What's new

Hurtigt spgs. ang grow og lugt

ConnieTheHen

New member
Hej drenge.


Den har sikkert været oppe at vendw før, sorry men: jeg har 2 planter, 1 lemon kush og en bubblegump såvidt jeg husker, i et 200x100x80 ca skab stående i mit køkken i et lejligheds kompleks. Kommer de 2 til at give mig problemer med lugt og område/opmærksomhed?

Efter weekenden oploader jeg lidt billeder af ungerne, de vel en månedstid gamle men er ikke undeer 100% ideelle forhold, de har har det lidt varmt og tørt, ca 28 - 30% luftfugtighed.
 

Stdane

Active member
Hamp lugter......

Hamp lugter......

Når vi når hen mod slutningen af blomstringen og lugten bliver kraftigere og kraftigere,så er det du skal gøre op med dig selv om det er for slemt,men husk at få en du stoler på til at komme og give sin mening om det.Når man går i det til hverdag så lægger man ikke i samme grad mærke til hvor kraftig lugten er fra planterne.og hvis det så ikke er nok at lufte ud indimellem så er der også den mulighed at sætte et filter op,jeg har set en annonce for en lille smart luftrenser her; http://www.cphcleanair.dk/ccac_dk/losninger/cleanaer-privat.html
Men uanset hvad så er det en god ide at være på den sikre side,der skal bare en sur nabo til og så står de små sorte der.....Så held og lykke med det!! S.:tiphat:
 
Top