What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Kannabis Suomalaisessa mediassa (artikkeleita)

U

unthing

Samantien gorea pyörimään, strobot ja merzbow soimaan. Omasta näkökulmasta nuo tampereen poliisin näkökulmat ovat absurdeja, mut minkäs teet old skool-propagandalle ennenkuin ikäpolvi vaihtuu, emme sentää ole Ruotsissa, missä on vielä kurjempaa huumepolitiikan osalta. Pitää olla positiivinen..
 

litletown

Member
No tollanen pohatta tyylinen miekkahiha kuluisi jo tyhmempien listalle.Luulen että se 4mic annos ja puuhapete sais ton niin pitkäks aikaa hoitoon että,kyllä psyykeeseen ja mielipiteisiin tulis muutos jos ei muuten niin ainakin kun puuhapete kuplis tai vääntyilis ja sit polttais ne tunnetun turmelevat kukkapaukut päälle ha ha haa sanon minä mitä paskaa.
 

Herbalistic

Herbal relaxation...
Veteran
Vitut FJ, ku kahdeksan sakaraisia (remember them 90´s daze :D) = 1800 Mike´s ja sika sidottuna piinapenkkiin ja jotain monsteri naamioita päähän ja "pikkasen" päräyttelemään :biglaugh: Oikeesti tollaselle idiootille pitäis lurauttaa kahvin sekaan joku 2000 Maikkia, pari tuntii ennen seuraavaa pressi tilaisuutta;)

"Saattais" olla,et uskottavuus menis + duuni... HUOM!!! Maybe, just "maybe" :biglaugh:
 

Stombe

Active member
Ei siin midisti verrataan vaan kannabista LSD:hen.. onhan kyse nyt mieltä laajentavista päihteistä ja psykedeeleistä..... Parashan vertaus tuo on jos pitää noin rankkaa verrata. Esim Panacod (opioideihin lukeutuva kipulääke) ja Fentanyyli (Valtion tekemä täyssynteettinen opioidi). Mut silti kun lyö kaikista ajankohtaisemman aineen vertailupöytään tällä skaalalla niin aika rankkaa A vs B:tä tulee. Read and learn:


Vertaillaan sit alkoholia puhtaaseen heroiiniin tai (fentanyyliin)johonkin vahvempaan .. ei voi edes vertailla, suomen markkinoil ja meinigil... siis ei löydy mitään mihin holia vertais... no liuotinhan se on tai siis hermostomyrkky elikkä alkoholia voidaan verrata näihin imppaamiseen käytettäviä liimoja lakkoja kaasuja etz etz.... En kyllä keksi mitään muuta mihin holia vertais, ok se on laillista mut niin on raiskaaminen jos nainen oli pukeutunut houkuttelevasti. Niinkuin Jim Morrison jo aikoinaan totesi että hän on käyttänyt kaikkea ja tullut aina siihen lopputulokseen että Whiskey eli holi on maailman paras päihde koska se toimii joka kerta.

Olen joskus todella kauan sitten impannut butaania sekä tinneriä muutamia kertoja ja bensiiniä, sanoisin että olo mikä siitä tulee on semmoinen suttuinen sumea leppoinen ja jopa vähän hauska "nousuhumala" joka kestää muutamia minuutteja. Pointti on se että näillä liuottimilla en edes saavuttanut läheskään yhtä pitkää sekavaa olotilaa mitä holilla, eikä mitään ylärajaa ollut. Kun imppas tuli aina raja vastaan ja sen tuns sillai jännästi päässä, et ei enää tänään.

Kun join (yli 6v sitten) olen saavuttanut tämän saman olotilan ja niiku deeply beyond johonkin niin demoniseen ja agreiluun ja sairasta touhua sekä fiilis päässä miten sekasin onkaan kun heittää päässä ja ajatukset tulee jostain ihan skuugest voisin hyökätä kenen kimppuun vaan ilman syytä tosta noin koska ei kiinnosta ja pää + tilannehallinta kehottaa tai ei ainakaan estä tekemästä hyökkäystä. Olin kerran sammunut WC:n lattialle vieraiissa ja mun paras kaveri tuli katsomaan että olen kunnossa, esim makuuasento oksennusta varten ym ym ja mun reaktio oli että hän yritti varastaa minulta joten löin häneltä silmäkulman auki ämpärillä, oli kiva seuraavana päivänä miettiä asiaa. Mutta tossa todellakin näkee miten överiks saa vedettyä asiat tällä aineella. Alkoholi se haju se sekoilu koko se juttu nii se tuntuu mulla nykyään niinku tavikselle tuntuu nähdä verinen ruisku, eli ihan kauhealta, vaikka olen ruiskuihin tottunut iän myötä, mutta ahdistun aina jos näen paljon humalaisia tai käyn baarissa missä alan ihmisiä on tai jos junassa sattuu tulee viereen istumaan (tai kun kuulen sukulais tai tuttavapiirin noita känni sekoilu juttuja).

