What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Kun VITUTTAA!!!!

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Hohohohoooo. Mä voin ottaa :D Auto vaan oven eteen, roskasäkkiä päälle ja toivotaantoivotaan ettei naapurit näe :)

Ikävähän neitoja ois parhaan iän kynnyksellä lahdata :comfort:


:biggrin:
 
N

nukkumatti

Voipi olla että aurinkoa sittenkin on, huomena katsomaan yhtä kämppää jos pääsis heti heittää kultsit sisään ens kuun alussa:D
Oi kuule toivotaan visusti ;) ainakin rahat riittää vuokraan :)
Toivottavasti pikku trimmillä selvitään ja kaikki satsaukset ei menny kankkulan kaivoon :)
 
B

BigHit

No kerrotaanpa oma vitutuksen aiheuttaja.

Pari viikkoa sitten oli hyvä komero jossa natikka paistoi ja alla oli 1 kasvi neljä viikkoa kukkineena, 3 pistokasta juuri juurtuneina ja kasvamaan lähteneinä ja 5 kpl LR#2 taimia.

Omassa pienessä tilassa oli viellä yksi pistokas jonka oli tarkoitus ryhtyä emoksi.

Justiinsa olin saanut projektin kunnolla käyntiin

Vittumaisista syistä jouduin lopettamaan projektin ja menin sitten kaatamaan joka ikisen puskan ja pienet taimetkin.

Muutama päivä myöhemmin keksin tuhota vanhan tietokoneeni ja rakennella kasvatus tilan.

Joudun siis aloittamaan koko hommat siemenistä asti uudelleen ja vielä näin pienellä projektilla.

Oisinpa vaan tajunnut säästää kukkivan puskan tai edes pari pistokasta!

Uudet suuremmat projektit pääsevät alkuun vasta kesän puolivälin jälkee.

Joudun pikku stealth kasvatuksia kestämään siihen asti. :(

Reilusti vähemmän kasveja, reilusti vähemmän valaistusta = vitusti vähemmän satoa!

Kyllä vituttaa.
 
N

nukkumatti

^Oikein!

Itsekkin lopetin jo monta vuotta sitten ku ei pystyny lenkilläkään kunnolla käymään hinkuyskän takia.
2 punasta lämärii päivässä ja jos baariin meni niin 3.. Haittasi jo savun polttoakin :) .

Eikä se sen vaikeampaa kuin et vaan polta enää. Itse sen "patukan" huulillesi lasket kuitenkin..:) parempi ottaa vaikka kaverin patukka syvälle kurkkuun :D!!
 

Dedo

Member
eise kyllä kauaa kestäny, kävin kaupas ja eiköhä sielt aski tarttunu mukaa :D ehkä mä lopetanki vaik sitte ens syksyl/talvel :)
 

Suomi-Prkl

Active member
Veteran
muahaha! 3 vuotta ilman röböttiä eikä tee tippaakaan mieli. kukan sekaan tulee miksattua hieman manitouta, joka on huomattavasti parempaa tavaraa kun perus länkkäripuru!
 

Fintendo

Member
Vaporisointi helpottaa tuota polttamatta olemista. Kyllähän sitä jointin sekaan tulee tietysti sotkettua. Silloinkin toimii harmaa lämä taikka vastaavat kevytsavukkeet.
 
N

nukkumatti

Onkos telle tullut sellainen fiilis kun savupäissään pistää röökiksi, ekaks pikku heilahdus mutta sitten pilvi pilalla..? Ei ole niin hyvä fiilis enään.
Mulle kävi ainakin niin kun poltin. Kun poltti pilvee niin en enään polttanut röökiä olleskaan vaan jointtia vaan perään..

Jäi vähän kuin vahingossa toi röökaaminen sitten. Ja kuitenkin poltti 15 vuotta sen kaks askia päivässä.
 

