What's new

Feminized frø, frø!?

DK2670_01

Member
cool CFP :) det giver faktisk mening at det er kvindelige træk ;) OG specilet ro i sindet at det ikke er hanlige træk og de så ikke skal slagtes enu :D:D:D

Men de der gule støvfangere, de burde da ikke være så langt ude vel ?? jeg ville mene at de skulle være inde i en slags "kabsel" og ud af enden skulle der havde været de der 2 hvide hår ikke ?? Hvor så den gule støvfanger, når det er blevet bestøvet , bliver til selve spiren, inde i frøet??

Men hvad får planterne til at gøre dette ??? Det kan ikke kun være fordi planten er ustabil, fordi både min ultra indica og pineapplepunch laver pludselig også disse gule støvfangere og det har de ALDRIG gjort før (og har kørt dem i snart 2 år nu)

Som sagt ingen lightpeep og temperaturen er stabil på 22-27 ??? underligt syntes jeg

Kan det være fordi der er blevet spredt frisk polm så sent i bloomfasen (er i uge 8-9)
 

CFP65

Member
ups nu kan jeg se de billeder før kunne jeg kun se de der var på side 1
det der ER han blomster.
du bør nippe dem af for at redde dit grow, men lade være med at avle videre på disse planter
kommer de ud af selve frøkapslen eller er de fæstet ved siden af?
 

DK2670_01

Member
hhhmm Jeg må nu indrømme at jeg hælder mere til din første melding at det er umodne-støvfang (hunlige-træk)

Det giver ikke mening at mine stabile ThePure og PinapplePunch sådan pludselig skulle gå i hermo her efter 10 uger i bloomst ?

nappede lige et lille bud hvor der sad en af de gule på og smed det under microskopet :D Misa Like :D
h1.jpg

h2.jpg

h3.jpg


hvorfor ? fordi jeg kan :D
h4.jpg
 

DK2670_01

Member
ÆÆÆÆÆÆÆÆÆV håbede virkeligt at det var dame-træk :(

Hvad f.....n sker der ??? Det er simpelthen HELE rummet der er gået hermo i ??? Jack herre og SSSDH er de eneste der ikke er gået i hermo RoyalDane og Ulduz-mix er forståeligt da det er udendørs der kørre indenfor, MEN også mine trofaste The pure, ultra indica og Pineapplepunch jeg har kørt 3-4 gange før uden problemmers *hulker*

Kan det være fordi noget af planten har fået polm fra rummet SÅ sent henne i bloomfasen ?? Uge 8-10 i bloom

Når men de andre billeder oven over var af Ulduz-mix, disse her er fra RoyalDane ;)
h6.jpg

h8.jpg

h10.jpg
 

DK2670_01

Member
Ja det er både RoyalDane og ulduz-mix :( Men også min pineapplepunch gør det, men det er jo også en halvt ude plante, The pure som er en ren indeplante har dem ikke og SSSDH og Jack herrer har dem heldigvis helder ikke :D

Hvis mange kvinder er i samme rum i lang tid, så vil det ende med at alle damerne får deres menstration samtidigt !

Kan det så være den første hermo der har "trikket" de andre til skifte ??
 
Top