What's new

KERTOKAA KAIKKENLAISISTA ERILAISISTA KASVATUS TAVOISTA ESIM. TAIVUTTELU JA MUISTA KAS

Jaago

New member
Sellasta kysyisin vielä että, lowryder ollut nyt 6vr. 18/6 valolla ja 5vr. 12/12. kukintaa ei ole juurikaan tullut, pari pientä haituvaa.. Miksi? vaikka nartun merkit on ollut jo näkyvissä n. 1kk. Ikää koko kasvilla 1,5kk.
 

Suomi-Prkl

Active member
Veteran
no mut kyl ne siitä kukkimaan lähtee kun 12/12 valoilla meet ja kun kukitat rauhassa loppuun asti niin taatusti toimii! :) pistähän toki kuvia niin voi antaa tarkempaa palautetta.
 

DonBong

Member
:/ niinpä. Simput on high-supplies:sta ja female.. Biobizzin bloomilla ravitsen+merileväuute..

high-supplies myy mitä sattuu, ne olis nyt hyvittämässä mulle kolmannen kerran lowrydereitä lähettämällä 5 x fem lowryder, mutta sanoin että "haistakaa paska" ja antakaa mulle mun rahat takaisin, väittävät aina ettei kenelläkään muulla ole ollut samanlaisia ongelmia. Kusettaja firma tai sitten niitä ukotetaan..Mutta rahoja eivät suostu palauttamaan vaikka olen kuviakin kasveista lähettänyt ja ovat itsekin todenneet ettei ne kyllä louskuilta näytä...
 

Jaago

New member
just just.. :( ite oo 3 kertaa sieltä tilannu ja aina tullu.. ppp ja lowryderit tuli ainakii omissa paketeissa. Näyttää tuo ryderi pituutta venyvän pimeässä. Jos ei olisi taivuteltu päälatvaan niin pituus olisi n.40cm.
 

Jaago

New member
Ryderista laskeskelin oksan kärkiä ja 9 latvusta oli samalla korkeudella ja pari pienempää hiukan alempana :) korkeutta koko plantulla 20cm..

ja nyt kahvittelemaan---> ;)
 

Latest posts

Latest posts

Top