hier de groeten uit brabant jonge
Siever Well-known member Mar 6, 2015 #186 Zijn er toevallig mensen lid van trek uw plant? Ik niet voor alle duidelijkheid, maar ik een lid en die is zeer treveden. Siever
Zijn er toevallig mensen lid van trek uw plant? Ik niet voor alle duidelijkheid, maar ik een lid en die is zeer treveden. Siever
I islandgrower721 New member Sep 15, 2016 #188 haha dutch paspoort en belgisch in het hart ben in antwerpen geboren
I islandgrower721 New member Jan 8, 2018 #194 Siever said: in welk land woon je dan? Click to expand... Caribisch gebied
Calaika New member Nov 26, 2019 #200 Hoi hoi piepelooi Ik ben Zwitsers, met een Nederlander getrouwd (in Spanje leren kennen) en ik heb een belgische naam, haha, te gek, of niet!? Groetjes aan alle Cannabis liefhebbers daar buiten in de hele wereld! Sweets Calaika
Hoi hoi piepelooi Ik ben Zwitsers, met een Nederlander getrouwd (in Spanje leren kennen) en ik heb een belgische naam, haha, te gek, of niet!? Groetjes aan alle Cannabis liefhebbers daar buiten in de hele wereld! Sweets Calaika