UUUuiiiiii.......det er simpelthen for vildt med den Buko........eh :dance013:...!!!!!!!!! Får mig til at tænke på en gammel film om en plastik flaske i Afrika.......hed: 'the gods must be crazy'.......or Lala is....hehe:blowbubbles:
Jeg bukker mig i støvet af respekt......go karma til denne alt for lange weekend.......men ha en go én....!!!:wave:
 
L

lalandia

Playing some with oil of Amnesia and Happy Brother...Very tasty and hits u like a hammer....

IMG_8813.jpg


IMG_8814.jpg


IMG_8816.jpg


IMG_8818.jpg


IMG_8819.jpg


IMG_8822.jpg


IMG_8823.jpg


IMG_8824.jpg


IMG_8825.jpg


Smoke in peace
 
L

lalandia

I cant make oil with out making some jelly too...I siply added some Lemon Thai sift i had to some of the oil...Gave me 12,4g of gooood hash....

IMG_8826.jpg


IMG_8829.jpg


IMG_8834.jpg


IMG_8835.jpg


IMG_8836.jpg


IMG_8838.jpg


IMG_8839.jpg


Smoke in peace
 

Ludo

Member
You must spread some Reputation around before giving it to lalandia again........hader det popup.....hehe

Men yumyum der er en der skal hygge sig i weekenden......og så er HB så lækker at 'spike' med lidt go hash, den intense mint/salvie smag er nemlig go kontrast til hash'ens søde-krydrede smag...love it!! mundvand så det løber over kanterne............
Hvordan nyder du egentlig din røg Mr. Lala??? kom bare lige til at stene over det??!:wave:
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
someone is going to get stoned today .....heheheheh

Now that´s a nice piece of sticky brown you made brother!!!!!
And the HB looks really good..... gotta love the ol´HB!!!!

have a great weekend guys

icetoker
 
L

lalandia

Thx friends...Heres some "by the side" projects...All grown microstyle 12/12 from seed or cut. All dusted by G13P...

IMG_8842.jpg


IMG_8846.jpg


IMG_8848.jpg


IMG_8850.jpg


IMG_8850.jpg


IMG_8868.jpg


IMG_8869.jpg


IMG_8878.jpg


IMG_8879.jpg


IMG_8880.jpg


IMG_8881.jpg


Grow in peace
 

Latest posts

Latest posts

Top