What's new

2 x KaliRyder, 68w CLF, soil, PC-stealth.

Dedo

Member
harmi vaa et kerenny jo tilaamaa mut onneks vaa 2 papuu per lajike. jos sitä orangee sit kokeilis ku ei kiinnostas hermiskuumottelutkaa..
 
No ei siinä sit mitään murehtimaan. Kannattaahan ne koitella kaikki. Mistä sen tietää, että mitä noista lopulta tulee, joku postaus sanoi, että fematut blueberryt hermistelee vähemmän kuin regut. Ei se mahdollisuus hermistelyyn ole syy olla kasvattamatta niitä. Mazar afganitaustaisena on varmasti kompaktein noista.

Kasvatusraportit haluu nähdä noista kaikista.
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
GHSää ei tueta, kunnia-asia.
DP just ja just. Sama nirvana..
CH9 aika vaihtelevaa laatua myös, ei huono, mutta ei paraskaan.

Mutta Paradise ja female seeds saa :yes:

Tuo dinafem mua kiinnostas kanssa.. Ilmeisesti jotain espanjalaisia?
Eniweis, niillä on nyyppäbreedereiksi aika suolaset hinnat, tyyliin 10e per papu. Ei paha hinta, jos tuote on hyvä, mutta tosiaan näähän on kohtalaisen uusia siemeniä markkinoilla, ja sen takia mun mielestä niiden pitäs puskee halvemalla, että jengi sais testattua.. Enpä ole paljoa grow repsuja näiltä lukenut. Korjatkaa ihmeessä, jos olen väärässä. :tumbleweed:

https://www.icmag.com/viewarticle.php?articleid=991
 
GHSää ei tueta, kunnia-asia.

Tuo dinafem mua kiinnostas kanssa.. Ilmeisesti jotain espanjalaisia?
Eniweis, niillä on nyyppäbreedereiksi aika suolaset hinnat, tyyliin 10e per papu. Ei paha hinta, jos tuote on hyvä, mutta tosiaan näähän on kohtalaisen uusia siemeniä markkinoilla, ja sen takia mun mielestä niiden pitäs puskee halvemalla, että jengi sais testattua.. Enpä ole paljoa grow repsuja näiltä lukenut. Korjatkaa ihmeessä, jos olen väärässä. :tumbleweed:
Mä olen nyt yrittänyt ymmärtää tuota vihaa/kaunaa GHS:ää kohtaan. Joo, Arjanin tyyli ja tapa toimia ei respektiä saa, mutta kerran ihmiset noilla pavuilla saavat aikaan hyviä kasveja(lukee vaikka hamppuforumia), niin aika älytöntä olla ottamatta niitä huomioon yhtenä mahdollisuutena. Minusta kasvit puhukoon puolestaan. Mä kasvatan vaikka Ritva Santavuoren jalostamaa lajiketta, jos se on hyvä.

Dinafemin Moby Dick oli kyllä polttona hyvää mitä syksyllä sai käsiin.
 
N

nukkumatti

Ei pelkkä viha markkina/raha maailmaa vastaan vaan kyllä tuotteet puhuu puolestaan.. siis ghs. Kyllä varmaan ihan hyvää ellei HYVÄÄ polttoa mutta ei tod ole tasalaatuisia ja palleja tekee noi femmatut aika helposti. Helvetin halpoja kyllä
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
GHSän kofishopista saa ainakin ihan paskaa hatsia, jos se on yhtään samaa laatua, kun noiden femsut niin veikkaan, ettei jengi vaan kehtaa myöntää tappiotaan ja polttelee sitä kenkäheinää muina miehinä. :)

Ei vaan, papujen laadusta en sano mitään, kun en niitä ole kokeillut, enkä kokeilisi, vaikka GHS ois viimoinen lafka maan päällä, joku roti tossa rahanteossa ja kusettamisessakin sais olla.

Ritva Santavuoren pavut laittasin heti itämään :D
Ois vitun päheetä :D:D
 

Dedo

Member
mitähä noi dp:n toimitusajat on muil ollu? 15pvä näkyny maksu niillä mut eipä o viel näkyny siidui mut eikai täs viel mikää hätä oo ja hiema tyhmä fiilis ku just tulin dameist ja käväsinki dp:n myymäläs mut enhä mä mitää tajunnu kysyy siit tilauksest :D parit skunk1 siidut vaa jäi kättee, mmmmm
 
U

unthing

Meinasin vielä ehdottaa white labelia vaihtoehtoihin, mut oli jo näemmä tilannu. Itellä on jääny dp:stä vähän geneerisen oloisen firman kuva, mutta enpä oo maistellu ja nähny kasvavan muilla kuin blueberryn, mikä oli sellasta jees-osastoo, mellow fellow. Eli enempi vaan mielikuvia kuin kokemusta.
 
Top