What's new

Ak-48 straini (5viikkoa)

litletown

Member
Anna sille vähän typpi lanoitetta esim.bio growta ja sit huutelet vedellä niin hyvin menee onko sulla final solitioninia tai rippeniä ne nopeuttaa lopussa ja parantaa makua ja toi rippeni tuhoo typen ja final solition parantaa makua
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Anna sille vähän typpi lanoitetta esim.bio growta

Mä en kyllä ymmärrä tuota, miksi sinne enää lisää lannotteita kannattais lyödä? Varsinkaan typpeä? Flushia vaan tuossa vaiheessa.. Pelastaa mitä voi.. Näyttäs kasvi vähän lämmöistäkin kärsineen.. Ehdottomasti kannattaa ilmanvaihtoa sumplia enneku alotat uuden kasvatuksen.. Toisaalta kesällä se on kyllä vaikeaa pitää lämpöjä kurissa.


tmu--- Jos oon kova jätkä kasvattamaan, niin tulee isot sadot, jos et, ni ei tuu. :) Tietty riippuu yksilöistä noin niinku kasvien osalta kanssa.. Kasvatatko pistoista vai siemenestä?
Mä oon henkilökohtaisesti aina ollut sitä mieltä, ettei kannata laskea satojen varaan mitään, aina voi niin moni asia mennä pieleen. Vielä vähemmän luotan erimoisten siemenlafkojen lupaamiin grammamääriin, vaikka ois käytetyt wattimäärät ilmotettu, kuitenkin niin eritasoisia ja erityylisiä kasvattajia ja kasvatusmetodeita yms.

:2cents:
 
T

tmu---

no en kyllä todellakaan oo mikää kova jätkä kasvattamaan koska eka kerta vasta menossa. ja siemenistä kasvattelen. pitää nyt vaa toivoo ettei ainakaa hirveesti tuu mitää ongelmia ton suhteen..

nyt vaan odottelemaan et pääsis viel joskus poltteleen tota :rasta:
 
M

M. J. Medical

Laita scrog tai sido/taittele, vegetä tarpeeksi jos/kun indicaan päin oleva hybridi on, tuottaa hyvin ja on aika perus helppo. Ainakin omat nelikasit oli vahvasti indikaan suuntaan. Fenovaihteluahan nirvanan siemenissä toki on.
 
E

ext

ja nytte lähtee sitte uusi erä!
dsc00371y.jpg
 
E

ext

Laita scrog tai sido/taittele, vegetä tarpeeksi jos/kun indicaan päin oleva hybridi on, tuottaa hyvin ja on aika perus helppo. Ainakin omat nelikasit oli vahvasti indikaan suuntaan. Fenovaihteluahan nirvanan siemenissä toki on.

Jahaa. Täytyy opetella see Scroggaus täs jatkossa
 

Suomi-Prkl

Active member
Veteran
molassit on periaatteessa sokereita joita lisätään kukituksen lopussa lisäämään 'makeutta' ja onpa sen sanottu vielä hieman boostaavan satoakin, joka kuitenki on jossain määrin lumetta sillä tehoja tai trikomien tuotantoa se tuskin lisää. :2cents:
 
E

ext

molassit on periaatteessa sokereita joita lisätään kukituksen lopussa lisäämään 'makeutta' ja onpa sen sanottu vielä hieman boostaavan satoakin, joka kuitenki on jossain määrin lumetta sillä tehoja tai trikomien tuotantoa se tuskin lisää. :2cents:


Toi on hyvä info.
 
U

unthing

Melassi taitaa olla suomeks, makrobiosilta löytyy ainakin tuotteena, tilaamalla ellei asu jossain kaupungissa missä ruohonjuuri tai vastaava, saattaapi löytyä paremmista marketeistakin.

Vaahterasiirappia oon kans miettiny samaan tarkoitukseen, ei kyl sisällä ravinteita kaiketi samalla tavalla.
 

Herbalistic

Herbal relaxation...
Veteran
Mm. Final Solution on käsittääkseni pitkälti molassipohjainen :chin:

Kannattaa tutustua niihiin tuoteselosteisiin;) Eipä noi kauhean "erikoisia" ole, mut tämä kyseenalainen ala ja sen hypetetyt tuotteet valmiina pulloissa tekevät niistä sellaisia :2cents: Ebay:sta saa tilattua todella halvalla suuria määriä (loppuiäksi), vaivattomasti himaan btw;) En muista myyjän nimeä, kyseessä on siis jo hyväksi todettu lähde, jota britti memberi täältä suositteli mulle pari vuotta sitten;)

Kantsii tsiigata, hakusanaksi vaikka "fishing bait", jollei muuten löydy;)

Itse en ole tilannut, ku ei ole saanut aikaiseksi, mutta jengi käyttää molasseja jo vegevaiheessa ja kaikki käyttäjät näyttävät olevan enemmän kuin onnellisia(kasvit siis) ja varmasti on extra makeutta lopputuotteessa:yummy: + nehän tunnetusti lihottaa budeja!
 

lapa

Member
Molassi on suomeksi melassia joka on karjanrehua. Ei muutakun Agrimarkettiin ja melassia myydään halvalla ja isoissa purkeissa. Sitä en tiedä onko noi unsulphured eli rikittömiä kandeee kysästä. Uskoisin että myös siirapilla saa saman efektin.
 

Farmer John

Born to be alive.
Veteran
Joo meikä on ihan siirappia antanut ja en kyllä eroa huomaa melassin ja siirapin välillä, makuun vaikuttaa samalla lailla, ja mullassahan nuo edistää kaikkea mikrobiologista toimintaa.
 

lapa

Member
Suosittelen lämpimästi käyttämään melassia/siirappia seuraavasti.

Hommaa sopivan iso astia omiin tarpeisiin. Ilmapumppu + letkua + ilmakivet + takaiskuventtiili.

Kun lannoituksen aika koittaa laita ämpäriin vettä(älä käytä klooripitoista vettä se tappaa bakteerit) heitä perään HIUKAN kanankakka+merilevä raleita+ hiukan fish mixiä + siirappia vegessä.
Hiukan lepakonpaskaa + hiukan Bio bloomia + siirappia kukinnassa.
Anna kuplia 2-3 päivää.

Säädä lannos määrät sellaiseksi että voit laittaa puolet puhdasta vettä (älä käytä klooripitoista vettä se tappaa juuri kasvatetut bakteerit) jonka annat kasveille ja sitten lisäät taas kuplitus ämpärin täyteen ja lisäät puolet ravinteita lisää edelliseen verrattuna.

Kannattaa vielä lisätä alussa mycorritsa sientä multaan.

kukituksen lopussa voi vielä huuhdella pariviikkoa jos tuntee tarpeelliseksi. Näin voit olla varma että budi ei sitten maistu karvaalle ainakaan lannoitteiden takia.
 
Top