What's new

45L saavi

Jah-Jah

Member
Terve,


Elikkäs tännään hankin 45 litran mustan, kannellisen saavin ja mietin tässä seuraavaa projektia kunhan AK ja Afgan näyttää sukupuolen ja saan pistokkaita niistä.

Mietin, että montako laittasin yhteen, vai laittaisinko 1 per saavi ja hankkisin toisen, minulla kun on vaan tuo 250W lamppu.

Voisivat lähtä käsistä kasvussa jos 45 litran saavin laittas yhelle kasville ja nuita settejä ois kaks.

Mullon 250 l ilmapumppu jonka luulis tuota kuplittavan mallikkaasti.

Sanokaas mielipiteitä mitä tekisitte.
 

Pahvi

Member
Jah-Jah said:
Terve,


Elikkäs tännään hankin 45 litran mustan, kannellisen saavin ja mietin tässä seuraavaa projektia kunhan AK ja Afgan näyttää sukupuolen ja saan pistokkaita niistä.

Mietin, että montako laittasin yhteen, vai laittaisinko 1 per saavi ja hankkisin toisen, minulla kun on vaan tuo 250W lamppu.

Voisivat lähtä käsistä kasvussa jos 45 litran saavin laittas yhelle kasville ja nuita settejä ois kaks.

Mullon 250 l ilmapumppu jonka luulis tuota kuplittavan mallikkaasti.

Sanokaas mielipiteitä mitä tekisitte.

Maku asioita, mutta itse laittaisin varmaankin 2-4 kpl pistoja yhteen saaviin
ja vegettelyä, taittelua pari-kolme viikkoa ja kukitukseen. Kun ei tolla 250w
kummiskaan mitään kauheen isoja puskia kasvatella..
Ja tuossa säästäisi vaivaakin jonkin verran jos jättää noi pistot siihen
yhteen saaviin. Pitäis riittää hyvin toi 45L 2-4 pistolle.
Onnea proggikseen :yes:
 
G

Guest

JahJah tässäpä kuva omasta "parhaasta" multakasvatuksesta tähän mennessä. Lajikkeena oli big bud, lannoitteena Alg-a-Mic BioGROW&BLOOM. 30l ämpärit ja 2 kasvia / ämpäri, ainut - oli et 3 urkkia ja 1 narttu enkä jaksanu sit kukittaa loppuun. Muuten meni ihan hyvin. Mut et semmosta, tsemppiä ! :joint:





Hups, ymmärsin väärin, kelasin et oot pistämässä multaan planttuja tossa saavissa.. by badge ! Peace out :pointlaug
 
Last edited:

Jah-Jah

Member
heh,

Joo, hetken mietittyäni ajattelin että laitan kaksi 45L ämpäriä, molempiin kaksi ruikulia.

Kunhan nyt tässä parin päivän sisällä saan afgasta (Afghan x DurbanPoison) pistokkaat, laitan ne vegekaappiin kitumaan ja kukitan afgan loppuun, ja sit samantien uudet ämpäreihin ja scrogiin muhimaan.

En vielä laittanu tuohon settiin scrogia kun mulla oli AK ja Afga siemenestä......
ja AK:n perkele kasvatti pallit, nii ois ollu kohtuu nihkeä repiä sitä verkosta poies, mut seuraavaan laitan toki verkot kun pistokkaasta kasvavat.
 
G

Guest

Jah-Jah said:
Terve,


Elikkäs tännään hankin 45 litran mustan, kannellisen saavin ja mietin tässä seuraavaa projektia kunhan AK ja Afgan näyttää sukupuolen ja saan pistokkaita niistä.

Mietin, että montako laittasin yhteen, vai laittaisinko 1 per saavi ja hankkisin toisen, minulla kun on vaan tuo 250W lamppu.

Voisivat lähtä käsistä kasvussa jos 45 litran saavin laittas yhelle kasville ja nuita settejä ois kaks.

Mullon 250 l ilmapumppu jonka luulis tuota kuplittavan mallikkaasti.

Sanokaas mielipiteitä mitä tekisitte.

4-6 saman lajikkeet pistokasta lyhyellä vegellä. Ja ilmapumpun sijaan vesipumppu+venturi.
 

Jah-Jah

Member
joo, pitää ny kattoa, mullon 10 hindu kushia ja 5 bigbudia itämäs saas nähä miten paljon itää ja kuinka monta laitan
 
Top