What's new

Doktorens Lab.

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
holy shit.........vent mens jeg samler kæben op af gulvet dok.....det er sgu lækkerier for sure!!! ROOR bong og fmcd......så kan jeg godt forstå at du har været "lidt" stenet bro..hehehehehheheh

Great show dok!!!!!

keep em comin..

tom
 
ja man flyver sgu' højt af det olie der :) pyh en gå tur hjem.. "zzz" totalt høj!
hyggeligt sidst, virker pre-cooleren til din roor? ellers må vi da lige finde et andet alternativ.
 

Paddi

GanjaGrower
Veteran
dok said:
Stener lidt i disse tider.. Har lige fået et nyt legtøj, og det skulle jo indvies :)
Lækkert instrument.

Jeg er selv på udkig efter et tilsvarende....er blevet hooked ...lol

picture.php





picture.php




P :smoke:
 
Hvor har du skaffet den illadelph bong henne? :D søger og søger men kan sgu' ik finde dem, hvem gad ikke have fingre i deres privat collection.. fandme kunst og proff på samme tid.. "Love the bongs" (især dem som skiller sig ud!)
 

Paddi

GanjaGrower
Veteran
What an update....Great dok :smile:


P :smoke:


PS: Ja, det var i Amsterdam jeg mødte dette dejlige instrument.
Desværre er det ikke mit eget....Thats whats friends are for...:smoke:
 

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
finally got to smoke the sweet pink grape. im not good at descriping tastes but this was the most sweet grape i ever tasted. very good and relaxed indica stone that lasted long. my friend had the same view. love it for the taste!
picture.php


picture.php
 

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
wow man, awesome to see you again bro. what a return! dank, dank monsters!
 
det er et super Lækkert monster, våd i trussen.. bedste jeg har set på live i denne uge da :D kanon flot plante.. dejlig frosty og generalt bare kæmpe
 
K

Karma Genetics

good to see you posting again doktoren,,,,,, Still doing good with that SSSDH
 

KidA

Member
hey dok, meget imponerende det du har gang i, lækre sorter og flotte buds!

Glæder mig selv til at få gang i sssdh. du giver den 10uger?
 
Top