What's new

Gremny&Bronkajs' 1000W Grow

babba

Member
ja de ser dejlige ud selvom det "bare" er L.R. men fine er de ..
og de ander toppe skal nok komme bare vendt os se ...
fred
 

Planterne vokser fint, er sikker på nogle hunner nu men der er stadig planter der ikke har vist køn endnu.



Fem Lr ved Gremny- vokser godt især den største.
___________________________________________________________________

Er der nogle af jer der har erfaringer med Sensi's Ruderalis Indica?(tænker på autoegenskaber osv) Der er lige startet femten af dem. Planen var at behandle dem med STS så vi fik en fem. udendørscrop -men det kan være Lr er en bedre kandidat..


Har i hørt om Sweet105? en autoblomstrende plante der er færdig på mellem 100 og 105 dage fra "Greenthumb"
.
Greenthumb
tråd på IC
 
Last edited:
Så er det tid til en update herfra; Planterne vokser rigtig godt- de er nu for alvor gået i blomst.




White Widow:




Hash Plant:




Roden
:nono:



Som i kan se går det rigtig fint bortset fra mine planter er blevet en smule større end planlagt; Afghanierne får derfor ikke så meget lys -tilgengæld vokser WW som en gal!
Jeg har fjernet to afghani-hanner og høstet mine Lowrydere så i skabet er der nu 4 Afghani, 4 White Widow og en enkelt Hashplant -alle hunner :headbange

Jeg gik fra min organiske ide og valgte at supplere med en smule Canna PK 13/14 ved gårsdagens vanding..
Jeg vil lige afslutte med et bæreblad jeg klippede af idag


Seamus :wave:
 

babba

Member
:jump: de er fine ..plads mangel..kender det .. der for sage jeg top dem.. ellers kunne du ikke være der i højten heller... de kom måske lidt sent i blomst .. men pyt så kan du glæde dig over store skud .. og du har jo 1000W så hvorfor ikke lige gro lidt størrre planter
bare der ud af med alt hvad den kan tåle (pas nu på) af pk13-14 osv .. nu skal der sættes toppe *S*
fred
ps det med roden betyder ikke så meget men du kan jo lige smide noget lega på eller noget mere af det samme jord..
 
Last edited:
1000Watt ialt -skabet her kører med en 600W HPS. Jeg tror jeg køber mig et telt til næste grow; Kan i anbefale det på 1X1X2 Meter til en 600W i cooltube?
Jeg synes næsten 1,2X1,2 Meter er for voldsomt og egentlig også en del dyrere..

Seamus

:rasta:
 

babba

Member
sorry ved det ikke jeg har xxL der måler 200H-240L-120Dyb tror mit kostede ca 4300kr i tyskland ..det er dyrt for sådan et *made in china* telt ..men så er der osse plads til lidt blæser på gulvet og en aircon (det er fedt om sommeren)
men jo tror bestemt du kan ha en 600 w i alle de telte der findes bare der er nok sug på og koldt nok uden for teltet ..
fred
 
Nu er det ikke for ødelægge dine planer men femi planter er næsten altid mindre stabile og egner sig ikke til ude grows da planterne bliver stresset mere udendørs..

Et anerkendt firma som "serious seeds" har lavet femi frø men de kom aldrig i handlen af ovennevnte grund..

Mit råd: experimenter med STS på sorter til indedyrkning ONLY..
 
Update

Skabet er nu 3 uger inde i blomst, planterne vokser som gale og drikker 10L vand naesten hver dag.


Som I kan se er nogle af toppene paa hashplanten blevet en lille smule braendt jeg var ikke hjemme i 3 dage og i det tidsrum er den vokset for taet paa lampen :yoinks:

Lampen er nu haevet til max hoejde og planterne roteret rundt.. Fra nu af staar den paa nedbinding :canabis:



Hashplanten med lidt braendte toppe :badday:






WW vokser rigtig godt og reagerer meget positivt paa det PK 13.14 jeg gav dem tidligere :rasta:


Alt i alt synes jeg det ser fint ud efter 3 uger i blomst, dog er jeg en smule bekymret for plads problemer men har lige faet mig en ordentlig roevfuld jojo'er
saa det skal nok gaa.
En anden ting der bekymrer mig er temp. inde i skabet efter disse dage med staerk sol.. Solen staar direkte paa min lejlighed fra eftermiddag til den gaar ned, jeg har overvejet at instalere en udsugning i mit vindue for at holde temp nede..

