What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

svensk odlings dagbok!

Tja alla svenskar, finnskar och normen!
Tänkte slänga upp lite bilder på min nu varande och gamla odling :lurk:
Kör alltid i coccos och hesis näring.
Här e min nuvarande homme box 1m x1m med Big bud och WW sticklingar som jag blomat direkt efter de rotat sig, 49st klämde jag in i home boxen i 13x13cm och 20cm djupa krukor :yummy:





Och här är samma sorter som står på vegning till nästa blom omgång.


Här e kort på föra omgången i samma telt, dena gång var det NLx jag körde vilken vi rökt helt slut på nu :sasmokin:




Här har vi lite mazar längst till höger dom korta små plantora, otroligt kompakta buds, rakt framför har vi skunk från fameli seeds och längst in har vi AK-48 från nirvana. allt deta skördades i slutet på föra året så det är det bara några små buds kvar av som jag sparat :sasmokin:




Här e det lite små buda av några trevliga sorter jag sparat bland annat N.Y.C.D, WR mm.



Det blir allt för idag men mer kommer inom kort :wave:
 
B

bonecarver_OG

väldigt nice post :D

trevligt att se att det händer saker i svedala :D Kän dig välkommen att posta i den svenska threaden om du vill :D

den e som varan lilla klubrum hehe

varma hälsningar fran spanien :D

ah :D jag odlar i coco oxo - med canna coco näring :D

fred!
 
bonecarver_OG said:
väldigt nice post :D

trevligt att se att det händer saker i svedala :D Kän dig välkommen att posta i den svenska threaden om du vill :D

den e som varan lilla klubrum hehe

varma hälsningar fran spanien :D

ah :D jag odlar i coco oxo - med canna coco näring :D

fred!

Moste sega att du har en fin utomhus odling.
Hur e det att odla cocco utomhus? och hur e det att odla i spanien?
Kan tänka mig att det e härligt med att alla sorter honner bloma färdigt där.
Är det lagligt att odla i spanien som alla segger eller e det bara inte så farligt brot?
Hur e hashet där nere? moste ju vara underbart med alla dunder sorter ni har :woohoo:

För övrigt har jag skördat några plantor idag då mig gamla röka börjar ta slut :yummy:
Blev några WW, Big bud, och G13 x hash plant som kliptes ner, hade slut på baterier i kamran så tar lite bilder imorgon istelet :lurk:

Hälsningar från kalla sverige :sasmokin:
 

Rexel

Member
lebebebe06 said:
Moste sega att du har en fin utomhus odling.
Hur e det att odla cocco utomhus? och hur e det att odla i spanien?
Kan tänka mig att det e härligt med att alla sorter honner bloma färdigt där.
Är det lagligt att odla i spanien som alla segger eller e det bara inte så farligt brot?
Hur e hashet där nere? moste ju vara underbart med alla dunder sorter ni har :woohoo:

För övrigt har jag skördat några plantor idag då mig gamla röka börjar ta slut :yummy:
Blev några WW, Big bud, och G13 x hash plant som kliptes ner, hade slut på baterier i kamran så tar lite bilder imorgon istelet :lurk:

Hälsningar från kalla sverige :sasmokin:

riktigt nice grow, riktigt imponerad!

PMa mig så ska du få testköra lite F3or jag har pysslat ihop.

peace
 

passion

Member
The first and second picture was 12/12 from that the roots was shown.
Kan passa på att fråga, vad blev skörden? :D
 
Top