What's new

Komplet gro set god idé?

IslandStoner

New member
Hej alle jer kære hamp elskende mennesker - håber i nyder livet :tiphat:
Jeg har et spørgsmål om indkøb af komplette gro set som der jo findes så mange af i dvs. growshops derude. Har kigget på nogle på nogle forskellige sæt's da' min tid nu er kommet til at prøve kræfter med indendørs pga flytning fra hus med have :(
Jeg tænkte på lige at få nogle second opinions hvis muligt fra andre der måske har tænkt det samme.
Dem jeg har kigget på kommer fra en tysk hjemmeside (ved ikke om jeg må indsætte forhandler links) er det en god idé at bestille fra udlandet? Og hvad med tilsendnings adressen hvis det er hvis det er der hvor grow'et skal være? Hvad er jeres meninger om dette?

Vil lige sige tak for alle jeres dejlig informative diskussioner og hyggelige samtaler gennem årene fra div. forums dcf cannaseeds og her ;)

Hilsen Ø steneren :dance013:
 

Therealzemi

Active member
Hejsa :)

Den eneste måde at være relativ sikker på, er nok at hente det i butikken. Man ved aldrig hvornår told og skat finder på at åbne netop din pakke. Når det nu er sagt, så er risikoen nu ikke så stor. Desuden er der jo intet ulovligt i det du køber.

Generelt hvis man står helt på bar bund med udstyr, så er der altid en eller flere butikker som kører med knald tilbud på komplette kits. Og det er som regel en ret go invistering.
Har man derimod lidt blandede materialer liggende. Lægter, plader og what ever. Så kan man hurtigt spare en tusse eller 2 på selve rummet :)
 

IslandStoner

New member
Tak for et hurtigt svar :)
Jeg ku' lave et fantastisk rum selv da jeg er tømrer men idén var at et telt hurtigt kan tages ned og bruges igen. Og desuden er jeg ikke så interesseret i at lave noget permanent da jeg lejer bolig pt.
Overvejer meget at bestille et helt sæt men så til en anden adresse. Som sagt er der intet ulovligt i produkterne i sig selv men 600 / 1000 watt hps til indendørs grøntsager og krydderurter virker for mig lidt nemt at gennem skue.. Måske kun i min opfattelse hæhæ :)
 

Therealzemi

Active member
Jeg har selv lavet mit. Og det er relativ nemt at pille ned. Jeg har lavet det som 4 isolerede væg moduler. Og de er skruet sammen med 16 stk skruer :)

Men ja. Du kan evt bestille det hjem til en anden adresse. ellers kan du jo bare lade være med at tage imod pakken, hvis der sidder et told/skat tape på pakken. Det SKAL de nemlig smide på hvis de har haft pakken åben.
En lille side note til forsendelse. Der er mange grow shops som ikke vil sende pærene. Der er for mange der bliver ødelagt helt eller delvist under fragten. Det kunne være en anden go grund til at hente direkte i butikken :)
 

Latest posts

Latest posts

Top