What's new

C99 @ 44 days

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
flot arbejde jdk. Nevi: Jeg er også uenig.... den eneste metode til at være 100% sikker er at kigge på trichome. Det ved du godt men jeg giver dig ret med at de kunne godt have taget en uge til hvis man kigger på pistilerne....men igen da findes nogle strains som er færdige med en del hvide pistils, f.eks matanuska thunderfuck til at nævne et.

Men giv endlig et smokerapport,,,,,glæder mig

tom
 

Nevi

Active member
JDK said:
Nevi: Jeg er uenig; der er stor konsensus omkring at det meget mere præcist at høste efter krystallerne og ikke pistillerne.
Krystallerne var 25-30% rav og 70-75% mælkede da jeg fik høstet på dag 46.
Nu skal jeg først til at lære sorten og kende og det kan være jeg synes den er bedre når den har gået lidt længere, men jeg mener stadig at krystallerne er en meget bedre indikator for hvornår planten er moden end pistillerne er.

Fint nok hvis du syntes det.Jeg mener stadig ikke den var færdig,men det er jo ikke så vigtigt hvad jeg mener i den sammenhæng,da det jo er dig der skal ryge det,yes?
Men jeg har dyrket C 99 fra Topskud det sidste år,så jeg vil mene jeg kender lige den strain temmelig godt.
Men det er også fint nok at være enige om at være uenige.Hygge.
 

JDK

Member
Så fik jeg smagt på høsten:
Røgen er meget mild og rund, næsten neutral, jeg føler slet ikke trang til at hoste selvom den bliver røget på bong. Jeg savner noget smag, men håber det kommer med lidt mere fermatering.
Rusen er meget cerebral med en smuge krop, man kan mærke hjetet banker lidt hurtigere og der er en trykken for panden. Tankerne flyder let, de kan kan dog være ret svære at holde styr på, efter lidt tid kommer der lidt gummi i benene, men ikke så man føler sig træt. God social ryger.
Jeg er meget tilfreds med den her sort og jeg glæder mig meget til at finde en mor i den næste pakke jeg har liggende.
IMG_2589.jpg
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
fed beskrivelse JDK.... utoligt at så hurtigt strain kan give så meget up/sativa virkning. Jeg gav min Kali Haze næsten dobbelt så lang tid til at nå den samme virkning..........impressive dude!!!

og jeg tror at smagen kommer mere frem med et par måneder på glas.

hygge

t
 
Top