What's new

Blandet Mush!

M

Mushy

Ja det lille frø var jo det eneste der prøvede at blive til noget! Men sådan går det når man har haft pollen tidligere, og stadig er lidt noob:listen2:

Næste kuld er sat til at blive mush. Denne gang kun tre sorter...det er slut med 5-6 stk af gangen, ind til videre.
Og første gang jeg på nedtælling kan konkludere høst tidspunkt:dance013:
Det er: En enkelt Kronic, og resten C99 og Casey Jones:jump:

Nå men her lidt til øjet...Fællesskabs-røg i alle retninger

Killing Fields F2 Pheno 2



G 13 Haze


Kiwi 2 Pounder


El Monstre


Killing Fields F2 Pheno 1

:wave::wave::wave::wave:

PS: Det irriterer mig det her billed indsætnings system:moon:
 

Xhashish

Active member
Veteran
fede billeder :yes: men det med upload af billederne skal du ikke være ked af, jeg har været herinde i 1½ år og har stadig ikke fundet ud af hvordan man ligger billeder ordenligt ind fra fotoalbum :D bruger som regel altid imageshack.us :tiphat:
 
L

lalandia

Yeah...2Pounder..Glæd dig til noget af den fedeste cannasmag der findes. Og rigtig dejlig virkning også. Tillykke med høsten.

Grow in peace
 
Last edited:
M

Mushy

Sidder her og tester andet forsøg på olie, og er i en himmel der er fyldt med topløse engle og marshmellows:jump:
Tog ca halvdelen af gennemtørret og nyligt høstet 2pounder(buds)!
Nok til 500 ml iso, og billedet herunder er resultatet..WOW:blowbubbles:


Det er snart sommer...HURRAA..For de heldige der skal udendørs i haven!
Håber alt er vel på jeres side, og at humøret er i top.

Lidt at beskue...Hvis ellers Mushy kan finde ud af billederne denne gang:tiphat:
Casey Jones english cut
dsc0002l.jpg


Kronic(et forsøg jeg ik forventer det store af
dsc0005pd.jpg


Hmm..2 pounder olie
dsc0026c.jpg


Lidt Storm P
dsc0007cp.jpg

:wave::wave::wave::wave:

dsc0001ch.jpg
 
Last edited:

Ludo

Member
Nice Muchy.......:blowbubbles:.... smuk olie du har lavet.......lyder potent med 2pounder som trækmateriale......yum yum:ying:

Og slap af hvor har den CJ smukke takkede blade......den ser 'skarp' ud......he:tiphat:
Glæder mig til at følge blomstringen.......go karma din vej Mush......!!!:wave:
 
M

Mushy

:tiphat::tiphat:

4 omgang og det kører:jump:

Så er alting jo vidunderligt! Og der blir overskud til lidt flere pics..dog i flash

Casey jones
dsc0001jt.jpg


Gruppen
dsc0007rp.jpg


C99
dsc0004gz.jpg


Casey Jones
dsc0003fk.jpg

dsc0002eh.jpg

:wave::wave::wave::wave:
 
Last edited:
M

Mushy

Tak for alle jeres venlige kommentarer.

Det er tydeligt at fornemme at der hersker god karma herinde...alt min ydmyghed for dette!...Ønsker jer vel og lykke

CJ
dsc0017fg.jpg

indoor
dsc0014jc.jpg

CJ
dsc0016hr.jpg

Min elskede C99
dsc0019wa.jpg

Storm p..for filosofiens skyld
dsc0003aq.jpg

CJ
dsc0018qm.jpg


dsc0003aq.jpg
 

Ludo

Member
Slap nu af.....det billede af C99......det er jo et perfekt bud.........!!!!!!! Sindsyg smuk med de tykke pistils.......Ludo like....Ludo like more, please....!!!!!!:ying:
 
M

Mushy

:tiphat:
Syntes lige at jeg ville vise mine nye gæster i veggerummet, som jeg allernådigst har fået købt, af to indsamlende børnehavebørn for 4 tic tacs...:ying:
Overvejer at tilbyde dem fast logi, men tvivler på om der er mad!!

Her er høstfest for c99 på fredag, og CJ om 10 dage(56/65 dage)...glæder mig:dance013:

Nr. 1...Ahhh, den hygger
dsc0011o.jpg


Nr. 2...stener, efter 1,5 døgn i syltetøjsglas
dsc0003qx.jpg


CJ
dsc0039bp.jpg


Cronic(Fra en dude der har experimenteret lidt
dsc0041zv.jpg


c99
dsc0040qy.jpg

dsc0040lu.jpg

:wave::wave::wave::wave:
 
Flotte flotte billeder. Nr 2 af mariehønen, er rigtigt fedt. Det lyder syret, men det er lidt som lige at få lov til at kigge ind i en anden lille miniatureverden. Jeg forestiller mig at han er ved at gøre aftentoilette.
 
M

Mushy

HER er jeg…HER er jeg…:tiphat::tiphat::tiphat:

Nu er der lagt i glas af de to C99(56 dage) og CJ(65 dage) som udgjorde udbyttet for denne omgang, og det var ikke det store udbytte, men topkval...så krydser fingre for at det holder til næste høst
Min top-lover C99 leverer den bedste varer for mig hidtil, og CJ mener jeg skulle have minimum 5 dage mere, for hårdere effekt…men den eneste urt hidtil, som jeg altid lige skal sætte næsen til, når jeg åbner for ryge-glasset:blowbubbles:
picture.php


Sætter mødre, nye kloner og nyspirede babes i skabet og håber på en mangfoldighed af sensuelle dufte, sex til øjet, og selvfølgelig en rejse til wonderland i sidste ende:jump:

Begge skabe sat til vegge, for nu skal der sættes ALL IN..as follows..
Mødre og stiklinge næsten klar til blomst 200 CFL+9W(for hyggens skyld)
picture.php


Stiklinger, nye kloner og nyspirede 400W vegge/blomst pære..to frø: Strawberry diesel/OTM og 2Pounder/LR
picture.php


SSSDH
picture.php


Cheese
picture.php


Extrema
picture.php


The White
picture.php


2Pounder
picture.php


Ka jo ik la vær at vise hende:comfort:
picture.php
 
Last edited:
L

lalandia

Fine sager Mushy..savner den spicy duft af 2pounder.

Grow in peace
 
Top