Fintendo

Member
Mulla ainakin jos päivän ekoissa savuissa o röökiä seassa, tulee tosi levoton olo joka kestää nousujen verran. Hivenen epämiellyttävä. Myöhemmissä tätä ei tule.
Aikaisemmin huomasi reilun tupakoinnin laskevan tasoittavan oloja... Nikotiinin stimuloiva vaikutus?
 
U

unthing

Lopetin 3-4 vuotta sitten röökin, en ole kaivannut. Kotona tulee aina poltettua raakiksia ja en ymmärrä miksi pitää tupakkia sotkea joukkoon (jos ei oo isoa porukkaa tms) että palais "paremmin". En kieltäydy savuista joissa on mikserinä tupakkaa, mut ei se sitä paranna millään tavalla, karkeemman tuntusta savua kurkussa ja liekö vielä nikotiinipöhnät ja happivajarit päälle. Jotkut varmaan tykkää indyjen kanssa etenkin, mut itellä ei innosta.
 
N

nukkumatti

^^Joo röökiä en käytä :) Enkä kyllä oikein enää poltakkaan jos on sekotettu. Rupiaa enemmän tuntumaan että poltetaan röökiä eikä blaadia. Yleensä on aina omat mukana.

Eiks sitä pilveä polteta eikä röökiä?? Jos siltä tuntuu polttaa sit vähä pienemmän. Maistakaa ero tuubasta joka jääny yöllä kesken ja aamulla humauttaa pois, jos ollut röökiä ja ilman... Ei haise tuhkis eikä kämppä.
 

Fintendo

Member
Mä en ees kauheesti tykkää polttaa, 95% tulee käytettyy vapoo, lähinnä osalla kavereista ja / tai muuten vaan liikenteessä niin tulee muutama jopo käännettyy mukaan. MFLB kyllä hankintalistalla.
http://magic-flight.com/
Vaikuttaa näppärältä vehkeeltä ja porukka tuntuu diggaavan siitä Fuckcombustionilla. Näppärä sivusto muutenkin vapoista kiinnostuneille, hemmetin hyvä ilmapiiri siellä.

Saako tänne edes linkittää muita foorumeita? Ettikää googlesta =)
 
N

nukkumatti

Jees mulla kans volcano ja hankinnan jälkeen tuli höyryteltyä karstat pois keuhkoista. Sit siinä vaan yksinkertaisesti rupesi menemään liikaa kukkaa. Hyvän potkun saa kyllä voihin kun keittää trimmien kanssa vapojämät :).
 
U

unthing

Totta joo, vapohan se ois. Kesällä mahdollisuus ostaa volcano. Jos pääsis omassa kehityksessä vihdoin niin pitkälle :)

Vähän hämäräksi jäänyt toi linkkipolitiikka kyllä itelläkin. Spämmäys toki oma juttunsa, mut sitten ne saitit mitä ei saa tai voi edes mainita, ei oo tietoa tarkasta linjauksesta.


Edit: thc*farmer piste kom ja o g r a s k a l ovat automaattisensuurin takana, san+nie seeds tais olla kans. Mitä lienee tehneet kun ei saa mainita ollenkaan, pisnikset vai?. On näitä kai muitakin, mutta mistä sen voi tietää.
 
N

nukkumatti

^^Ei ole maksanut mainonnasta mitään ja täällä on tainnut olla enemmän kuin yksi nimimerkki tehty pelkästään mainostamista varten.

Hermot ymmärrettävästi mennyt :).

Mut kyllä aina voi asiat niin kirjoittaa ettei tule kenellekkään paha mieli. :) Vähän käyttää mielikuvitusta. Ja sit voi laittaa privakyselyn! Tai kirjoittaa vieraskirjaan. :)
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Oogee rasketti poltti ainakin omat siltansa. Muutenkin sai vähän paskanjätkän maineen ja kuvan siitä hetsusta.. Wannabe pikkuarjani tjsp. :dance013:

To each his own tietty, mutta näin meillä. :tiphat:
 

Latest posts

Latest posts

Top