What's new

Lalandia ude og lidt inde 09

Easygrowing

Active member
Veteran
åh jaaa Lolli

så er der dømt Lørdagsslik igen : - )

Luk op for noget godt,luk op for Hari,nej den var ikke så Go

dejlige tal på vægten
 

skrumpen

Member
uhm lækker lille haps.. super billeder, tror der er en børne sang der lyder:
Hvis jeg nu var en lille bitte mand, rejste jeg straks afsted til kriblekrable land...

-hvis skrumpen var en lille bitte mand ville han rejse til drysiftlalandia ;)
 
A

arcticsun

wow lalandia, jeg er glad jeg forstår Dansk :D

den dær dry sift hasj ser helt vilt ut mann :respect: din grow er også fantastisk :yes:

jeg får aldrig min dry sift hasj til å bli slik brun og fed slik som din. må få meg en tumbler også


massive :respect: fra Norge, congrats m harvest bro
 
L

lalandia

Takker venner.

Arctic@ Den brune farve kommer ved at håndgejle hashen så nogle af trichs'ne springer.Nu længere du gejler nu mere olie vil der frigøres, men samtidig bliver hashen mere sofa ryger.

Paddi@ Nej nej nej jeg stopper aldrig...Det er jo trods alt en hobby

Esbe@ Tralalala

Flash@ Altså normalt lader jeg det tørre og cure i et stykke tid (1-2mrd) inden jeg laver hash, men dette er lave af frisktørret haveurt fordi jeg ikke kan vente med at komme igang. Men så ryger jeg lidt af hvert og lader så hashen cure så længe det lader sig gøre (he he) Har faktisk lige suget noget klump af Henkes Lolland der er et år gammelt og det var bare perfekt. HL er jo ikke et hyped strain, men den er suveren painkiller og slapper især som hash, og bliver kun bedre efter curingen.
 
A

arcticsun

wow, handgejlet hasj.. :canabis: bruker du nogen fuktighet (moisture)? for eksempel vann eller alkohol?

den hasjen ser sååå vildt god ut mann hehehe yumyumyumyum

dine planter er også såå nydelige, fantastiske farver.

autumn karma your way -arcticsun
 
L

lalandia

A lil from my nonproff indoorgrow. My room is not quite finish but i had to move my grow out of the house due to the nice smell (i think) But it'll get better at some time. I do have a small closet to, whitch im calling "bollerum" (Maybe swingerclub in english) In that closet im doing some crosses like SourBuble, Blue Berry, and SnowDog BX1 all dusted by a very fine Connie Chung male. I'll show u later.

Heres my garage grow

IMG_1989.jpg

IMG_1988.jpg

IMG_1987.jpg

IMG_1986.jpg

IMG_1985.jpg

IMG_1982.jpg

IMG_1981.jpg

IMG_1979-1.jpg

IMG_1977.jpg

IMG_1976.jpg

IMG_1975.jpg

IMG_1974.jpg

IMG_1973.jpg

IMG_1972.jpg

IMG_1970.jpg

IMG_1969.jpg

IMG_1968.jpg

IMG_1967.jpg

IMG_1966.jpg

IMG_1965.jpg

IMG_1964.jpg

IMG_1963.jpg


Everything here is grown as a 12/12 fro seed or cut grow..

peace all
 

Dhor

Member
Shit det ser sku lækkert ud main!

Der skal helt sikkert nok være en god optur eller 50 der ;)

Håber du når til høst uden problemer!

Btw så er det ikke mega optimalt at tørre sine planter i rummet hvor du dyrker så vidt jeg ved pga det skulle give en kraftigere smag af klorofyl eller sådan noget :p

Hygge!
 
J

Jydsk

I'd like a date with Connie Chung in the swingers room :)

your strains and grow is looking tasty as always...big up
 
L

lalandia

Jeg ved det godt Dhor, men jeg har sq ik mere plads at tørre på og om et par dage ryger det i fryseren så der kan laves bubblehash senere.

Guds fred og velsignelse
 

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
hvor super dejligt at se!!! hvad er den der connie chung nu? rock on julemand!
 

Easygrowing

Active member
Veteran
Uhhhh skælver helt,kan godt li din snowdog og alle de andre

ja Lolli,er der Hold I

Bilv ved eller jeg skriger : - )
 
L

lalandia

Heres some buds i left outside to test the moldresistens and they seems to manage pretty well.

IMG_1990.jpg

IMG_1993.jpg

IMG_1996.jpg

IMG_1997.jpg

IMG_1998.jpg


Ulduz is now going to usa for a selection and seed grow. Hope to get some nasty stuff back when time comes.

peace all
 

Latest posts

Latest posts

Top