What's new

Grine flip contra ubehag (CBD CBN??)

Easygrowing

Active member
Veteran
De ikke gode,det er Karl johan-

ah ok kaster med dril-igen.nej spiser ikke svampe-tør ikke og ikke lyst til og prøve.
Kendte en engang som var helt tosset med de der Psylocobin,han knoklede rundt langs jernbanerne ved Kystlinien-vi gik fra Helsingør-Charlottenlund-der er pænt langt og det gik han meget op i og der skulle være sådan nogle i Erimitageparken ikke så langt fra Bakken af.Da jeg havde set og hørt ham nogle gange-så gav det et skræmmebillede ærlig talt..

jamen Toker altså,du tager da ikke sådan nogle gør du ? seriøst ? er det ikke meget anderledes end og ryge den fede -det må du ikke,du skal passe på dig selv altså.venligt ment..nå pas mig selv ja ok..
Så vil jeg hellere ryge en pind med Ulduz i-det sparker numse : )
 

Twoshot

Member
Grinerne klip NellaK, hvor surt når han faktisk også har konfiskeret lortet.
Han lyder nu meget fattet i telefonen, i betragtning af at han tror at de allerede er døde. Fuck langt ude!

Superpedro, tak fordi du skrev om din erfaring. Det er første gang at jeg læser om det og det sætter episoden i et lidt andet lys.


Det med svampe, jeg ved ikke hvad jeg skal mene om det.
Har prøvet det en gang, for mange år siden. Jeg ved at rigtig mange rygere også tager ud og plukker. Men...?? (Hvis det fungerer for dig ICETOKER, så er det fint med mig!)
 
N

NellaK

Jeg synes sku svampe er spas nok :) Har ædt dem Dvs har drukket dem mange gange i the for æde dem kan jeg ikke , jeg brækker mig simpelthen inden de når at virker føj hehe men jeg klipper dem i små små stykker og putter dem i min the , Det virker en smule mildere tror jeg men det virker ...Jeg har aldrig Set hverken køer eller grise flyve rundt eller dræbt gammle damer eller what ewer på svampe, Har kun opnået en dejlig tung rus af dem lidt ala den fede dog mere heavy og længer varende.
Så tror hvis man gør det med fornuft er der ingen ben i dem ...Lyder easy med de svampe toker m8 tror selv jeg prøver endag men det må være en anden snak DET VIST IMOD TOU LMAO
 

Twoshot

Member
Har bestemt mig for at når jeg engang havner på alderdomshjemmet, så vil jeg prøve hele lortet. Men for nu holder jeg mig til Cannabis.
 

flashog

Member
Den sprøjte hun fik psykotrip af, var den med ren THC, den anden, som hun fik grineflip af, var med THC og de andre cannabinoider. Konklusionen var, at de nyere sorter med større indhold af THC i forhold til de andre cannabinoider, gav en mere psykotisk virkning, og der derfor kunne være større risiko for "hashpsykose".
 
N

NellaK

"hashpsykose".

Elsker ordet :thank you:

Hvad tænker man , hvem kom først :bump: Hønen eller ægget . Jeg personligt nægter at tro på hash Psykose man har haft probs inden man fyrre og det gør det så bare værre man for ikke probs a weed hvis man er sund og rask:tiphat:

Anyways tak for hjælpen hehe
 

Twoshot

Member
Flashog, tak!!


NellaK, jeg tror bestemt der er forskel på en "psykoser" som opbygges over langt tid og så dem som opstår spontant ala den som Easy beskrev. Jeg tror heller ikke at det er Cannabissen, som giver "psykose", men den kan fremprovokere en. Det Easy beskriver ligner mere at stoffet tager røven på en uerfaren, psykose??? Hønen eller ægget, måske?




---------
L få det bedre, tænker på dig. Håber dine planter overlevede!!
 

Dhor

Member
God tråd gutter.. flere af den slags..

Kan kun sige at det måske lignede mest en OD af THC hun fik.. Lissom da jeg lavede potchai med 2 mates.. 2,5g GOOOD skunk i gryden.. vi var kun 2 som drak det.. fik det vildeste TRIP i 2-3-4 timer :blowbubbles: så gik jeg kold - tror det ville have været ALT for sygt for en som aldrig har prøvet at ryge før / røget et par gange kun.. Men personligt var det fedt, nok kun fordi jeg vidste hvordan og hvorledes : - )
 

Dhor

Member
Og mht filmen med damen.. Så gad jeg godt hvide hvor der blir dyrket weed med MEGET THC og lidt Cannabiod? Hvilken fordel sku det have for de komemrcielle dyrkere?!?!?
 
N

NellaK

Flashog, tak!!


NellaK, jeg tror bestemt der er forskel på en "psykoser" som opbygges over langt tid og så dem som opstår spontant ala den som Easy beskrev. Jeg tror heller ikke at det er Cannabissen, som giver "psykose", men den kan fremprovokere en. Det Easy beskriver ligner mere at stoffet tager røven på en uerfaren, psykose??? Hønen eller ægget, måske?




---------
L få det bedre, tænker på dig. Håber dine planter overlevede!!


Dette gør ondt værre og godt bedre , sagde shiva da hun kom ned fra bjerget med hashish til menneskerne.

