What's new

Doktorens Lab.

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
tillykke med høsten, så der snart kvali røg! lidt ærgeligt med din sour diesel
 

GoneGrowing

Active member
Hello Mr. Doktor! Det ser sgu godt ud, dejligt med en lille men ultrapotent velsmagende høst forhåbentligt :smile: Ærgerligt at du har fået dig lidt nanners på din SD IBL, men ja den skal nok give noget nice smoke alligevel. Du gør et skidegodt arbejde med at få taget nogen gode billeder og få smidt dem ind på tråden, job well done, keep it up man!
 

Deus

Member
Lækkert update, og gratz med kvali høsten :D
Bliver lækkert at se hvad der hele bringer alt i alt :)
 

mr.indica

Member
yo skal vi ikke lige have et macro billede inden du høster
den hb kan se du har et Canon DIGITAL IXUS 800 IS
og kan se der er mange der kan tage nogle gode macro billeder
med det gode gamle cam
 

Sabe

Member
Lækker høst indtil vidre Dok :D

Er nogle dejlige sorter du har gang i ! Er sku træls med de banan blomster der... øv..

Men du har da nok af mødre at tage stiklinger fra kan jeg se :D!! Super fede mødre, og vilde gener!

Glæder mig til at resten af høsten :D

Mvh Sabe
 

mr.indica

Member
jeg har røget den hvor den hade fået 9½ uge og hvor den hade fået 11 uger
den på 9½ var god uden tvivl men den på 11 uger hade det der gør hb
til det bedste røg jeg har røget og der er kun 6 dage mere til din har fået 11 uger
 

mr.indica

Member
nice doc

hvis du ryger nogle flere af de hoveder der så bliver den ikke høstet forløbig hehe

gode macro billeder du fik taget der
 

Deus

Member
ja det var sku en lækker samling af billeder du lige smed i fjæset på os :p Ser satme godt ud. Man må side både sin SSSDH, Amnesia Haze og din Happy Brother ser yderst frosty ud, og specielt det sidste billed af SSSDH er specielt overfyldt med krystaller :p Det bliver man aldrig træt af at se på vel ? ;)
 
K

Karma Genetics

Great Update dokterens. Got to love all those flavors and diffenrt high's.
 

Latest posts

Latest posts

Top