What's new

Parempaa tulevaa vuotta!

G

Guest

Vuosia uusia!

Muistakaa pitää suojalaseja kun sytyttelette niitä jointteja.
Suunnatkaa pesät poispäin ihmisistä ja rakennuksista.
Tukekaa bongit huolella käyttöohjeen mukaisesti.

Jokainen bongi, kaikkein pieninkin, voi aiheuttaa väärinkäytettynä tai väärin toimivana vakavan vahingon.
:wave:
 

Pajasuo

Member
Hyvää uutta vuotta vaan kaikille minunkin puolestani. Huh, kylläpä aika kuluu. Kohta vuosi tullut oltua savuttelemattakin. Toivotaan että huomenna kun heräämmen niin uusi vuosi toisi tullessaan uudet, miellyttävämmät kujeet. Olen kuitenkin sen verran pessimisti että voin joidenkin vuosien kokemuksella sanoa että ei se maailma ole ennenkään muuttunut. No joo, turhaa paskanjauhantaa. Menen nukkumaan.
 

Farmer John

Born to be alive.
Veteran
Aaaaaahhhh......vihdoinkin kotona...joulu töissä, välipäivät Damissa ja eilinen töissä...kyllä oli kivaa kaataa juopoille viinaa. :D Jaahans, pitääkö mennä kakkimaan timantteja :wink: tai siis yksi vaan. :D lol

Niinjuu, ja hyvää sekä erittäin satoisaa uutta vuotta kaikille, toivotaan taas hyvää kesää ja sillai...ja muutewn oli melkoisen hauskaa kun ajattelin että onkohan mitään tapahtunut Suomessa kun olin poissa ja kun mulkasin Iltalehteä, tuon pervoilujutun, niin voitte arvata että repesin kappaleiksi. :D "sijoittanut itseensä hyllystä löytämiään esineitä" :D :D :D :bat: :pointlaug :confused:
 
Last edited:

blueball

New member
Uusi vuosi uudet kukat :woohoo:
Hyvää ja vihreää uuttavuotta tännekin :joint:
Satoillaan paljon eikä anneta periksi vaan :bat:

Oli ainakin chilli newyear mulla :lurk:
 
Top