What's new

Lalas Haze

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
hej venner..... nu har jeg lige hældt mig ud i et sativa project!!!

Jeg elsker sativaer og har dyrket en del af sat/indy strains igennem år men aldrig et sativ/sativ strain.

Jeg spirede 10 frø af lala´s haze ( orange haze x amnesia haze (hypro) ) alle kom op og 8 blev til hunner.

Jeg splittede dem til 4 i hvert telt. De meste sat i det ene telt og de mere indy i det andet. Men 2 af dem er simpelthenden grande!!!!! prøv at se bare:

picture.php


picture.php





hygge '
toker
 
Last edited:

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
....og et sideskud:
picture.php


de er kun en 1/3 del ind i blomst(gået ud fra 12-14 ugers blomst)
og bliver gødet lige så stille( sativaer kan ik lide store mængder mad!)

hygge

icetoker
 

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
oh my, awesome bro! Looks like they are well loved and from a great breeder!
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
ja jeg ville gerne ha et højere telt, men det går lige.

picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


picture.php



props to lala min ven..... satme et fint kryds!!

hygge
icetoker
 
L

Libeccio

fantastiske planter, tillykke! :good: endeligt faar vi mulighed ti at se sande sativaer indoor... buds ser virkeligt flot (og sativa) ud... :) tak for det! jeg maa tjekke ud lalas arbejder... ;)
 

420empire

Well-known member
Veteran
Ser alt for lækkert ud det der. HAr selv prøvet Lalahazen en gang, men var lidt skuffet over resultatet. Syntes highen var jævn kedelig, men det kan måske skyldes cfl ? Håber du finder nogle lækre eksemplarer ;)
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
klippede nr 2 i forgårs...... knap 11 uger fik den og jeg synes dælme den er en beauty!!! ligner meget amnesia synes jeg i struktur.... og var super nem at trimme!!

picture.php


men tog den første for en uge siden, meget kompakte buds for en sat dom, men dufter lige som choco thai :dance013:

picture.php

..lige klare til cure!!

Men jeg vil sige at jeg er meget positivt overrasket over Lala´s haze da alle planter er super frosty, selv om det er stor variation mellem planter er der ik en eneste jeg ik er tilfreds med (indtil videre selv. da de ska jo ryges først ik?) Men det er lidt vildt at se forskellen mellem den første plante jeg cuttede og den mest sativa af dem...... lige som at se en fed dværg ved siden af en 2,40 m høj basketball spiller hehehe!!

hygge

icetoker
 
Top