What's new

Gået fra Indica til Sativa

nizzle

Member
har stort set altid røget indica , på onder vis, nogen gange så man ligger bobler før middag :D men jeg så begyndt synes er for meget, men fuck man,,

nl5xhaze, har røget meget tjald men har aldrig røget noget som knepper mig som det, blir ikke total stoned eller noget. tripper for hårdt. jo mer jeg ryge jo "slemmere" blir det egentlig bare...

dengang jeg tog ritalin, vil sgu næsten påstå man kan sammeligne de 2 ting, nl5#haze er helt sikkert for meget sativa til mig,,
har det sgu som om jeg har ædt nogle B+ svampe når jeg ryger denne, dog bare uden at se de sjove ting haha :).:peacock::smoweed:

sgu ik noget at sige til dutch passion kalder deres for brainstorm.
 

nizzle

Member
har prøvet smoke 80% sativa/20 indica men det var nu ikke som det her,
får seriøst race på. kan hvertfald ikke ryge og gå i seng,,

er det bare et meget psykoaktiv strain=?
 

Quiet_Riot

Active member
Veteran
Ja, legendarisk når det kommer til psykoaktivitet, det er den slags som nogle synes de bliver psykotiske af, det rykker dem ud af deres komfortzone. Men det kan indica og afghan også, alt efter individ, hazen er bare mere udtalt i effekt, ikke så leveleret som indi affys.
Men synes nu selv det er en god ting ;-) NLHaze, Nevilles, La Niña fra Mr. Nice (Moby Dick fra Dinafem), Original, Skunk Haze, Hawaiian Snow og mange andre er nogle af de bedste Haze dom hybrider.

Det er noget der altid er godt at have et par albuer af ;-)
 

nizzle

Member
Hehe :D skulle lige venne mig til røgen. Men havde 2 dage hvor jeg var total psykotisk når det blev aften . ?? Fatter det ikke selv 2 dage efter havde jeg det som om jeg var blevet doped uden at vide det haha. Men nu blir jeg bare vold skæv sådan meget normal god skæver som man ikke ligger bobler af. Den var go til ryst !! Nogen skud var der store gule harpiks klatter på !

Enten så skal jeg stop med smoke eller så skal jeg have et mindre setup med weed i som ikke kan gøre en skør!! Haha
 
Top