Mutta kuka nyt lähtee tommosta multi miljardi monopolia vastaan hyökkää tai kaataa et voihan sitä yksilönä yrittää mutta kyllä siellä on arsenaalia ja puolustusta tommoisella pienellä säätiöllä. Säännöt on säännöt ja aina voi valita, esim muuttaa maahan jossa laki soveltuu paremmin omaan elämäntapaan, olen vakavasti harkinnut tätä vaihtoehtoa, koska luulen että hipit jo 60-70 luvulla luuli olevansa lähellä saada cannabiksen lailliseks ja siit on kulunu hisit 30-40 vuotta ja me otetaan 2009 paljon pahemmin takkiin tän asian suhteen nykyään.
 

litletown

Member
Stombe hyvä vertauskuva holi on aina holi minä myös pelkään nykyään suorastaan sen käyttöä.Tuleehan sitä joskus yks tai kaks juotua mutta viinan en enää koske.Ja ei mun mielestä mikään ole niin ahdistavaa kuin känni agressioissa oleva ihminen vaikka kuinka joku vetäis rännii niin ei mua haittaa,mutta jos tulee känni ääliöitä niin hu hu huu lähden menee.
itse olen kokeilut taivaan ja maan välistä kaikkee,mutta alkoholi se pärhätää aina ja kovaa.Pitäis laissa kieltää.
 

Stombe

Active member
Niin, laki yleensä tehdään / otetaan käyttöön kun ei osata ratkaista jotain ongelmaa. Et vielä hienompaa olisi jos ihmiset ite oivaltais olla juomatta ja miettiä mitä se alkoholi on.
Ja sais koko hoidon samaan kastiin itsarin ja veristen ruiskujen pooliin eli asioita joita pidetään negatiivisena ja niiku noh simppelisti pitäs jokaiselle tulla semmonen "pois se minusta" fiilis...
esim suomalaismiesten pitäs suhtautua yhtä jyrkästi ja negatiivisesti sixpäkki a-holia kohtaan kuin tv ohjelmaa jossa juontajat on homoja.

Mut niiku sanottu .... jotta voi olla omat mielipiteet ja todella ymmärtää asioista jotain täytyy "OSATA KÄYTTÄÄ OMIA AIVOJA", rakentaa se oma kuva puhtaalle kankaalle, ei mitään ennakkoluuloja tai raameja rimoja tapoja enokin teki jnpp jnpp. Kuulostaa paljon helpommalta tuo omien aivojen käyttäminen kuin mitä se on, törmään jatkuvasti ihmisiä jotka on aivan lukossa ja hukassa (pyrkii etenee länsimaailmaisessa urassa) .. miettii uraa rahaa koulutusta statusta ja pyrkii ja pyörii vaikka ennenkaikkea pitää miettiiä ja osata olla kiitollinen omasta terveydestä ja vaimon ja muksun jos on sekä omien läheisten, siitä osata esim osata olla kiitollinen niin se on jo euroissa miljardien arvoinen asia.
 

DonBong

Member
:respect:Täytyy nostaa hattua sille hemmolle joka uutisissa oli. Jos kukaan sattui katsomaan... Tyypillä oli kasvamassa tuhannen kasvia ja soitti ilmeisesti itse kytät paikalle jotta saataisiin tätä kasvatuksen laillistamista sekä kasvista saatavia lääkinnällisiä hyötyjä paremmin esille ja eteenpäin. Miehellä oli jo aiemmasta kiinnijäämisestään tulossa tuomio, mutta pisti heti uudet kasvamaan + Sanoi suoraan uutisissa, että aikoo jatkaa overgrowia niin kauan kunnes asioille tehdään jotain positiivista. Mietti siinä että jos nyt linnaan tulee lähtö, niin saattaa mennä tovi, mutta uudet tulille heti ku vain mahd.
On miehellä munaa :headbange
 

kekkone

Member
Jumankekka! Asiaaaaaa!
Kiitokset linkistä&vinkistä.
Ois kiva tietää mitä lajikkeita tua kasvo ja mitä
se oli risteyttäny...
Hitto, kerrankin joku suamalaine joka osottaa ees jotai
kansalaisrohkeutta!!!!!!
Rispekt.
 

