What's new

Den svenska tråden

B

bonecarver_OG

hehe - det e coco :D jag vattnar dem förhand var annan dag hehe. sativor e starka ;)

de verkar ju inte alls vara rotbundna - och tror inte dom kommer att bli det heller - men ska kanske plantera dem till en stor i stället. men rena sativor är det bÄtre att ha i sma behallare för att kunna ha dom i en bra storlek.. annars blir de hur stora som helst :D

fred
 
Last edited:
B

bonecarver_OG

growpano1big.jpg
 
B

bonecarver_OG

jag kan ju säga att den där ser ju inte ut som phenot av mazar jag hade :D den där ser mkt bättre ut :D

verkar vara mindre indica dominerad än min - den där ser ju rätt skunk aktig ut :D

:D
 

Tayla

Member
Hej hej igen.
Här är min stolthet just nu :D 1 v in i blom.
Strain: citral skunk x haze special
Ljus: 250w HPS

Den tar upp hela garderoben ;D











Ha det bra

/t
 

radneo

Member
Looking good Tayla. Plant is doing very well under a single 250w, great work. I've been looking all over the show for square pots, where abouts did you find them?
 

Tayla

Member
radneo said:
Looking good Tayla. Plant is doing very well under a single 250w, great work. I've been looking all over the show for square pots, where abouts did you find them?

I bought mine at swegrow (www.swedish-growsystems.se) a couple of years ago. Don't know if they still have them.

Good luck

/t
 

Tayla

Member
Brus said:
Det var en riktigt fin planta du hade Tayla!

Får man fråga hur länge du hade den i veg?


ca 6 veckor från det att fröna tittade upp ovanför jordytan. Var nog lite för länge ;) Den håller på att växa ur garderoben... heh :)

/t
 

Brus

Member
Tayla said:
ca 6 veckor från det att fröna tittade upp ovanför jordytan. Var nog lite för länge ;) Den håller på att växa ur garderoben... heh :)

/t


oj det var ett bra tag du hade den i veg, så buskig som den är nu undrar jag om det ens går att binda ner grenarna...
men men det är nog ett problem du kan leva med när det är dags för att skörda :D
 

Rosy Cheeks

dancin' cheek to cheek
Veteran
Jag kör några Sensi Stars (tråden hittar ni i signaturen) som borde vara färdiga om ett par veckor. Här ser ni den Indica phenotyp som ger den bästa skörden (i min trädgård).

 

Marijuanaut

Active member
hej gott folk..då var det dax igen :D

En vänlig själ här på IC delade med sig av sin fina samling frön
så det där med ett sommar break från odlandet blir inte av :D



Iguana
Love Potion
Alibi Redux
Super Silver Haze X Pine Tar Kush
Special Mix X Deep Chunk

satte dom för ganska precis 1 vecka sedan.känner mig som ett barn på julafton :D Tack B :wave:



min Mazar 2 veckor kvar tills skörd..typ..får vi hoppas..e väldigt sugen att prov röka den :yummy:








ha det gött
 
B

bonecarver_OG

fy fan va det ser GÖTT ut :D Mazaren menar jag! nice nice!

ska bli kul att se hur det gar med fröna :D säkert kommer du att fa ett par väldigt fina phenon! :D

tänkte själv kanske plantera lite frön.. kanske e det värt det även om det blir varmt och harvesten inte blir för stor :D vill inte bli utan gräs till sommaren :D

fred!

:D
 

Marijuanaut

Active member
planterade om dom små i kväll....tyvär så klara sig inte nån av dom 2 SSHxPTK och 1 Special mix X Deep chunk vägrade gro ! men 9 av 12 e inte så dåligt :D

 
B

bonecarver_OG

:D mysigt :D synd med sshxptk . men fröna e rätt gamla :D vÄrt ett försök i allafall :D

fred
 

Latest posts

Latest posts

Top