What's new

Feminisoidut...

Yellowmoon

Active member
Joo, pitäis pikkuhiljaa alkaa miettimään mitä seuraavaks kasvattaa... Pistoja en oikein saa mistään... pitänee kallistua feminisoitujen puolelle kun mun nykyisen kasvatuksen vege meni vähän läskiks tilanpuutteen vuoksi, eli laitoin niin monta siidua multiin että varmasti sais enemmän kun 1 nartun. No nehän piti kukittaa aikaisin ja siltikin meinas loppua tila ja mennä hermot, vaikka sainkin pari narttua lopulta... että nyt suosituksia sativapainotteisista peliin! Greenhousella olis mielenkiintosia risteytyksiä :chin: Hinnan pitäis olla aika lunki.
 
Last edited:
Nooh, ei täs kauaa mee et voi napsia muutaman pistokkaan greipistä tai skunk specialia & muut päälle. :D

ilmotan kyllä sitten lähempänä lisää kuhan kasvavat. :wave:
 
Last edited:

Stardust

Member
Mulla on ainoastaan kokemuksia feminisoiduista siemenistä Dutch Passionin Skunk#11:a. Eikä mitään muuta kuin hyvää sanottavaa.

Tilasin siemenet vuonna 2003, toimituksessa meni kylläkin vähän alle 3 viikkoa (rahat kuoreen) mutta itävyys on ollut 100%, ei pienintäkään hermistelyä tai muuta ongelmaa, todella elinvoimaiset ja hyvät geenit, kasvaa jopa pienellä määrällä energiansäästölamppuja, epätasaisella valorytmillä ja "pelkästään hämärällä yöllä" isoksi ja tuuheaksi kasviksi.

Laitanpa kuvan viimeisimmästä skunkista tähän, valoina oli 6 kpl 20W ESLejä.




Poltto oli maukasta, sopivan vaihtelevaa (hieman jumitusta ja hieman energistä) ja satoakin tuli muistaakseni 48g.
 
Neitsytkasvatusta minäkin teen kun miettii, että oon aina kasvattanut jotain F2 tms.
Joitan omatekoisia femuja oon kasvattanut, muta ei ole sama asia minusta.
Mitä tuolta femaleseedsin planttuja oon katellut niin melko mukavia ovat olleet kaikki.
Itäisivät nyt äkkiä nuo pavut. :D
 
Last edited:

Yellowmoon

Active member
:wave:


Nyt vois tosiaan olla aika tutustua johonkin skunkkiin.

Stardust: Vaikuttaa hyväsatoiselta... suosin itsekin eslejä, just laitoin 125w nurturen ja pikkueslejä on melkeen riesaks asti. Asumisolosuhteet ei oikein mahdollista natikkaa.

Jokin näistä ehkä :chin: Greenhousen Arjans Haze #3, DP:n Skunk#11 tai Euforia. Female seeds on täällä saanu paljon lokaa niskaansa, niin että ajattelin skipata.
 
Last edited:

Yellowmoon

Active member
En mä tiedä onko niissä oikeasti mitään vikaa, tuolla jossain porukka vain väitti että jotkut niiden lajikkeet hermistelevät ahkerasti. Ei kai pitäis välittää huhuista... :joint:
 

Matti

Member
Mä oon kahesti tai kolmesti ostanu siemeniä femaleseedsiä, aina tullut siemenet perille. Kerran pääsin jopa kasvattamaan grapefruittia ja kyllä siitä narttu tuli, ei hermis ollenkaan.
 
Nuo mitä mä sain ostettua niin ovat itäneet kaikki. :wave:
Greipit on valon alla ja tänään siirrän haisulit kanssa sinne kasvamaan.
So far so good. :joint:
 

Matti

Member
Mut mä oon miettiny tätä feminointia.
Eiks se oo jotenkin luontoa vastaan? Tai siis tässäkin on ihmisen käsi rankasti kopeloinut.
 

H@|lu

Member
Moro! Pitkästä aikaa..
Femejä siis..! No tämmönen prokkis olis näin tiivistettynä! Kohteena on: http://www.cannabis-seeds.co.uk/products/462/nevilles-haze-hybrid.html
Setup:200*50*50cm kaappi,30cm pöytätuuletin,125 Esl, kohta sininen/valkoinen ja punainen 250w Esl tilalle ..http://plantagrow.com/.. sitten perus ¨pönttö¨-->http://www.fatalii.net/growing/index.php?option=com_content&task=view&id=44&Itemid=63
paitsi mulla on kaksi vaihenen ilmapumppu uppopumpun sijaan, 2*akvaarioilmakiviä 10L ämpärissä ja ilmasta huolehtii->http://shop.ozair.fi/catalog/product_info.php?cPath=43&products_id=128 Lannoitteena Advanced Hydroponics setti.. loppu mehuista en ole wiela varma mut luultavasti jotain finalii laittaa... 2/2 itänyt 4 päivan sisään, siidut tilattu viime vuoden puolella.. jossain vaihees vois laittaa pari kuvaa täst hommast! >It's Nice To Be Back< \o/ ja Matti voihan tämän tietysti ajatella kehityksen kannalta!

