What's new

de 3 små hashplanter

C

cdd

tak allesammen :D
oldsmoker - købte den hos frøbankens growshop for noget tid tilbage... du kan sikkert få det billigere andetsteds, men synes de har meget fair priser + god service.
 
C

cdd

lidt flere billeder:)

lidt flere billeder:)

dag 16 12/12, begynder med pk1314 næste vanding... :rasta:

 
Last edited:

mr.indica

Member
sikke en form de har det har du gjort godt

kan du ikke fortælle lidt om hvordan du har formet dem
jeg vil også gerne lave sådan nogle

mvh indica
 
C

cdd

oldsmoker - ja det ser ud til jeg for mange små skud :D
mr. indica - Den ene er lst'et på traditionel vis, hovedstammen bøjet ned vandret.


Sidegrenene er så bundet ud til siden så man for en forholdsvis rund plante. Den anden plante blevet toppet ved 2.node - samme princip bare 4 sidegrene at sprede ud.
Jeg bruger nedbindingstråd (ståltråd med gummi) og som grenene vokser sætter jeg tråden til at holde længere ude, så sideskudende gror op i midten... Jeg binder dem ned til potterne som jeg har boret huller i hele vejen rund så det er nemt at have med at gøre

håber du forstod det :D ellers er der mange tråde om lst her. :joint:
 
Last edited:
C

cdd

Tak BS :D
Og jeg tror du har ret, ville bare blive hurtigt færdige med de her da det er begrænset hvor godt 4 planter kan gro i mit nedturs vegge-skab på 43w cfl :D

og forresten mr indica, de blev også toppet en gang for at give et "boost" til de nederste skud :rasta:
 
C

cdd

whats up peeps

har en lidt trist nyhed, rejsen er desværre slut for de 2 små HP :violin:
Mine 4 sour diesel x og kush var ved at dø af kulde og lysmangel og skreg efter at komme under hps'en.
De 2 hashplanter fyldte for meget til at de alle kunne være der, så de bliver groet færdig hos en growbuddy. jeg fik en lille sød bonsai HP af ham som han fik af mig da jeg tog klonerne i sin tid. den kunne der være plads til :D

den stinker skunky... regner med ca 3 uger tilbage på den.



laver måske snart en tråd med de sdxog som jeg regner med at lave frø af, hivs jeg får en han og en hun.
 
Last edited:

Latest posts

Latest posts

Top