What's new

Jagten på noget nyt...

Mr Squizy

Active member
Go'daw Mag.... Jeg smed for 3 måneder siden en pakke Xmas freebie fra CG (6hunner), en pakke Lemon Thai(3hunner) fra lala, lidt Girls Scout Cookie Haze fra CG & lidt Terperella fra TG til spirring.
Har et lille vegge telt, og to små rum med en 600w i hver.
Jeg kører hele den organiske canna serie da jeg ikke lige kan skaffe de rigtig ting til at lave min egen jordblanding i denne her omgang.

Jeg har ikke særlig meget tid, og har kun mit kamera i telefonen, så i får en go omgang rookie billeder...
Får først taget nogle billeder uden hps lys til høst tid !

Her er er damerne i deres 3. uge i blomst:

Xmas freebie (et cut fra london x sssdh)









 
Last edited:

Mr Squizy

Active member
En af hannerne på et andet bjerg, snart klar til at samle pollen ind til mit frø projekt !





Stiklingerne på plads i sit midlertidige hjem:



 
Last edited:

Therealzemi

Active member
Det var dog det fedeste lille loftrum du har dig der. Og skønne planter :tiphat:

Jeg har et spørgsmål, jeg håber du kan hjælpe med at svare på. Det drejer sig om elektricitet. Kan se du har 2 stk 600watt rum og et lille telt. Hvor meget strøm kan det gå at bruge, uden at det tiltrækker lovens lange arm? Jeg vil så hjertens gerne have både et veg og et blomst rum. Men er pisse nervøs for hvor meget strøm det kan gå at trække.

Her er hvad jeg ideelt gerne vilel have.
Moder rum. CFL plus diverse udluftning osv. Max 300 watt totalt.
Veg rum. 400 watt med elektronisk justerbar ballast
blomst rum. 600 watt (mit nuværende rum)
Dertil kommer udluftning til veg og blomst rum. Og det er vel 1-200 watt mere der.
Det er totalt et sted mellem 1200-1500 watt.
 

Mr Squizy

Active member
Lovens lange arm kommer ikke hvis at du bare betaler elregningen til tiden... El selskaberne vil hellere tjene penge end at miste dig som kunde :-D
Har set mammoth telte med 4x600w, med alle tingene samlet har det vel været omkring 3-4000w, og det plejer at ligge på 3500dkr i kvartalet !
Indtil videre har jeg fået en regning på 1500dkr for kvartal her, men det er først den næste hvor at jeg kan se hvad det koster mig at blomstre med de 2x600w.

Så giv den gas, de 1500w kan en studiemusiker, en akvarier elsker, en familie på 5 der gamer, og mange mange andre mennesker også sagtens bruge !

Skal du have gang i andre sorter end den Skunk#1 du kører ??
 
Last edited:

Mr Squizy

Active member
Jeg smed forresten også en pakke Flaming Cookies, alle sammen var hanner, og den der aldrig viste køn ved stadig ikke hvad den vil ! Den skiftes lidt til at vise hunkøn og hankøn... Men den har et dejligt liv udenfor, så no worries !





 

Therealzemi

Active member
Takker mange gange for svaret. Det gir mig lyst til at udvide min have lidt. Venter sikkert med et veg rum til engang sidst i 2015. Jeg skal til Californien og være hos min kæreste nogle måneder næste sommer/efterår. Hvilket jeg forøvrigt glæder mig sindsygt meget til. Hendes onkel har et mellemstort lovligt gartneri jeg skal bruge tid i. Håber på at lære en masse nyt af ham :) Og håber han tager mig med på tur til at par andre gartnerier også.

Ja jeg skal have gang i andre sorter. Næste sort bliver en 100% indica. Jeg har brug for den til at falde i søvn, så jeg kan droppe det sidste konventionelle medicin jeg indtager. Jeg har endnu ikke bestemt mig for hvilken sort det bliver. Men det er en beslutning der snart skal tages, så jeg kan få en mor igang :)
Der er SÅ mange ting jeg gerne vil prøve. Sorter, strains, gro metoder osv osv. Jeg er blevet totalt bidt af gro feber :p
 

Mr Squizy

Active member
Jeg regner med at køre mit veg/mor rum i ét når at jeg får valgt mig nogle perfekte mødre...
Jeg misunder dig virkelig din cali tur, det blir' sgu en på opleveren ;-)
Nu når at hans sted er lovligt, så skal vi da lige have en gang billeder fra din tur..

Uhm... Jeg elsker 100%indica, især hvis at man er heldig at finde en af dem med lidt lækker smag ovenikøbet ! Jeg er født med unaturligt meget krudt i røven og kan snakke ørene af folk hvis at jeg ikke får røget mine fede. Hvis at jeg havde været lidt yngre, så havde lægerne 100% konstateret den fiktive "sygdom" adhd og prøvet at smide noget statsproduceret amfetamin på mig.
Håber virkelig at du finder dig din perfekte indica sådan at du kan droppe de kemiske ting staten fylder på dig....

Oh ya, jeg har været totalt bidt i over 15år nu... Og bruger stadig al min tid på at udforske nye metoder, strains....osv ! Men én ting man bare ikke kan lave om på uden at få et dårligere resultat er sin jord og gødning ! Man er sgu nødt til at køre de ting organisk !
Når man først har prøvet alle de forskellige alternativer, så har man slet ikke lyst til at ryge smagsløst hydro, eller ryge sig nogle kemikalier og få en ond hovedpine..
 

Therealzemi

Active member
Absolut der bliver billeder. Vær sikker på det :D

Og ja. Det bedste jeg har gjort for mig selv i mange år, det var at droppe hovedparten af det medicin jeg før tog. Jeg havde SÅ mange stygge bevirkininger fra det. Jeg tager stadig en lille smule. Men det er kun en brøkdel af hvad det var tidligere. Resten er erstattet af cannabis. Og jeg har det langt bedre :)

Kan godt forestille mig at man bliver mere kræsen med sit grow over tid. De første grows for mig, handler om at høste så meget erfaring som overhovedet muligt. Nå jeg har basis tingene på plads, så er jeg sikker på min lyst til at eksperimentere kommer til at tælle mere. Men spændende er det ihvertfald.
 

Mr Squizy

Active member
Det blir' aldrig kedeligt hvis at man har kærligheden for urten :-D



Billeder fra uge 6:

Haze Cookies


Kirken #4 Hermi monster som er blevet choppet da den gik helt amok med pollen fyldte nosser og lavede sig selv om til en frø bombe..




Kirken #3 Herma, men har kunne fjerne herma delene og håber på at den kan blomstre færdigt.
 

Mr Squizy

Active member
Kirken #8




Kirken #10 Sterile nosser, så ingen problemer.


Har aldrig døjet med de problemer i sssdh generne, så mistænker den london church ting for at være noget ustabilt noget...
 

Mr Squizy

Active member
Den dufter bare slet ikke så lækkert som den ser ud... Håber at der sker noget under flushningen nu !



Billeder fra det det andet telt uge 6 (LT#2, LT#4, Xmas#7, CookieHaze & Terperella):

Højre side af det blandede telt. (Lemon Thai #4 ses bag girl scouten, planten til venstre er en anden Xmas ting)


Midt fra i teltet


Venstre side af teltet (bagerst LT#2 forrest Terperella)


Lt#2


Terperella
 

Latest posts

Latest posts

Top