What's new

HashVirus

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Hej venner!!

Så fik jeg endlig spiret, growet og (forhåbentlig) snart høstet Mrs.Icetoker´s HashVirus (HFH hashplant x zombie Virus). Ud af 10 frø fik vi 7 hunner. De er nu på uge 7 i blomst, blev sæt i blomst meget små, med jorden´s dårligste jord(plantesæk fra brugsen...fy for satens) og en meget umotiveret icetoker(det sker ik igen, da jeg har sparket mig selv i røven) er de overraskende fine og alle pheno´er er indtil videre brugbare!!! De varierer fra typysk hashplant (sativa hazy som dufter af snedkerværksted) til zombie virus (meget kompakte indica planter) og der imellem!! Alle er godt fedtede, som jeg er meget glad for, og de er helt sluppet fri for skadedyr og den slags (har et par andre som har en mildere mider infektion, men hashvirusen har sluppet helt fri for de sataner)

nu får de et par uger med ren vand indtil høst....... kan simpelheden ik vente da det er lang tid siden jeg har nydt den go´e urt!

her er lidt billeder fra i dag:

picture.php


picture.php



picture.php



picture.php


picture.php


.... jeg er satme stolt af mrs.icetoker for at have lavet sådan et fint kryds..... slet ik så tosset for "first try"!!

go karma

icetoker
 
Last edited:

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Thanks for the kind words!

Mosca: we have 6 plants and they vary from lumberyard sativa to coffee/choco indica. I have only tasted a quick dry of the more hashplant pheno and that tasted very good. Muy sativa!!

Greetz
icetoker
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
thanks boys... the hv was really dank, although there was a big variation between phenos.... the more zombie ones were true indys.... hashy taste and a big stone and the more hash plant ones were much more fruity and more "high". All 8 plants were good, but 2 were great....

i still have a couple of hundred of seeds still in the fridge... so those are not done with!!!!! but first i have a big HFH grow ;-)

greets and good karma

icetoker
 

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
looking forward to see the tokers run these again. you both are true hybrids from hell!
 
Top