What's new

Girl Scout Cookies

doktoren

Active member
Hey dudes :)

Lang tid siden jeg har bidraget med noget på siden, andet end at sidde og savle ;)

Jeg leder efter overnævnte cut.

Håber alle har det rigtig godt, og nyder det gode vejr :)

Dok
 

DonB

Member
High dok

Jeg leder også. Det lyder som lækkerier. Vil du ikke lige skrive hvis du finder før mig?
 

Dkgrower

Active member
Veteran
(semi ironisk indlæg med en del sandhed =)

Hvorfor lede efter noget så super hyped at du helt sikker vil blive skuffet..

Lav afkast af harsk indica, har kun røget sin mints og forum cuttet og syntes ik de er noget særligt specielt, kompakt og ret harsk-grøn indica smag det er ikke nogen smooth røg.

en kraftig afhanica cultivar og krydser den med en lemon haze og så leder i F2 generationen kan du finde noget ala girl scout..men for at nå cokkie level skal du ha en eller anden kendt dansk rapper skrive tekster om hvormeget han elsker den, yder mere hype den via alle sociale medier, det kombineret med at du ikke deler din nye creation, vil måske hvis dine lommer er meget heldige blive det nye hotte shit..

Ha en fantastisk sommer og husk det er bedre at bytte når det bliver lidt koldere..
 

doktoren

Active member
DonB - Of course m8 :)

DK - Det kan sagtens være at du har ret. Og jeg må også sige at jeg kun har læst om den, men aldrig set/prøvet den IRL. Haha er den virkelig hyped så meget? Damn jeg har været væk fra dette game i lang tid, kan jeg mærke.... :D
Jeg ved bare at de sidste par hypede strains jeg har dyrket, har allesammen levet op til rygtet( SPG, Sour Diesel, OGKUSH og SSSDH)

Rigtig god sommer til dig homie, nyd det gode vejr :)

Dok
 

Dkgrower

Active member
Veteran
Jeg har osse kun røget et par joints men i den session var der så mange andre der bare var så meget bedre i smage og syntes ik den er så elite som f.eks Riri cut eller Somas af Sour Diesel og legendariske SSSDH (odj cut)

Var lidt skuffet over Socal masterkush og SFV kush,

SSSDH er for mig et super cut, elskede den og savner den lidt =)
 

doktoren

Active member
Jeg har osse kun røget et par joints men i den session var der så mange andre der bare var så meget bedre i smage og syntes ik den er så elite som f.eks Riri cut eller Somas af Sour Diesel og legendariske SSSDH (odj cut)

Var lidt skuffet over Socal masterkush og SFV kush,

SSSDH er for mig et super cut, elskede den og savner den lidt =)

Vi er helt enige! Ojd's SSSDH er min favorit røg. Jeg dyrkede også en Bubblegum på et tidspunkt, som var off tha hook! Men kan selvfølgelig ikke huske hvor den var fra..

Om et par måneder starter jeg op igen, og der bliver opdateret i min tråd herinde :)

Take care !

Dok
 

OakyJoe

TC Nursery est 2020
Veteran
Sorry for the Question, i don't can't read Danish but is the GSC available in Denmark?
 

Quiet_Riot

Active member
Veteran
Karma havde/har den vist, det er det tætteste jeg kender til, samt truecannablis. Ellers har Alphakronik et godt kryds, Cronuts, det er dog forum-cut og ikke den "ægte" hvad det så end er...Platinum eller whatever... Forum ser sgu ellers også rigtig god ud, smukke skud.

Hvis du ikke kan finde den ægte, ville jeg gå efter Gage Greens Cherry Puff, meget sød, kagedej smag og stadig god slasker OGK headbang for pengene... SinCity Seeds Sin Mints og Platinum Delights skulle også være gode!
 

STRANDvasker

Active member
det cut fra true var allered i dk en måned efter han havde det.... og de nye krydst med det er der blevet delt 100stk frø ud af så mon ikk nogen finder en keeper......
 

doktoren

Active member
det cut fra true var allered i dk en måned efter han havde det.... og de nye krydst med det er der blevet delt 100stk frø ud af så mon ikk nogen finder en keeper......

Hej Strand, din gamle røver :biggrin: Går det godt ??

Jeg skal ha sat mit gear op snart, og leder efter stadig efter dejlig genetik... :)

Det kunne være fedt hvis der dukkede noget GSC op!

Peace

Dok
 

Mr Squizy

Active member
Vildt nok Strandvasker, lever den så op til all the hype ??
Jeg er flyttet til et af de lande der har legaliseret, ville ellers gerne have prøve cuttet. Er selv igang med connoisseur's hazecookies (første fem i mit liv, men var nødt til at prøve), CV's flaming cookies og nogle andre ting...
Krydser fingre for at få en keeper eller to ud af denne her omgang !
Fred
 

Latest posts

Latest posts

Top