Mitäs näkemyksiä porukalla on tästä? Kannattaisko laittaa saman tien 12/12 kasvamaan? :confused:
 
Last edited:

Matti

Member
Aikalailla kaikki mikä laitetaan sanan "kehitys" alle epäilyttää. Yleensä tuntuu, että se vaan vie alaspäin, eikä ylös.
 

Yellowmoon

Active member
Matti said:
Yleensä tuntuu, että se vaan vie alaspäin, eikä ylös.

Viisauksia. :joint:
Niin tosiaan, tulin tässä järkiini ja myönsin ettei mun setupilla taideta hazeja kasvatella.

Nyt viikonlopun vietosta paluun jälkeen näyttäis pahasti sille, että mun ajastin oikkuilee. Valot oli päällä vaikka niiden piti olla pimenny ajat sitten.
:badday:
 

Zilka

Member
Juh toi ajastin ongelma itellekin tuttu :S

Omassani vika oli peräisin ton ajastimen koskettimissa, eivät näymä kestäneet natikan sytysvirtaa ja paloivat.. sen jälkeen sitten valot tuurilla menny pois, aika vahtimista oli.. (uudet oli jo tätä ennen tilattuna onneksi) Vioittunut yksilö oli halppis mekaaninen ajastin tällä hetkellä toiminnassa digi kummastuksia, tuntuvat luotettavammiltakin kuin edeltäjänsä :)
 

Yellowmoon

Active member
Joo. Mekaaninen tuo munkin ajastin on. On se kyllä ihme jos tämä virrasta johtuu kun mulla on siinä kiinni vain 1 iso ja 1 pieni esli. No huomenna täytyy käydä hakemassa uus, ei tuota käsipelillä hullukaan viitti pyörittää. :bashhead:
 
Last edited:

Zilka

Member
juh, ootas laitan kuvan siitä millanen kapistus on :D

tällänen se mun mekaaninen oli, ei siis mikään laatu kampe... saksan aikoina kahvinkeittimelle ostin, hintaa peräti 1€ oli :D

Oma veikkaus on et tosiaan toi natikan tarvittema käynnistysvirta poltti koskettimen navat.. toinen tietty et ollu huono kontakti ja päässy pikku käry käymään siinä välis .. tiedä sitten mikä oli vikana mutten näitä enään valoille kelpuuta...

Lisäystä: Omassa siis oli se ongelma ettei valo sammunu mutta kiekko pyöri, oli noi kytkimen käret hitsautunu kiinni .. piti joko kolistella kapulaa että irtosivat tai sitten avata koko paska. ESL:n kans ongelmaa ei ilmaantunu ollenkaan vaan natikan kanssa..


-- EdiT --

Snow white (fem) menee pari itämään tän viikon lopusta kun paketti saapuu :)
 
Last edited:

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Turhaan noita female seeduja parjataan. Oon kasvattanu kaikkia niitten sisälinjan papuja poislukien skunk spessu ja vähintäänkin tyytyväinen aina ollut. Eipä niissä toisaalta mitään super duper erikoistakaan oo, vain se grape on aivan loistava planttu :smile: Ehkä yks parhaista mitä oon testaillu. Nirvanan femuja on kanssa testattu kolmea lajiketta.. Wonder Woman, Venus ja Kaya, joista wonderi oli ehdottomasti paras. Venuksella oli vähän selffi ongelmia, eli muutamia siemeniä siitä löytyi, eipä mitään maata järisyttävää määrää kuitenkaan. DP:n Skunk#11 on tosiaan myös hyvä ja huokea femu-vaihtoehto. Testattu myös.
Jaa juu ja hain tuossa viikonloppuna nuo femu siidujen purple powerit pois ulkoota, 2 yksilöä ehti melkein loppuun, yksi oli sen verran syöty ettei siitä ollu pal mitään jäljellä ja yks ei oikein edes ollut vielä alkanut kukkimaan.. Huonon paikanvalinnan takia mitä suurimmalla todennäköisyydellä. Mutta kyllä niistä tummanpurppuraa hatsia jäi kätöseen. Ei ihan loppuunasti kukaan ehtinyt, mutta oli pakko ottaa nyt pois, kun tuonne möksälle tuskin enää tänä vuonna tulee mentyä.. Ens vuodelle kovat odotukset sitten taas ton ulkoviljelyn suhteen :smile:
 
Juuri tämän halusinkin kuulla!
Thanks man again. :joint:

Ootellaan nyt jonkuaikaa et ne kasvaa. :wave:
Kuvaa laittelen tällä viikolla myöhemmin.
J.Herer aamusavut ja kasveja moikkamaan. :joint:
 

Latest posts

Latest posts

Top