God groheld og sommer til jer alle!!! :jump:

Seamus. :wave:
 

babba

Member
det ser sku godt ud .. men det med høj. de holder jo osse snart op med at stræke sig.. om en uge eller noget så bremser de lidt op og til sidst stopper helt op med at vokse i høj.. men ellers er snor jo oki og så tynd lidt ud i de mindste toppe hvis der bliver problemer med pladsen så sats på de bedste og klip en side gren af.. nogle af de små der ikke vil gi det store alievel (i bunden) .. .. så kan du få lidt mere plads til de "gode"..

ang.. det med temp .. du har selvfølig trukket dine gadiner for så lyset ikke opvarmer din lej,samt lige åbnet et par vinduer så der er lidt gennem træk .. så kan det være det hjælper lidt .. håber det ,.husk sluk for varmen det er jo sommer .. og jeg bruger selv en lille løsning til mine mødre/ vegg rum her:


det er så en bade suger/blæser der er inde i røret .. og så går det lige ind i teltet
kan du ikke ige smide et par pic af de der WW. så jeg kan se profilen på dem.. du ved:listen2: ..
super ... ses
fred
 
Last edited:
K

kenned

Ser sku godt ud. Ærgeligt de blv lidt brændte. Men heldigvis er de ikke så langt i blomst, så de kan nok nå at komme sig endnu..
 
Update

Jeg beklager det er saa laenge siden jeg har opdateret traaden, men jeg har vaeret paa en lille ferie og saa har billedsystemet herinde jo heller ikke virket de sidste par dage.

Disse billeder er taget fredag 9.05. det er praecist 5uger efter de blev sat i 12\12.




WW


Afghanier bagerst de straekkede sig meget i start af blomst og jeg har ikke de store forventninger til dem. I midten WW og HP



HP




Overview

Disse billeder er som sagt en uge gamle, jeg laegger nye billeder op i aften, jeg synes det ser rigtig fint ud indtil videre.

:rasta:
Seamus.
 
Last edited:

bcdk420

Member
ruderalis fra sensi seeds ville jeg personligt aldrig dyrke eller lave frø på.. og jeg ville altid tage imod frø fra en grower der havde dem i sit grow, de kan smadre grows i fremtiden med deres autoblomtrende gener..

men ellers rigtig fint grow..
 
@bcdk420: De ruderalis blev bare startet indenfor, nu nyder de den danske sommer udenfor, jeg har saamaend ikke taenkt mig at lave froe paa noget af det; Skal bare se om jeg kan hoeste noget tidligt uderoeg.

Personligt vil jeg aldrig modtage froe fra en grower der ikke er 100 procent sikker paa froets genetiske ophav.. Saa er jeg saamaend ligeglad med hvad man har i sit skab, bare man er prof omkring det og tydeligt maerker stiklinger, pollen osv.
Saa er det sku' svaert at lave nogle mixups..
fred
:rasta:
 
Last edited:

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
det ser da RIGTIG flot ud.....wow dude.....det bliver sgu et ordenligt høst.

flot arbejde

tom
 

Deus

Member
Ja det ser sku da lækkert ud :p Har vist også selv en pose ruderalis jeg kunne smide udenfor eller noget... Hmm, det må lige overvejes :p
 
Mange tak Icetoker, det haaber jeg da ogsaa paa :joint:
hashplanten er ved at svulme op nu og har faaet sin sidste omgang goedning her foelger lige et lille billede.


foretraekker mit bud med lidt dyppelse
:bashhead:

@Deus: Det sku' du da goere, tror det er den bedste anvendelsesmulighed for de froe.. Har hoert roegen ikke skulle vaere saerligt velsmagende..

Peace
Seamus :rasta:
 

bcdk420

Member
seamus dit grow ser godt ud :)

ang ruderalis, så smager den ikke videre godt, den bruges mest til avl, så man kan få sorter der blomster længe til at autoblomstre, ihvertfald den forklaring jeg fik fra en af sensi seeds forhandlere :)
 

blackone

Active member
Veteran
Jeg ved at natriumthiosulfat (fiksersalt) bruges til fremstilling af billeder, men jeg har ikke været i stand til at finde det.
Sølvnitrat er heller ikke sådan at få fat i - men man kan lave det selv med sølv og salpetersyre. Gør det udendørs hvis du bruger koncentreret salpetersyre (kan købes i Matas) da det afgiver giftige kvælstofoxider, der kan ses som en rød røg.
 
Top