What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

christiania fødseldag

velorex

Well-known member
jeg skal til københavn for christianias fødseldag i september. (og kanskje neste uke bare for en ferie, faens drittvær i norge for tiden.) jeg bringer vanligvis med egen rosin og weed fra oslo. liker ikke å handle i pusherstreet, og min venn ved bananbordet på woodstock har vanligvis bare hash.
er det noen her fra forumet som skal på fødselsdagen og vil ta en øl eller kaffe så hadde det vært hyggelig med noen nye venner i køben. svar her i tråden eller send meg en pm om noen har lyst å treffes.
skål!
 

Creeperpark

Well-known member
Mentor
Veteran
jeg skal til københavn for christianias fødseldag i september. (og kanskje neste uke bare for en ferie, faens drittvær i norge for tiden.) jeg bringer vanligvis med egen rosin og weed fra oslo. liker ikke å handle i pusherstreet, og min venn ved bananbordet på woodstock har vanligvis bare hash.
er det noen her fra forumet som skal på fødselsdagen og vil ta en øl eller kaffe så hadde det vært hyggelig med noen nye venner i køben. svar her i tråden eller send meg en pm om noen har lyst å treffes.
skål!
Takk for invitasjonen.
 

Growdoc

Cannabis Helper
Veteran
Jeg er med! Hvis det er noen dansker som kan møte opp å hjelpe en man som trenger medicine, så sier Jeg ja takk. This is gonna be great
 

velorex

Well-known member
Jeg er med! Hvis det er noen dansker som kan møte opp å hjelpe en man som trenger medicine, så sier Jeg ja takk. This is gonna be great
Can't wait to see you again. Last was the 420 cup. Now Christiania birthday, we always meet in the best places
 

velorex

Well-known member
just booked a ticket on the boat. i'll be in copenhagen next saturday, staying till thursday i think. bringing my own rosin and cannahoney. would love to meet some more local friends. if you like edibles, my honey is stronger than any comercial product i ever tried. happy to share and talk about recipes. meeting up with growdoc from the forum, he's a great guy and the one who got me onto this site.
 

velorex

Well-known member
Neste stopp København. I morgen på denne tiden sitter jeg på cafe stærkødderen. Gleder meg til å se Christiania igjen. Håper de stygge problemer lar seg fikse. Føkk pusherstreet, leve Christiania
1000006314.jpg
 
Top