SovietFinland

Active member
Timostahan voisi joku minua kielitaitoisempi kääntää jutun englanniksi tänne. On tuolla uutis-osastolla turhemmistakin asioista tehty juttuja.

Timohan kasvatti viime vuonna jotain Finola-risteytystä? Tietynlainen "kylähullu" mutta tajuttoman kova sälli joka tapauksessa. Esiintyy omalla naamalla ja nimellä, ja on menossa asian puolesta vaikka linnaan. :respect: :respect: :respect:

Toinenkin video löytyi: http://www.nelonen.fi/video?vt=video&vid=44198
 

litletown

Member
joo onhan toi ihan hyvä mut ei yksi ihminen pysty kataa koko järjestelmää mutta sanotaan että vaikka noin 2,5 miljoonaa ihmistä tekisi saman niin laitaiskohan ne kaikki sit linnaan.
 

Farmer John

Born to be alive.
Veteran
Juu tuo Haarahan on kyllä mediassa ollut aikaisemminkin. Verollistaminen on huomattavasti huonompi asia kuin laillistaminen, kaksi täysin eri asiaa edelleen. Mielenkiintoisen näköisiä kasveja kyllä miehellä, mitä lie, onko kellään parempaa tietoa? Finola-risteytys kuulostaa aika synkältä..:D Niinjoo nyt kun katto ton toisen haastattelunpätkän niin selvisikin että ihan järkevä idea kyllä ettei kasvi itsessään ole huumeeksi sopivaa mutta suuremmasta määrästä saisi myös lääkettä aikaiseksi että sen verran pitoisuuksia kuitenkin. Ja täytyy sanoa että kova jätkä, laitto ens kesän tavotteet hieman korkeemmalle, tästälähin heikki tarkottaa hehtaaria, perkele. :D
 

kekkone

Member
Jep, ihan asiallisia kommentteja Timolla, tarkotan ettei jauhanu mitään
hippibullshittiä "jos kaikki polttais niin maailmas ei olis sotia ja kaikki rakastais toisiaan...".
Lisää näitä.
Nyt vaan kaikki painostamaan Työvoimatoimistoa että koska alkaa Hampun kasvatus-kurssit.
 

Siberian

Member
Verollistaminen on huomattavasti huonompi asia kuin laillistaminen, kaksi täysin eri asiaa edelleen. :
Voisko joku vääntää rautalangasta tälle jumipäälle mitä toi tarkoittaa...jenkit erikseen, eikö jokainen suomessa laillinen miellyttävä juttu ole myös verotettu?
 

Suomi-Prkl

Active member
Veteran
ehkä farmeri haki tässä täyden laillistamisen (verottamisen) ja dekriminalisation eroa, että saisi siis kohtuullisia määriä kasvatella omaan käyttöön?
 

Meepo

Member
Tommosella "bioterrorismilla" sais vaikutusta aikaan. Jos ei pallit riitä ihan tommoseen, niin käy kylvämässä aina urokset jonnekki ulos, jos kaikki tekis näin, niin ei noi lehdet muuta kirjotteliskaan. Sitte keväällä heittelee muutaman kilon finolan siemeniä joka vitun jorpakkoon, niin kohta on niin helvetisti hamppua että kytät ei tee muutaku kitke niitä :D Sitten jossain vaiheessa ne jo luovuttas, sit voiskin olla jo avoimesti joka jorpakossa THC-hamput tulossa. :)

http://www.savonsanomat.fi/uutiset/...eskellä-kylää-ihmetyttää-lapinlahdella/488149

"Rikoskomisario Seppo Ryhäsen mukaan tutkinnassa todettiin, että pensasaitaan ei kosketa, koska asiassa ei ole syytä epäillä rikosta. Kyseessä ei ole sellainen lajike, jota käytetään päihdetarkoituksessa."

Montakohan vuotta kytät jaksais käydä samalta pihalta käydä ottamassa jokaisesta kasvista näytteet? =)
 

Suomi-Prkl

Active member
Veteran
Montakohan vuotta kytät jaksais käydä samalta pihalta käydä ottamassa jokaisesta kasvista näytteet? =)

riippuu varmaan henkilöstä... jos rekistereistä löytyy jotain aiempaa niin ei se varmaan kovin kova juttu paikalliselle poliisivoimille ole käydä kerran kesässä nappaamassa pienet näytteet kaverin kasveista... :|
 

Latest posts

Latest posts

Top