What's new

Den svenska tråden

B

bonecarver_OG

wow naut.. om du inte reveggar den där e du galen! :D hehe

jag har runt 30 grader stadigt i growrummet :D

tror att det där är den fetaste alibi phenot jag har sett! kan bara säga helt otroligt!

väldigt imponerande!

hur gar det med resten? :D
 
B

bonecarver_OG

fy fan med svenska staten.. grabbar! flytta fran fascist sverige innan det e för sent!

"Men nu ska det bli ändring – inom kort kommer man att dra igång en kampanj riktad till allmänheten, för att få hjälp med att avslöja odlarna.
– Det handlar om att upptäcka misstänkt förtäckta fönster, fläktar som går dygnet runt eller vara vaksamma mot ungdomar som handlar ”jord” på bondgårdar väldigt ofta, säger han.


Av Anette Novak
[email protected]
"
 
B

bonecarver_OG

hehehe :D jord-langning..

den svarta marknaden kommer att pressa up jord priserna!

fred :D hehe
 

Marijuanaut

Active member
Bone - Alibin ska jag verkligen försöka revega,överlägset den finaste plantan jag har odlat..luktar väldigt gott å mycket :D

har varit ute å tittat runt i skogen efter ett lämpligt ställe att sätta ut några frön..måste prova även fast dom med största sanolikhet inte kommer att hinna blomma färdigt..hitta 2 bra platser igår.om det blir lite varmare i veckan så ska jag sätta 10-15 st..blir ett spännade projekt :D

Love Potion


Iguana



Alibi





grupp foto




Jotake
Angola Verde X Banghi
Jamaica X Uzbekistan Indica
3 av varje..ska bli intressant å se vad det kommer bli av dom här !



Ha det gött så länge !
 
Last edited:
...

...

Tänkte sklänga up en liten bild på min senaste skörd av ww o bb sticklingar, 49st i 1m homme box med 400w hps :rasta:

ca hälften som ska ner i glas burkar imorgon :lurk:



Nån dag inan jag tog dom.

 

Growdoc

Cannabis Helper
Veteran
mer info er du snill, hvor lenge i vekst?

hvor kom frøene fra?

hvor mye vann og hvor ofte?

Hjertlig takk!!!

GrowDoc

lebebebe06 said:
Tänkte sklänga up en liten bild på min senaste skörd av ww o bb sticklingar, 49st i 1m homme box med 400w hps :rasta:

ca hälften som ska ner i glas burkar imorgon :lurk:



Nån dag inan jag tog dom.

 
B

bonecarver_OG

lebebe - jag e impad!! wow!

BB blir ju visserligen alltid stor - synd bara pa potensen, men var i bilden e WW buddarna?

grymt snyggt i allafall :D är det jord odlat eller hydro?

peace!!
 
...

...

tack för berömmet grabbar :)

Growdoc
Vegade dom inte alls utan allt e sticklingar som jag blomade direkt efter att det fåt röter. Blomat dom ca 40 dagar för jag tyckte att de började bli klara, körde en 1m2 med 400w o fick 450gr torkade buds så jag e klart nöjd :woohoo:

bonecarver_OG
Odlar i coccos med Hesi`s näring.
om man kollar på bilden högst upp der man WW hånga längst in, förstorar man bilden ser man att det e bb som hänger längst fram o ca 9st ww hängandes längst bak i tältet.
Hur går det med din odling då? Hur funkar coccos utomhus för dig?

Här har jag 26 nya bb o ww som jag nu vegat i ca 45dagar, tänkte göra några mamor på dom :rasta:



Väntar på lite saker jag bestält så om jag har tur kan jag börja tilvärka olja med hjälp av butan gas nästa vecka på andra halvan av skörden :headbange

Mvh lebebebe
 
B

bonecarver_OG

eh harvest efter 40 dar!

säkert skulle de bli lite fetare om ett par veckor? :D

det här aret blir det ingen utomhus coco :( men om ett ar borde jag ha vÄxthuset pa G. :D

nice med BHO :D

peace!
 
det skulle dom säkert bonecarver men jag bev orolig för mögel med deta värmen vi har nu :puppydoge
Idag blir det och ta nya ticklingar på mina bb o ww mamor så jag återkommer med nya bilder inom snar framtid :rasta:
 
B

bonecarver_OG

fy fan e sa stukad.. allt snurrar :D

tror min ssh x ptk mamma har jobbat väldigt väl den här gangen :D bio boost har oxo gett god smak - men däremot verkar det som om jag borde ha gett mer PK till vissa tidigare.. men i allfall - har massa harvests här fram-över :D har nu runt 10 plantor i blomning - oh har satt in mer - och ska sätta in ännumer.. ska se vad som händer med värmen och fuktigheten där inne :D hehe

peace alla
 
Last edited:

Marijuanaut

Active member
Oj...den här tråden har börjat röra på sig :D
ser jävligt nice ut alla :yes: ska försöka hålla mig här ifrån lite mer tror jag...nu får ni hålla den här tråden vid liv :D

Torsdags blossen som vanligt...har rökt den ny torkade Alibin 3 gr nu.
Shit säger jag bara,grymt stark gräs!!
Det spöar allt jag rökt tidigare,Behövs inte många bloss på jollen :D
Åt Indica hållet även fast jag tog den tidigt...dock ett jävligt nice High :)
E glad att jag revega den..har kommit små nya grenar,tog bara 2 veckor :)
den här ska sparas defenetivt !!
Gjorde som min vän Bone som e expert på att revega sina plantor sa ;)
Mycket N första vattningen !!

2 av Iguanorna hänger oxå på tork.borde nästan ha revegat den ena av dom.
små buds men frosty som attan !


Lite bilder på Love Potion..luktar fint å ser väldigt porrig ut tycker jag :D
ska försöka revega den !




Ha det gött så länge !
 
Last edited:
B

bonecarver_OG

bra gjort :D den dÄr lovepotion ser skit bra ut!

min regel är att revegga alla - och senare besluta om jag ska behalla dem eller inte :D i allafall i sa stor ut-sträckning som det gar :D

nej men varför skulle du halla dig undan härifran?

attans! posta mer foton!!

:D fred!
 
Last edited:

Marijuanaut

Active member
Det där att revega e nått som alla borde göra..som du säger.. behålla dom som e bra tills vidare!
klart jag kommer posta mer foton..ska leka med kameran i morrn om jag har tid :D
 
Top