What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

התמודדות עם חום בימי הקיץ

אצלי הלייט מובר נמצא מחוץ לאוהל על הגג ומחובר עם כבל ברקס של אופניים לתוך האוהל והוא מעלה ומוריד את המנורה בערך 70 סנטימ, אני חושב שיש תמונות באלבום שלי


רעיון מצוין עם הכבל ברקס,סחתיין.

אני רוצה להבין איך אתה מסדר את האוהל,אולי אני יכול לצמצם את כמות הצמחים ולשנות את סידור האוהל.קראתי בין התמונות שאתה משתמש ברשת שמתוחה בין מוטות האוהל,אני מבין שהצמחים נמצאים צמודים לרשת ונקשרים אליה ככל שהם גדלים,המנורה נמצאת במרכז ועולה ויורדת בערך מטר.הבנתי נכון?
 

isranabis

Active member
Veteran
הבנת נכון,הקטע לנצל את השטח ולגדל כמעט עד הגג,בלי הרפלקטור המנורה פחות חמה ואפשר לקרב אותה יותר לצמחים ואם המנורה לא נשארת במקום אז אפשר אפילו עוד יותר לקרב אותה לצמחים וכל סנטימטר נחשב,אני לא ממליץ לעשות שינויים באמצע הגידול,צריך לתכנן ולהכין הכל בלי הצמחים לבדוק שהכל עובד כמו שצריך ולעשות את כל ההתאמות לפני שהצמחים נכנסים לאוהל כי אחרכך הכל יותר קשה, כל חוט שצריך להעביר מאחורי הצמח שכל הענפים שלו קשורים זה לא סיפור קל אז חייבים לתכנן מראש
 
Top