What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

-->> REZ SD IBL RiRi CuT <<--

Don Manskorp

New member
hi cox,

It makes me laugh a lot to see that because they occasionally receive a few cuts from the same people without really being part of their private circle, some become arrogant and imagine that because a member only has one post on an account, he is not known to the rest of the community by any other name...

So true, I've been active in the cannabis community for almost 20 years, I received, shared and saved cuts that he probably never had even in his wildest dreams, but actually I only have one post and he 457.😉
 

coxnox

Well-known member
Veteran
hi cox,

It makes me laugh a lot to see that because they occasionally receive a few cuts from the same people without really being part of their private circle, some become arrogant and imagine that because a member only has one post on an account, he is not known to the rest of the community by any other name...

their was à lot of irony in our Last posts....and
The thing is when you enter somewhere thé minimum is to mâke your présentation before asking for clones on a public thread :D
 

jack1

Active member
Sans moi un certain nombre de personne ne l'aurait pas eu effectivement.

Pour un 1er post avec ce compte qui date de 2013, t'as 400 post sur IC tu t'es pris pour shantibaba 😂

Je crois que j'ai bien fait de te rejoindre cox, je sens qu'on va bien s'amuser ici

Mdr vla qu il se prend pour dieu maintenant! Toi t'es un bonje sens qu on va se marrer cest clair ! en fait lol t'as rien compris a rien laisse tomber vas !
 

jack1

Active member
So true, I've been active in the cannabis community for almost 20 years, I received, shared and saved cuts that he probably never had even in his wildest dreams, but actually I only have one post and he 457.😉

T as pris des cours d anglais slunkist ? 😁😁😁😁
Tu fais les comptes donmanskorp ? Te fatigues pas va si tu la veux la riri passes en mp ^^
 

RockZone

Active member
Veteran
Bonjour a tous,ici dieu qui vous parle.
Soyez en love entre vous,fumez en un et peace....


Où je vous ban tous!!!!!!😎

😂😂😂
 

bilou

New member
Dire que j'ai envoyé ce cut à des dizaines de personnes pour queudale

C'était de l'humour ! les échanges, dons, ventes etc sont interdits ici et tout le monde le sait, l'humour n'est pas interdit lui, dommage de pas avoir capté le second degré mais c'est pas grave ^^

Pour en revenir au sujet, quelques tofs de la SD Riri :

P1440086 - Copie.JPG


P1440314 - Copie - Copie.JPG


P1440331 - Copie - Copie.JPG


P1440328 - Copie - Copie.JPG


P1440371 - Copie - Copie (2).JPG


Bon dimanche à tous 😙
 

Don Manskorp

New member
T as pris des cours d anglais slunkist ? 😁😁😁😁
Tu fais les comptes donmanskorp ? Te fatigues pas va si tu la veux la riri passes en mp ^^

Je peux pas passer en MP apparement je suis trop un noob pour çà, pas le nombre de posts requis pour discuter en MP avec l'élite de cannabis francophone. 🤣🤣🤣
 

The_Skunkist

~~ Auto Ninja ~~
ICMag Donor
Veteran
T as pris des cours d anglais slunkist ? 😁😁😁😁
Tu fais les comptes donmanskorp ? Te fatigues pas va si tu la veux la riri passes en mp ^^

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Et toi pas assez apparemment. T'es jaloux hein ? Va jouer aux billes !!!

Si au moins t'avais les couilles de me tagguer franchement...

🤣😇
 
Last edited:
Top