For at fremprovokere en psykose kræver det der er noget at fremprovokere eks ressersive psykose gener ...Tænk på vi selv er som planten, vi selv har en masse ressesive gener vi ikke aner er der og jeg tror ikke sådanne gener udvikler sig pga af thc forbrug men pga af psykiske belastninger og prøvelser igennem ens opvækst/liv og pga medførte gener ...Hørte i Radioen den anden dag at dem der fik vinterdepresioner havde i forvejen depresion men vinteren udløste den ,,,,Det jo ikke vinterens skyld det hans gener der udløste den pga af omgivelserne ...Knewer Knewer Blame the weed my friend .....Og slf kom hønen først havde den ikke kommet først var der ingen til at roge ægget ud...Vi alle sammen har været Baktierier og omstændigheder og tilfældigheder udviklede os til mennesker eller en høne så hønen kom først :) Der er intet hokus pokus med livet vi lever til vi dør .Lidt som den der siger en høne er dum , det er den sku heller ikke de bliver skræmt let hehe ja men gjorde de ikke de ville de ikke leve længe ...God damn it :bump:Blev fanget der hehe
 

superpedro

Member
Veteran
Tjae.. Jeg så godt udsendelsen med hende dig røg sig til en nedtur i Amsterdam, men jeg kan nu godt forestille mig, at det at skulle forholde sig til et kamerahold, og en journalist, kan ødelægge fornøjelsen af at være totalt skæv. :)
Kunne være sjovt med en test hvor hun røg det samme med et par venner hjemme hos sig selv...
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Jeg hørte aldrig om noget som hash psykose FØR jeg flyttede hertil......det blev kaldt for at få noia derhjemme.

I bund og grund er det nok det samme som LSD i 70´s.....dem som det gik galt med var folk som allerede var svag i forvejen.....man skal altid huske at det er stofferne ( thc, lsd eller hvad det hedder) som fucker med en....ikke at du er bleven syndsyg.

toker
 

Twoshot

Member
Hey.

Meget sjovt spil over ordet "psykose", jeg er ikke helt enig, men fuck det! Noia bliver ofte brugt om en lettere paranoid tilstand, som rigtig mange rygere mærkere. "Psykose" er når nogen tripper ud, uden rigtig at være klar over det...

Som jeg husker programmet, røg hun på div cafeer før forsøget. Men det kan sagtens være den måde, programmet er klippet sammen på?
 
N

NellaK

yes hehe jeg har vild noia når mine planter er i blomst ..For det hvert år med mine ude planter :)
 

Minipurz

Member
man skal altid huske at det er stofferne ( thc, lsd eller hvad det hedder) som fucker med en....ikke at du er bleven syndsyg.

Ikke helt rigtig.. Hvis man f.eks. er disponeret for psykisk sygdom som skizofreni, angst, etc. kan et psychedelisk stof sagtens udløse en psykose eller en vedvarende angst tilstand.

Selvfølgelig er der også dem der tolker paranoia, angst og forvirring, f.eks. under en cannabisrus, som en Psykose.

Hva angår hende damen fra det program må jeg indrømme at jeg på ingen måde kan tage hende eller hendes puritanistiske propaganda programmer seriøse..

Hun starter med at give udtryk for at hun er angst for at ryge ! Altså hun går altså ind til cannabis rusen med en forventning om at hun blir bindegal. Selvfølgelig får hun det da dårligt.

Hva angår det "forsøg" de lavede med ren THC giver det ingen mening. Det er som at sprøjte ren ethanol ind i en person og sige "se han døde !? alkohol er giftigt.. TaDAAAA"

Yarrrrrh
 

Minipurz

Member
JA ved det.. My bad.. Burde ikk skrive når jeg er i dårlig humør.

MEN når det så er sagt så er min mening stadig at hun er dybt latterlig og ikke burde tillades på tv. Men sådan er det jo, hver sin smag heldigvis :D
 

Easygrowing

Active member
Veteran
JA du sur idag MP

måske du ikk kan lide Fredage ? og hvad rager det mig ,synes nu hun gør noget,som andre måske burde prøve eller have prøvet.Hun gør det jo udfra og vil forstå,hvorfor hendes egen søn og folk i det hele taget vil ryge sig skæve og så kaster hun sig ud i det og beskriver det,set udfra en helt grøn,s synsvinkel og oplevelse.Tænk på hvor meget det er og skulle opleve netop med kamerafolk og hjælpere og ved ikke hvad og så være skæv over nogle dage i en alder af vel ? 47 år eller så,en og så du kalde hende for noget,jeg ikke engang vil gentage.......

Du skal være sød MP du trænger bare til en køn pige som kan nusse dig lidt bag ørerne og dele lidt Papaya og så,en...men samme her bare uden Papaya.Men når det sagt-du god..og fed ironi.ikke alle der fanger den vidst : ) Hun er da meget køn og sød nå off topic.
bare positiv undskyld så
 

Minipurz

Member
Ja det ku være dejlig med en bette pige :p Helt sikkert :)

Men ja, heller ikke et ord jeg normalt bruger.. Dårlig søvn tror jeg :/ Gets kinda cranky. selvfølgelig ikke en undskyldning, men mere en forklaring. :p

Men synes stadig hun er rigtig rigtig blæst og rigtig lidt objektiv, hele vejen igennem programmet taler hun om at cannabis er noget værre værre noget og det er det hun vil bevise.. Min mening.

Hvis ikke I har set Year One med Jack Black skal i ta og se den, seriøs humor hvis man er til Jack Black´s humor :)
 
Top