What's new

^GaMbi's Garden [Outdoor]

^GaMbi

Member
Der er sq ikke for meget opmuntring lige pt :p

Planen går på at lade dem stå inde så lang tid jeg kan komme til det.. og så få dem ud før blomstring..
?

billede0077.jpg
billede0078.jpg


Ved ikke om det er nemt at se.. men de er vokset meget mere på blade og ikke så meget i længde efter de er blevet sat under armatur. så ser ud til at det hjælper en hel del
 

_Ina_

Active member
Veteran
Hi! I don't understand what u talking about but it is really interesting what u doing in Dania. We call your coutry Dania:) here how Vanilla kush grows here in Bulgaria on sun light. this is klone. vanilla kush smells really strange when flower and make verry nice,dence buds. i think u gonna like it.:) sorry for the english!!!!
 

Attachments

  • IMG_4540.jpg
    IMG_4540.jpg
    65.4 KB · Views: 12
  • IMG_4525.jpg
    IMG_4525.jpg
    84 KB · Views: 11

^GaMbi

Member
Thx for viseting Ina :) Hope Im gonna like 'em too! ^^
The plan is to put them under the Dania sun "soon" :)

Yea sorry esbe ^^ glemte at resize billedet ;) er gjort nu.
 

_Ina_

Active member
Veteran
isn,t it little late for putting them outdoor? because here the right time is the end of may even earlier. how long is the season for outdoor in Dania? i was thinkin it is colder than eastern europe. I grow mostly clones from indoor and i put them whenever i want even in july,but when i grow seeds i put them april. it's relly interesting how and when u do it there:) Here is how the Vanilla looks in my closet. I think outdoor it will be great plant. i wont put any other pictures in your threat,just wanted to show you some of your babys in my fovorite phase of flowering:) offcourse those are tiny with only one but. I dont know if they were big plants outdoor!:dance013:
 

Attachments

  • IMG_4330.jpg
    IMG_4330.jpg
    53.8 KB · Views: 11
  • IMG_4329.jpg
    IMG_4329.jpg
    56.4 KB · Views: 8

^GaMbi

Member
Yea Ina.. Im out late :( had some problems getting the seeds..
So I realy hope the plants will be okay.. Im no expert but I think dania ppl plant seeds eraly May I plantet mine 11th June -_-
Thanks for the photos of "my" plants ^^ looking awesome!
 
S

SelfCatering

Great thread gambi...i hate that move btw hehe ....im a chess freak :)
11 of june is late but it aint to late.U can stilll get some size on them..i started my grow up in the first weeks of april, the weather in dk have been (like in the rest of the world) Crazy...We have a great start on the summer but then it turns shitty..that it have done the last 4 years so i start in april

Here is the results of this years try outs

DSCN5256.jpg


DSCN5259.jpg
 

420empire

Well-known member
Veteran
'Looks good everybody looks so yummy , And Ina nic looking plants. I wish my camera would work then I would post a pic of my vanillia kush, :)
 
S

SelfCatering

Hmm.. lyder ikke helt godt :(
"Indoor flowering time: 55 to 65 days" betyder at de er klar 55-65 dage efter de er sprunget i blomst?
eller at de er 55-65 dage om at springe i blomst?
Har som sagt kun arbejdet med auto outdoor.. så ser ud til at jeg kommer til at skulle bruge lidt hjælp på det her grow!
Ser ud til at jeg går indoor style hvis jeg er for sent ude..
Kræver vel ikke andet end måske et armatur mere og nogle varmere rør?(32W/927~)
Har planterne noget imod varme? andet end at de skal vandes oftere? for hvis jeg skal arbejde i indoor så skal de stå på mit loft.. og der bliver MEGET varmt (30+)

Hey champ:tiphat: Hvis du har hende i potter kan du begynde at bære hende ind og ud i lys og mørke du ved 12/12 efter 3 -4 uger vil hun være så langt henne i blomst at hun ikke revegger...dette forudsætter dog at hun er meget indica dominant ellers virker det ikke...Men hun er jo en indi så no probs med flower time :wave:
 

^GaMbi

Member
Har været uden internet de sidste 20 dage.. -_- her er lidt update ;D
Planterne er kommet udenfor og har været det i 14-21 dage..
så kan ikke tvinge jævndøgn på dem mere.. er også alt for tidligt ;)

Et par billeder lige før det blev stillet ud.
billede0099.jpg
billede0101.jpg


de 3 store blev sat ud 8 dage før de 17 andre
billede0107.jpg




Som i kan se.. bruger jeg plantesæk teknikken.. godt med huller på bagsiden :)
Der står på posen at man skal tilføje gødning efter 4-5 uger.. (det der bilige jord til 20 kr for 50l. )

Nogle der kan fortælle mig hvad for noget gødning jeg skal ha fat i? og hvordan ser jeg om de mangler noget?
Har selv noget flydende jeg vil prøve at give til et par af de store næste gang der skal vandes :)
 
Z

zomb

husk at grave godt under sækkene, det er det vigtigste, herefter finder du enten en organisk eller synthetisk flydende bloom gødning da gro sæsonen er slut. Denne skal være rig på P-K fx; en booster med P-K 13-14 lidt senere.

For growing a NPK of 2-1-1 is good, for flowering 1-4-2... men husk at planter også skal have de nødvendige mikronæringsstoffer, så det er nemmest at købe en der har det hele. Vælger du en organisk gødning som animix piller tilsætter du én til 2 gange og dette frigives langsomt over hele perioden, denne vil også have mikronæring. Hvis du ikke kan skaffe sådan én, så sørg for at stofferne er tilstede i jorden ved f. eks at tilsætte basalt- og tangmel. Vælger du en flydende så læs efter korrekt NPK og at der er alle mikronæringsstoffer i. Specielt kræver cannabis rimelige mængder af Magnesium, og mange færdiggødninger indeholder ikke nok. Dette kan løses med Magnesium Sulfat (Engelsk Salt)
 

^GaMbi

Member
Takker Zomb :)

Fik ikke tage billeder.. men DAMN de er ved at have en god størrelse! :D
Jeg læser mig frem til at planterne springer i blomst ved jævndøgn (22 sep) og mine planter er 2 måneder om at blomstre.. så jeg kan først høste 1. dec~? er dette ikke ret sent / koldt?
Efter som rødderne går gennem posen og ned i jorden, kan jeg ikke flytte på planterne.. så der er ingen mulighed for at give dem kunstig 12/12 lys
Sidste år arbejdede jeg i autoflowering hvor jeg høstede i starten af aug.

?
 

^GaMbi

Member
Så kommer der lige en update!

De er ved at være i fuld størelse og venter på at de springer i blomst (about time!)

billede0115.jpg


billede0116.jpg


billede0117.jpg


billede0118.jpg


Kan ikke ses på disse billeder.. men har mistet de 2 største Vanila's :/
Forklaring: jeg havde lavet nogle metal stivere til planterne for de ikke skulle vælte i vejret / transporten.. jeg troede ikke at de ville blive et problem. men har mistet 2 planter pga dette :(
stammerne er groet ud i metal ringen og ringen har svækket stammen så de 2 største er blevet knækket ved ringen :(
Al' metal er blevet fjernet nu og håber ikke at nogle af de andre har taget skade (man lære noget nyt værd gang)
Men ellers ser der fornuftigt ud! ud over at vi er ved at været sent hende på året

billede0120.jpg

et billede af et af de 10 "gratis" planter.. (en uge gammelt)
 

Latest posts

Latest posts

Top