What's new

Første indendørs grow projekt :)

Therealzemi

Active member
Hallehøjsa fellow urte nydere :)

Er midt i at gøre klar til første indendørs grow. Et lille projekt sammen med en ven. 2 om udgifterne til udstyr, og så er der jo en at nyde den hjemmelave urt med :)

Har kun prøvet at dyrke udenfor, og der er ved at være en del år siden. Men nu skulle det være. Og hvorfor ikke dele projektets fremskridt med jer andre.

Lidt info om udstyr.

Ventilation: PK Kombo set 430 m3/t med temp og hastigheds styring.

Ballast: PRO-V-T, A just a wing avender medium

Pære: GIB 600 watt flower. Vi starter første grow med at bruge denne i vegge også (budget spørgsmål) :p

Yderlig ventilation: 2 stk Bauhaus medium størelse blæsere. Begge koblet i tids styring (kører på skift).

Selve rummet bygges af lægter og plade.

Vores første babyer kommer til at hedde Skunk XL. Og vi venter femlinger ;)

Flere billeder kommer løbende som projektet skrider frem :)

picture.php
 

Breden

Member
Det ser da fint ud, dit skab. Men 5 stk? Blir det ikke for trængt i skabet? Glæder mig til at følge med ihvertfald :)
 

Therealzemi

Active member
Hejsa og tak :)

Af en eller anden årsag, så ankom mine 10 bestilte frø af 2 gange. Så 5 af disse er 4 dage foran de andre. Der skal være 9 planter. Det passer perfekt med 9 stk 14 liters potter. Og så lidt scrog og tidlig blomst. Plante nr 10 er til et lille forsøg :)

De 2 første titter allerede ud af rockwool brikkerne :)
 

Breden

Member
Wow 9 planter på 1x1 m, og så under en 600w lampe og scrog?!?! Der blir godt nok fyldt op. Way overkill, efter min mening. Ville selv max køre 4 planter på med den plads. Men det selvfølgelig lige meget når nu de er igang, hehe. spændt på at se hvor meget det kommer ud af det :)
 

Therealzemi

Active member
Scrog bliver måske ikke nødvendigt med 9 planter. Og det er udelukkende min egen utålmodighed der spiller ind her. Med 9 planter bliver de sat i blomst relativt hurtigt. Jeg længes såååå meget efter at ryge grønt :)
Næste høst bliver meget anderledes. Har overvejer bare 1 plante. Det må tiden vise :)
 
Top