What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Sima folia vagy foldbe sulyesztett uveghaz

Dr nixon

Active member
Sziasztok
Keresgeltem magyar reszlegen ilyen temat de nem talaltam ! Iden vagy jovore szeretnek egy greenhouse-t ,de ahogy az lenni szokott a neten talaltam mindent ! Igy szeretnek elinditani egy eszmecseret ezugyben ! Kinek mi a tapasztalata! Nekem szemely szerint nagyon tetszik ez a foldbesullyesztett uveghaz (walipini/sunken greenhouse ) ugyanis telen is kis befektetessel utemeltetheto ( en szemely szerint tartanek itt meg paradicsomot retket meg mittom en meg mit szal telen is nyomatnek benne ezt azt! Szooooval erdeklodom kinek milyen tapasztalata van foliaval uveghazzal stb! Hogy oldjatok meg a szellozest es a tulmelegedest nyaron minden erdekel!
 

Uzsidoboz

Well-known member
Tèlen a legegyszer?bb ha ásol 2mmélyen egy T alaku gödröt a földbe akkorát amekkora az üvegház vagy folia majd telibaszod ganèval majd lefeded geotextillel azt rá a föld azt kèsz is a tèliesítès a ganè melegíteni fogja neked
 

Dr nixon

Active member
Ez tisztasor de maradjunk a nyarnal ! Telen nem eroltetek fafut greenhousban de nyaron mindenkepp kiprobalnam! Arrol mi a tapasztalatod?
 
Top