What's new

Laitteet

G

Guest

Ahhhh tuolta sais Sweet Toothia 25 egee paketti. Harmi vaan kun kolmoset on loppu.
 
G

Guest

Hei Badticket

Kuinkahan juuret sietävät kuumuutta?
Eikö pihalle voisi laittaa mitenkään.
Joku kunnon sativa :)

Tuossahan lukee että:

"Hydro Reservoir system as a simple indoor cultivation"

Jääpalojen merkitys on aika pieni luulisin ja lisäksi ne nostavat ph:tä hieman sulatessaan.

Overgrow´ssa oli juttua kuinka vanhasta jääkaapista saa oivan jäähdyttimen.

Lecasora on suht hyvää mutta olen lukenut juurien kehityksen olevan hitaampaa.

Varmaan johtuen siitä että juuret kostuvat liikaa esim aquafarmissa.
Juuria pitänee kiusata hieman että ne etsiskelevät lisää vettä rikkakasvi kun se on.

Sama pätee kasvutilan kokoonkin.


Cuffs
 
G

Guest

Ei hajuu tosta juurien kestävyydestä niin pal, mut kyllä ne aika paljon kestää.
Tiiä sitte miten se vaikuttaa kasvuun jos kasvi joutuu keskittyy juuriston suojelemiseen..
Mut mulla ainaki veges siinä 40 asteessa nii että rohina vaan kuulu.
Ja en tiedä tosta lecan vaikutuksesta juurien kasvuun, neki kasvaa kyllä aivan perkeleesti. Välillä jopa ongelmia kun putsailee noita säiliöitä ja ne juuret, sellaset 40 centtiä pistää sieltä ulos.
Katkeilevat helposti jos jäävät jonneki väliin ja keräilee lattialta pölyt.
Ja sitte on taas lisää putsausta..

Jääpala ei paljon PHta nosta. 100 jääpalaa voi jo jotai vaikuttaakki, mut yks jääpala on joku 0.1 desilitraa. Ei noilla vielä kuuhun mennä..






 
G

Guest

Hei Badticket

Tuo mainitsemasi send-a-seed.com on myös hyvää palautetta saanut.

Niin, kasvihan tuossa häiriintyy kun juuret paljastetaan valolle, lämpötila vaihteluille yms.

Katsoin tuossa että hieman ruskehtavalta juuret näyttävät. Tai sitten kuva hämää.

Ovatko Bionovan lannoitteet käytössä?

Ajattelin jääpalojen käyttöä joka päiväisenä viilentäjänä.


Cuffs
 
Last edited:
G

Guest

Hei Salakavala

Ei muuta kuin mailia sinne että milloin varastot täyttyvät.


Cuffs
 
G

Guest

Onko kokemusta noista send-a-seed:istä ja hanfsamenista? Kauanko toimitus kestää, onko luotettavia? Ihmetyttää, kun tuolla send-a-seed:issä noi ST#3 myydään 15 kpl paketissa. Aikaisemmin ainakin SOL:in paketeissa on ollut 12 kpl. Omituista.
 
G

Guest

Hei Salakavala

Ystävälleni tuli hanfsamenista nopeammin kuin Nirvanalta siemenet.

Varaa viikon päivät lähetykseen. Kertovat maililla kun ovat saaneet rahasi.

Jos ST#3sissa toimitusmäärä on eriävä, laita sinne mailia ja kysy heiltä asiaa.

Send-a-seeds:stä en pysty varmuudella sanomaan mutta eikös heidän mainoksiaan tule Hanfburgin tilauksien mukana?

Ainakin Hanfburg on luotettava paikka. Minulla ei ole ollut ikinä mitään ongelmia heidän kanssaan.


Cuffs
 
G

Guest

Meillä kesti 3 viikkoa hanfsamanilta, mut tuli kuitenki.
Toi SWT#3.. Jos ne on ostanu bulkkina SOLilta ja paketoinu itte :chin:
 
G

Guest

Moi Badticket

Mikä oli teidän maksutapanne?

Kaverini käytti tilinsiirtoa, onkohan se sitten vaikuttanut asiaan..


Cuffs
 
Last edited:
G

Guest

Moi Badticket

Kumman kauan kesti.

On onneksi tuli kuitenkin perille loppujen lopuksi.


Cuffs
 
G

Guest

Ajattelin sativaisen myllerryksen innoittamana kysyä ihmistä jotka käyttävät osasettinatikkaa.

Onko Teitä täällä?

Mietin vaan että osaako kukaan sanoa millainen ero lämmöllä on kun muuntaja yms osat jäävät kasvatustilan ulkopuolelle?

Jotain asteita ajattelin...


C
 
G

Guest

Riippuu kasvatustilasta. Mulla ei juurikaan vaikuta ku o kohtuu iso huone. Tällä hetkellä sielon 2 kuristinta pauhaamassa, mut ei sillä oo väliä onko ne sisällä vai ulkona. Ehkä jos kaapissa kasvattaa ni kannattaa jättää ulos..

Toi sillei et 150w kuristimeen pystyy koskee ku se on päällä (tohon mun ainaki)
400w kuristin alkaa jo olee perhanan kuuma ja 600w siin voi paistaa kananmunia :wave:
 
G

Guest

mul 400w osa setti ja lämmöt28c ku muuntaja ylä kaapis ennen mul oli sellanen mis oli kaikki samas lootas ja abaut saman kokonen kaappi ehk jopa isompi ja lämmöt siin 35-40 ovet kiinni tuuletuksest huolehimu aina 2kpl tietkon tuulettimia ja 30 pöytätuuletin
 
G

Guest

Jeps, mietin tuossa että kun minulla on suht pieni "kaappi" niin saisinko valoja alemmas ja samalla lämmöt alas. Vaikea järjestää tuota ulkoilmaa tehokkaasti.
Pihalla on niin kylmä että kosteus puuttuu melkein kokonaan.

Silver Avengerit laittaisin mielelläni loistamaan.
 
G

Guest

mulla sotkan fanni kaappi Leveys: 90 Syvyys: 54
Korkeus: 180
tosin kaappi on ikkunan vieressä ni avaamal ikkunaa saan lämmöt alas
 
G

Guest


eli 1 sisään otto aukko 2 pois tulo aukko ja sen ala puolella on muuntaja 3sisään puhkuva tietokone tuuletin
4 pois puhkuva tietokone tuuletin
 
Last edited:
Top