What's new

Hyvää syntymäpäivää Suomi

Pajasuo

Member
...Maa kallis isien... Toden totta, tänään on se päivä vuodesta kun jokaisen itseään kunnioittavan suomalaisen rinnassa pitäisi pompotella pieni patriootin sydän. Suurin osa meistä on saanut syntyä tähän hienoon maahan, vaikka se voi välillä tuntua epäreilulta ja kapeakatseiselta, niin verrattaessa muihin maihin meillä on asiat loistavasti. Kiittäkäämme tänä päivänä Suomea ja ihmisiä joiden takia asiat ovat näinkin hyvin. (ja ettei mene liian neutraaliksi niin loppuun pieni yhteishengennostatus) "Veljet, malja nostakaa!"
 
G

Guest

Hyvät itsenäisyyspäivät kaikille.

Kuten pajasuo sanoi, niin paljon on pielessä, mutta ei sentään olla Amerikkalaisia.. Eiku siis.. :wave: :woohoo: :bat:

(tässä mun piti avautua linnan juhlista ja kuinka turhaa verovarojen tuhlausta ja elitismin paapomista se on, mutta antaa nyt olla ku pitää muutaki tehä)
 
G

Guest

Päivän jatkoja vaan kaikille.
Pitäs kynttilä sytyttää


Cuffs
 

Amd

Member
kynttilät on poltettu ja juhlittu ylennystäni \o/ nevillen, chronikin ja skunkin kera.
 
G

Guest

Amd said:
kynttilät on poltettu ja juhlittu ylennystäni \o/ nevillen, chronikin ja skunkin kera.

Ihan upseerismiehiäkö sitä ollaan? Mukavan kuuloinen kolmikko sulla ollut seuranas. :yummy:
 

Amd

Member
black labelin nähtävästi.Chronic seriousin:n ja Skunk #1 x Ww x jeppis on täälläpäin pyörivistä femalesiiduista.
 
G

Guest

Eikös tuossa Nevillessä ole 12 viikon kukitus?

Itse olen katsellut Greenhousen siemeniä. Voimakkaita sativoita...
Cup-voittajia monikin..

Kalliita vaan perskeleet

Kuten tuo Heidän alkuperäinen Neville Haze,
sitä ei kyllä monikaan polttele isoja määriä.

http://www.greenhouseseeds.nl/customer/home.php


Cuffs
 

Amd

Member
Nevilleä voinee kukittaa jopa 16 viikkoakin, jolloin sen luonne muutuu aika radikaalisti.

kaikkia greenhousen lajikkeita tuli kokeiltua mitä siellä myynnissä oli, mutta Arjan's haze#1 oli ylivoimaista herkkua, sativoiden aatelia suorastaan.
 
G

Guest

Toi sivusto on sekasin... mitä noi on noi arjans haze 1 2 ja 3? article.. ihan kummallista.. entä ne hinnat 150€ kaikki ja sit siin on suluissa joku toinen hinta??
Eli minkä mukaan niitä maksetaan? Sen verran tiedän että on arvostettu pankki ja "siemenpakkaukset" on tän maapallon hienompia. Selittäkääs uusavuttomalle :pointlaug
 
G

Guest

Hei Defster

Luulen että siinä on dollarihinta sekä eurohinta.

Dollarit isompana summana.

Eikö tuo eka article ole cuppivoittajan siemeniä ja 2 on taas sen jälkeläisiä jne

Ainakin thc-luvut pienenevät numeroiden noustessa.

Pitäs lähettää mailia sinne ja kysyä noista...


Cuffs
 
Last edited:

Latest posts

Latest posts

Top