What's new

Trolden´s kaos :-D

Trolden

Member
hey forum...

jeg er stødt ind i et problem med urtehaven :nono: jeg køre med DWC, og der var ikke noget problem igår!
der er rigeligt med ilt i vandet, og de har sat på de store klodser i 5 dage og er begyndt at sidde godt fast i dem nu....

action=view&current=CLIP0038.flv]
th_CLIP0038.jpg
[/URL]
BILD0039.jpg

BILD0040.jpg


og så et skud af en kalishakra som jeg synes ser gul ud i forhold til de andre kalishakra ?!?
BILD0041.jpg


og her et af en nortern light femenised fra sensi :)
BILD0042.jpg


og her er lidt af det hele...
BILD0009-Copy.jpg

BILD0007-Copy.jpg

BILD0008.jpg


så det kunne være lækkert hvis at jeg kunne få dem til at vokse lidt så jeg snart kan få dem afsted til blomst :cuss: jeg har ikke noget EC meter men de er ikke overgødet vil jeg mene og min ph er justeret ind til en 6-6,5 ca. ;-)

kom med et par bud plz... :nono:
 
Last edited:

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
prøv at køre med ph 5.5-5.8 og hold den som stabil som mulig....de kan ikke lide ph svingninger så godt...især i vand. Hvad for nogen gødning kører du med og hvor meget?
 

Trolden

Member
hey icetoker :wave:

BILD0043.jpg


kan du komme med en blanding der ikke brænder de små a og fortælle mig hvor tit jeg skal vande dem? det er kun her i max 10 dage enu :)
jeg vil tro at der kan være ca 80L. i "transportkassen" hvis det ikke skal løbe over...

:bashhead: det var min PH der lå på 8... :spank: det går godt nok hurtigt med det hele hvis der mangler noget he he :puppydoge :joint:
 
Last edited:
K

kallenavndk

Hold da helt op jeg tager sku hatten af for jer inde growers hehe , personligt ville jeg vælte alt og hvikle mig ind i de slanger hvergang jeg skulle ind i rummet .
Vildt grow M8
 

babba

Member
det ser ud til at du skal få styr på phén den skal være 5.5-6.0.. og det ser osse ud til at du skal skruge godt ned for gødningen køb et ec meter uden det er du på røven husk at måle er at vide ... dine planter er små skal nax ha en 0.8-1.0 ec i den størelse i det setop ville jeg mene .. men ellers læggert grow du køre glæder mig til at se hvad det bliver til ..
fred
 

Trolden

Member
hey forum...

tak skal i ha :)

har lige 4 billeder af mit halløj!
BILD0051.jpg

BILD0050.jpg

BILD0052.jpg


og her er et af mine stiklinger her til formiddag he he! det ligner altid et kaos efter nogle dage :muahaha:
BILD0053.jpg


nu begynder det snart at blive sjovere så i får lige en strain update :joint:

northen light, (femi) fra sensi
hashplant, (pheno som er testet) fra maffe
kalishakra, fra en super grower he he
whithe widow så jeg håber at der bliver lidt til øjet :headbange
 

babba

Member
lækkert men jeg kan ikke forstå du piller plasten af dine slaps hvis det er slaps?? det beskytter rødderne
men nice ellers
fred
 

mr.indica

Member
det ser ellers godt ud !!! går ellers også og ser på dit system som en løsning
i mit skab er det til at have med og gøre de 3 bakker når de kommer i blomst

indica
 

babba

Member
ja det er sku smart med de bakker og de koster ikke en skid .. man kan jo rykke den lidt fra hinanden hvis planterne skal bruge plads .. nu kan jeg se det er cloner så hvis de bliver tvunget i blomst tidligt så skulle det ikke være et problem ..
fred
 

Deus

Member
Vil ikke mene et EC meter er nødvendigt, så længe man kan sætte sig lidt ind i hvordan tingene fungerer, og tage notater. Grundregelen er at man ALDRIG kører på den styrke der står anvist på etiketterne... Da producenterne fra de forskellige gødnings mærker, nok godt kunne tænke sig at du brugte det hurtigere end hvad man normalt ville, så du kunne købe mere af deres produkter.

Se lidt i de andre tråde, læs hvad or hvor meget de har gødet med fra start af, og så tag den der fra.

Du skal vande så din grodan blok altid er lidt fugtig, for meget vand gør at rødderne ikke kan ånde da de jo ikke har mulighed for ilt da de nok ikke er frithængende. Og for lidt udtørrer din plante.

Men hold op det ser rodet ud du :p Alle de slanger der går ind over det hele på kryds og tværs... Hmm, ser lidt voldsomt ud :)
 

Latest posts

Latest posts

Top