What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

zzz

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Instagrammilla koska siellä voi samalla tiirustaa kamujen eukkoja, tai tuntemattomien eukkoja. Tai jos oikein perverssi on, niin vapaitakin eukkoja on mahdollista katsastaa.
 

henki

Active member
Joo eiköhä nää someissa pyöri. En tuomitse, mutta en haluaisi myydä sieluani fb:lle saadakseni vain katsella juurikin niitä eukkoja.
 

wutwut

Well-known member
Veteran
winner@420giveaway
lähinnä pyrin minimoimaan netin käyttöaikaa mut silti mä täällä roikun vaan :D
 

P0tChef

Member
Sain jälkikasvua tyttären muodossa ja käyn nykyään säännöllisesti työssä, joten nämä hommat jäi luonnollisesti unholaan. Lipitän nykyään olutta ja otan viiniä sekä juon viinaa aina silloin tällöin, siis melkein joka viikonloppu jollen ole töissä. Eli perus duunari oravanpyörää pyörittämässä.

Pitäkää lippu korkealla hienon asian puolesta ja pysykää terveinä. Keep it green!

Hyvää musaa vielä loppuun
https://youtu.be/Ccs2rt0oSzQ
 

Budi Spencer

New member
Kyllä täällä takavasemmalla oleskellaan, mutta Pidetty taukoa netistä, kun se alkoi koukuttamaan Budi-Setää enemmän kuin itse viheriäinen. Maailma on muuttunut, mutta elämäntapa ei ole muuttunut, mutta välillä on tullut pidettyä taukoa niin vihreästä, kuin sisä- ja ulkokasvatuksistakin. Seurailen sairastunutta somemaailmaa toki muualla, mutta se saa kyllä wanhan jakkihäränkin pahoinvoimaan. Olen kyllä käynyt aina silloin tällöin lueskelemassa kuulumisia ja ihailemassa kuvia, niin täällä, kuin hamppuforkalla tai muissa alan sivustoilla.

Budi Spencer ja Green Coooornerrrrr iiissss, Iguana nameeees Floooooorence Hiiiiiil
 

SBNGM

Member
Kyllä täällä takavasemmalla oleskellaan, mutta Pidetty taukoa netistä, kun se alkoi koukuttamaan Budi-Setää enemmän kuin itse viheriäinen. Maailma on muuttunut, mutta elämäntapa ei ole muuttunut, mutta välillä on tullut pidettyä taukoa niin vihreästä, kuin sisä- ja ulkokasvatuksistakin. Seurailen sairastunutta somemaailmaa toki muualla, mutta se saa kyllä wanhan jakkihäränkin pahoinvoimaan. Olen kyllä käynyt aina silloin tällöin lueskelemassa kuulumisia ja ihailemassa kuvia, niin täällä, kuin hamppuforkalla tai muissa alan sivustoilla.

Budi Spencer ja Green Coooornerrrrr iiissss, Iguana nameeees Floooooorence Hiiiiiil

Jep, mitä vähemmän riippuvaisuuksia, niin sen paremmin voi!
Itte lopettanu röökaamisen, alkoholin ja myös kukan höyryttelyn ja voin paremmin ku koskaan :groupwave:
Tosi sairasta kyllä nykyaika!
T: wanha
 

Latest posts

Latest posts

Top