What's new

B-52 ja Northern Lights :: Ensimmäinen projektini

Crela

New member
Mul on tääl 9g öljyhasaa jos oot lehteen kyllästyny :) Tuu käymään joku pv vaikka ens viikolla niin voin tarjota paukut hehe. (ajattelin tosin hankkiutua tosta 7g eroon ja pitää vaan 2g itellä mutta kyllä siitäki paukut tarjoaa).

Kantsii tosiaan olla aika kärsivällinen noiden kanssa. Hosuessa ei hyvä tule =) Itsehän en tosin sadonkorjuun ammattilainen ole, istutuksen kylläkin :D (mulla käynyt onnettomasti aina kasvien kanssa, eli joku/minä itse on tappanut ne ennen ququa :D)
 

GudVeikko

Member
Juu kyllä mä ihan alusta saakka oon motivoitunu siihen, et qqtan loppuun saakka ihan rauhassa :) Mahdollisimman paljon ja mahdollisimman hyvvee!! Asennoiduin johonkin kymmeneen ququviikkoon, mutta katsotaan nyt.. Lehteä ja leffoja kyllä riittää :D

Nuuhkin tosiaan eilen nenä kiinni yhessä kukinnossa ja nyt osa karvoista tosiaan on ruskeita o_O Pitäis jostain keksiä semmonen suurennuslasi..
 

Farmer John

Born to be alive.
Veteran
Jep, kasvi kun alkaa näyttää valmiilta niin tulee odotella vielä kaksi viikkoa :) kyllä tuo hartsi itelle ratkasee sen milloin niitä kaadetaan, testinä voi ottaa viikon välein budin kuivamaan ja testailla niitä sitten että mikä toimii mitenkin.
 

GudVeikko

Member
Mikäli hamppukansaa vielä kiinnostaa niin tässä olisi pientä päivitystä taas :)
Eli kahdeksan viikkoa kukitusta on takana ja odotuksesta tulee päivä päivältä tiukempaa!
[url='http://www.icmag.com/ic/picture.php?albumid=7646&pictureid=181731']

[/url]

Alhaalla Tupu, Hupu ja Lupu :) Kolme samanlaista suht paksua sivuvartta


Kymmeneen viikkoon tosiaan asennoiduin. Eli kahden viikon päästä alan katselemaan ja tutkailemaan sadonkorjuuta. Seuraavat kukkaset ovat jo itäneet ja nepäs pääsevätkin sitten sopivasti suoraan ququun heti näiden jälkeen :woohoo:

Jos yrittäis vielä jotain hartsipitoista kuvaa näpsäistä..
 

GudVeikko

Member
Mulla on pienoinen problemo.. Tuolla on siis kaksi samaa lajiketta olevaa kasvia samassa 30l saavissa. Tuo maistiainen, minkä otin toisesta, pärisee ja toimii vallan mainiosti, mutta toisesta kasvista maistellessani ei tuntunut juuri mitään efektiä. Vain hetkellinen nousun tunne, mikä sitten loppui lyhyeen.

Tämä kasvi, mikä nyt ei oikein toiminut, on tuottanut paljon enemmän hartsia ja sen ödöörikin on paljon paljon tujumpi kuin tuossa hyvin kolahtavassa kasvissa. Mutta silti se ei oikein toimi.. kuvittelenko vaan vai onko toinen planttu vallannut kaiken juuritilan ja sen takia toinen jää tehottomammaksi?
 

GudVeikko

Member
Joo maistoin eilen gramman kinkkuvoileivän välissä ja poltin kolme pesällistä.. Joutuu heittämään tuon kasvin pois varmaan kokonaan tai sit yritän vielä jotain kokkailla.
Toisesta kasvista tuli sentään juuri senverran mitä toivoin kummastakin yhteensä eli ihan tyytyväinen olen :D Hyvin pärisee ja nyt alkaa kaapin putsaus seuraavia varten.

Ainiin, ropsahti kolme siementä pöydälle kun päävartta kuivatuksen jälkeen purkkeihin perkasin. Taisi jompikumpi NL vähän keretä päästelemään..

Ei toimi ja sitä olisi noin paljon.. 70cm pitkä ja latvasta 15x13cm paksu :D


Toimivan kasvin päävarsi ja kaksi siemenistä.
 

DonBong

Member
Erikoista.. Hyvän näköistä budia, mutta ei siltikään pärise. Onko tullut nostettua "tole" kattoon ja ei siksi tunnu pärähtävän? Eikö siinä ole mitn vaikutusta? Onnittelut kuitenkin harvestista ja parista siidusta :rasta::yes: se voi olla myös itsekin tehny parit banaanit ja pölyttänyt itsensä, jolloin voi hyvinkin olla narttuja :D Itselläkin lähti juuri sensin unknown kukitukseen.. otin piston metsässä olleesta jättiläisestä, ja toivottavasti saa rauhassa budittaa, jotta pääsee maistamaan mitä olisi voinut tulla ulkoota, jos olisi kerennyt loppuun kukkia..

Peace
 

GudVeikko

Member
En usko "toleista" johtuvan tuon. Olen muutaman kaverin kanssa useaan kertaan vuorotellen maistellut noita kumpaakin ja ihan selvästi toinen pärisee ja toinen ei.
On siinä kyllä lievä vaikutus, todella lievä. Hetkellinen nousun tunne, mikä sitten lakkaa aika pian ja sitten jäädään ehkä puoleksi tunniksi semmoseen lievään "pilven" esiasteeseen.. En tiedä mikä on :( Täytyy ton varren kuivattua syödä pari-kolme grammaa ihan vielä viimeiseksi testiksi.
 

-BG-

Member
Juu, kuten jo todettiinkin nii paska feno...noita aina sillon tällön tulee vastaan...ja vituttaahan se kun on kasa pudia mikä ei toimi...tee vaikka voita...
 

Latest posts

Latest posts

Top