What's new

Kesää odotellessa

krizo

Member
talvi tulee ja yöt vain pitenevät. eli mitkä ovat suunitelmat seuraavaksi kesäksi vai jo täksi talveksi


teistä en tiedä mutta oma pikkukultani jo työtää vihreää päätään ylös mullasta :redface:
 

Early Pearl

Member
Hihii kukkii kasvit kukkii kukkii kukkii hihii. Eli kasvatus jatkuu läpi vuoden ja suuret on suunnitelmat ensi kesäksi ;)... Nyt kun saisi jotain kivoja jyviä jostakin seuraavaa satoa silmällä pitäen. Anyone? Niin joo, onnea vaan kasvatukseen. Kumpa jaksaisin itsekin talven yli...
 

Kyymies

New member
Hihii kukkii kasvit kukkii kukkii kukkii hihii. Eli kasvatus jatkuu läpi vuoden ja suuret on suunnitelmat ensi kesäksi ... Nyt kun saisi jotain kivoja jyviä jostakin seuraavaa satoa silmällä pitäen. Anyone? Niin joo, onnea vaan kasvatukseen. Kumpa jaksaisin itsekin talven yli...

Nyt ei jyvii kyllä taida löytyä, ehkä myöhemmin :confused:
Koitetaan nyt kaikki jaksaa tämän synkän ja kylmän talven ylitse...Ensi kesän lämmin ajatus helpottaa :rolleyes:
 

Hampster

Member
Talvi otetaan letkeesti ja lähes savuttomasti. Tammikuussa olisi tarkoitus pistää muutaman sativainen kasvi kumminkin tulemaan, että heti kesällä on mitä polttaa.

Kesällä uloskasvatus on ihan must!! Silloin kasveista saa isoja ja tosi hienoja. Näyttää paremmalta ulkona kuin kaapissa sanon minä.
 

krizo

Member
joo joo että sellasta minäkin jattelin tääs nyt loppu talven pärjätä ilman savuja ja kesällä tietenkin ulos kasvattelemaan :canabis:

Mutta katsottaan miten käy :D
 
G

Guest

Kasvatushan jatkuu läpi talven/vuoden, kuten aina..pahasti koukussa kasvattamiseen, heh...ensi kesästä on kovat odotukset, sen verran voinee ensi kesästä kertoa!!
 

Will0w

New member
no joo.. eiköhän tuo ole ympärivuotista tuo kasvattelu :)
vähän muuten yllätyin kun tulin äsken koulusta.
kun idättelin viimeksi siemeniä niin nakkasin vesilasista kaikki siemenet samaan multa astiaan ku ei ollut sillon paljo multaa ja ei jaksanu käydä ostaan. Nyt kasvit on aikalailla lähdössä kukkiin. menin sit kattoon noita kasveja ja huomasin siellä yhen kasvin juurilla juuri nousseen taimen. :D
aika kauan kesti sillä että iti.
 

Bubblejet

New member
Kuules Farmer John, esitteleppä meille muutamat potentiaaliset Hullujen Siemenien korvaajat? Eihän sitä ite jaksa kaikkea tietoa tonkia kun tietäjiä löytyy.
 

krizo

Member
joo'o kyllä savuja mieli tekeis. :cuss:
Tänään taitaa neljäs virallinen tauko päivä käynnistyä eikä tee edes tiukaa :cuss:

hmm ja hulluista ei vieläkään kuulu :biglaugh: itselläni oli pieni kutina persva.. jo alussa.
mutta tuskin hullut tämän tahallaan tekevät, sattunut vain odottamattomia mutkia matkaan

Mutta mitäs ne hullujen siemenet olikaan eiks niisä ollut jotain jeppistä vai oliko pelkkää jeppistä no en muista mutta jos jostain saisi stabiilia lowryderin isoa fenoa sitä sitten risteyttelisi vaikka johonkin muuhun autofloweria omaavaan lajikkeeseen esim.ruderalikset mutta älkää minuun uskoko en tiedä näistä vielä oikeen mitään :D
 

krizo

Member
hehe hitto vieköön ja mä kun luulin että oon jo pitkällä :D:D
juu ja iloista pääsiäistä itse kullekkin
 
G

Guest

Tulumilla on ollut näköjään kiireinen talvi. Mukava huomata, että joku jaksaa nähdä vaivaa Suomeen sopivien ulkolajikkeiden luomiseksi. Respect!

Hyvän kokoisia terttuja 150 wattisella.
 
G

Guest

Jeps, Näyttää kyllä aivan loistavalta. Henkilökohtaisesti pääsen itse vasta värkkäilemään noiden ulkolajikejalostusten kanssa kesän jälkeen... Toivotaan että ulkonakin tulee hyviä tuloksia. Kyllähän noista voisi vaikka kiinnostuakkin:)

ps. Tarkkana ollaan!;)
 
Top