What's new

Den Internationale Cannabis March 2010

N

NellaK

Det bliver sku fedt guys og back at ya ..... jeg har sat damer i blomst håber at kunne nå at høste dem inden marchen de skal sku med ellers kommer de med i blomst :)
 
Skal dælme nok dukke op med plante under armen og en mege pose doobie snacks, høster nemlig inden for 2 uger. Det blir vildt hyggeligt og ja lidt godt vejr så man lige kan nyde 1 jord hookah eller 2:jump:
 

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
nogen nyheder dkgrower? ser meget frem til at marchere for urten igen. hvor mon vi holder ryge pause i år, hehe? og mon ikke den lækre forårssol skinner på vores blege vinterhud som den plejer?
 
N

NellaK

jo på sådan en dag kan kun solen skinne :)
henrik112 og jeg arbejder på nogen fodbold trøjer med 420 på ryggen og tekst med "team cannabis" :D
 
Yo alle, vold fed sang med Leon Mc ;) Er game på march, har fundet 12 andre der gerne vil støtte op omkring dagen sammen med i andre, so far so good ;) og der er endda lang tid til maj, håber sgu' også jeg kan tage en pose snoller med til dagen, bliver sjovt!
 
N

NellaK

Det skal nok blive en god march i år også :)
Btw så kan man bestille tshirts i god kval til 100 kr ..det er vist nok fodbolds trøjer. Der står team cannabis også 420 på ryggen bare pm mig str
 
Vi kommer også ;) ses på christiania! Kosmos - Bliver fun at møde nogle af jer ;) OG det bliver godt vejr! fixer lige nogle smags prøver til folket .. og laver et banner, "89KosmoS00 IC - DCF - Fri Hash" Så jeg bliver 'nem' at finde :) hils omkring!
 

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
[FONT=&quot]Start klokken 13 fra Christiania. Før turen starter er [/FONT][FONT=&quot]underholdning af Erik Spandmand. Den store spirituelle vejviser Mahatma Tuxen som normalt bor på astralplanet, vil materialisere sig selv, hvorefter han vil være konferencier under marchen og på Rådhuspladsen. Ved Bernikowsgade stopper vi for at tænke på den canadiske hampeaktivist og hampefrøssælger Marc Emery, der er fængslet i USA. Under turen er der musik af Pharfar, Chin Ono og Young Blood Sound System. Klokken 15 kommer vi til Rådhuspladsen. Her siger den store spirituelle vejviser Mahatma Tuxen nogle visdomsord om urten. På Rådhuspladsen vil der vælre en model af en Coffee Shop som mange Københavnere med deres politikere i spiudsen ønsker, men ikke kan få fordi regeringen siger nej. Så er der musik af Pede Gøbb & Khaleren. Så taler Socialborgmester Mikkel Warming. Klokken 16.20 er der Smoke In for at mindes den amerikanske hampeaktivist Jack Herer. Derefter taler digteren Gordon Inc. Så er der igen musik med Snyder & Frank, så spiller Leon Mc og tilsidst Voodoom. Omkring klokken 18 går vi tilbage. På hjemturen er der musik af Spirited Sage. På Christiania er der Afterparty klokken 19, med musik af Stig Møller & Peter Ingemann og flere andre på Månefiskeren. Der bliver ret sikkert også et Afterparty i Rampen. Her spiller Pharfar, Chin Ono og flere andre.

Klaus Trier Tuxen / Hampepartiet

[/FONT]
picture.php
 
Last edited:

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Hvem kommer?

Jeg vil være i kbh kl 12 lørdag :) glæder mig rigtig meget. Tager lidt godt med.....Dansk diesel og flere godter!! Hvis i møder mig så husk at smage min canna spray.....mums!!

vi ses :)

toker
 

DK2670_01

Member
KLART .... JEG er der ;)
tager nok nogle pinde med PotOfGold og SwaziSafari i lommen :D

P.S. send lige en PM hvis jeg skal tage nogle babyer med ;)
 

Dhor

Member
Bondemanden / Dhor kommer også :tiphat:

med fætter, + resten af lolland :kos:

evt aftal et sted at mødes alle dk growers og send PM til alle med hvor?
 
Top