What's new

Jeres bedste Strains

Chronictron

Member
Hej alle mine medgrowers.
denne tråd er et forsøg på at kortlægge hvad folk har stående af strains rundt omkring i det ganske land.
Et andet formål er at finde frem til de "sjælne" strains der findes der ude.(dem som man beholder fordi de bare er for fede at arbejde med)

Jeg kan lægge ud med at fortælle at jeg for noget tid siden fik fat i en white widow, den kom som et cut og vedkommende jeg fik den fra fortalte mig at han havde fået den fra en ven der havde den fra en ven osv. det korte med det lange er at denne strain har kørt uafbrudt i hen ved 6 år.
En anden strain jeg har meget gode erfaringer med er Dansk Diesel. jeg mangler pt den helt rigtige feno.(den sidste led varmedøden i sommers)

Hvilke strains har i andre som klassiske keepers i jeres grows.?
Keep smoking up der ude.
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Dansk diesel er kanon... har selv dyrket den og den er rigtig meget "diesel".

Da jeg altid dyrker fra frø af har jeg aldrig nogle på lager, men hvis jeg skulle vælge nogle er de HFH strains noget af det bedste du kan få fingerne i!!!!!

hygge

icetoker
 

Chronictron

Member
HFH har lavet mange kryds så jeg ville ikke vide hvor jeg skulle starte. og jeg er af den opfattelse at HFH kun er til dyrkning udendørs, eller er jeg gal på den??
Jeg er for nyligt støt på et Monters cut kandet Killer queen (lonestar cut) og jeg må sige at det er noget af det tungeste jeg har prøvet længe. er der nogen i det ganske land der ellers har erfaringer med dette Cut?? eller er det en enlig svale??

Smoking huge Trees
 

satyr

Member
Chem D, Chem4, Original Diesel (Weasel version), Ghost OG, Pre-98 Bubba, The White, SSSDH, Killer Queen (lone star) Pure Kush

KQ Lonestar er en god dagryger. Dejlig "tropisk" tyggegummismag.

Den skal du holde godt fast i. Jeg roterer ovenstående kloner og KQ er helt sikkert i top 4.
 

Chronictron

Member
@Satyr, det er en inponerende samling du holder dig :) Jeg har desværre ikke selv KQ cuttet, jeg prøvede det kun som røg.
Det var bomben.
hvilke af dine sorter er du gladest for og hvilke har givet dig flest problemer??
min personlige passion er Dansk Diecel, den er så besværlig at arbejde med fordi den kommer med (herma gener) og der skal ikke meget til at den bliver stresset. men når den køre godt, er den bomben !!!
den nemmeste jeg har er en White Widow jeg fik for noget tid siden. den kan tage alle de tæsk der kan sidde på den, og den er lige glad. og dens røg er klassisk tung lidt hashet fornemmelse. afgjort en keeper:)

Keep smoking trees out there
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
SSSDH er kanon..... den cut som kører her i dk er en fra ojd! som jeg delte i sin tid med masser af venner...... men min yndlings sssdh er en jeg dyrkede fra frø af og var meget mere sativa end den "cut" som er blevet delt ud. Mon ik jeg har et par billeder af den:

picture.php


picture.php


14 uger skulle det til men hold da op den var dejlig ;-)

hygge

icetoker
 

Chronictron

Member
S... de ser fine ud. Jeg husker den godt. men det var før jeg lærte at holde mødre jeg havde et cut af den. men den var ekseptionelt god. hammer stærk.
jeg viste ikke at den fantes på frø.
 

Latest posts

Latest posts

Top